- 821 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Çok güçlü anlatımın var. Yazdığın her yazı kendini okutuyor. Tebrikler. Selamlar.
HakkınSesi
Hürmetle...
HakkınSesi
Sizin de artık sık sık yazmanızı murad eyliyorum..
Hürmetle...
*çakıl taşları ile sevişen çocukların
zamanın belki de insanların ya da kıyamete kapı açan gölgelerin onların yüreğini nasıl kanattığına şahitlik etmek hem güzeldi hem de kötü...
iyi ki yazıyorsun...
HakkınSesi
Hürmetle ablacım...
Mehtap ALTAN
bana selam yollamasın beni ilk terkeden zaten ERCİYESti:(
"...dilimin marjinal kalınmışlıklarına..." Kalınmışlıklarına yerine "kalışlarına" olsa anlatmak istediğin düşünce değişir miydi acaba? Bir de dilin marjinal kalınmışlıklarına nasıl bir inat bulurdun. "Kalışlarında" mı olmalıydı acaba? "Öldürücek bir inat bulurdum, dilinin değmediği, dilimin marjinal kalışlarında." (Bu kısım bir fikir sadece)
Birleşik cümleler kullandığımızda çok dikakt etmemiz gereken iki husus var. Yüklemlerin aynı özneye bağlı olması, eğer olmayacaksa yüklemlere buna uygun ekler eklenmesi. Bunu yapmazsak anlatım bozukluğu olur ve bir şeyler havada kalır bilirsin. Yazında yer yer bunu gözlemledim.
Çok güzel yazıyorsun. Çok edebi, çok duygusal ve klişe konulardan olabildiğince uzak. Hemen her yazdığını 'maşallah' diyerek okuyorum. Seni takip ediyorum. Ayrıca duruşun ve tevazun da taktire değer. Diyeceksin ki, o zaman ne diye küçücük şeylere takılıyorsun:) Hepimizin en sık yaptığı hatalardan ikisi birleşik cümlelerdeki anlam dağınıklıkları ve anlatım bozuklukları. Kendime de sana da bir ünlem olsun istedim nacizane...
İyi gidiyorsun bana göre...Hızlı ve sağlam bir girişle hem adını, hem tarzını kazıdın siteye...
Başarıların çok ve hayırlı olsun kardeşim.
Saygılar.
HakkınSesi
Yazı yazarken içine sinmeyen kelimeleri bir başkasının söylemesi ne güzelmiş..!
Bu sitede incitmeden yapıcı eleştiri yapan biri olduğunuz için ben de size teşekkür ediyorum...
Hürmetler daim...
Aynur Engindeniz
Eleştiri değil bu güzel kardeşim. O kadar bilgim yok benim. Sadece his ve göz benimkisi. Senin de kişiliğini biliyorum. O yüzden içimdekileri söylerken çekinmiyorum. İnşallah kırmıyorumdur. Kelimeleri o kadar dikkatle seçmeye çalışıyorum ki, inan o eleme esnasında iki öykü yazılır:)
İyisin, çok iyi olacaksın. Buna inanıyorum.
Hürmetler sana.
Akşamın derinliğine gömülmüş bir yazı... Baktığın her kapı, her pencere yüzüne kapanıyorsa, dünya tersine dönüyorsa, bil ki, yüreğinde yolunda gitmeyen bir şeyler vardır.
Anlatım ve yazım olarak çok güzel bir yazı tebrik ederim.........saygımla.
HakkınSesi
Teşekkürler efendim..
hürmetle, hayırlı geceler...