- 2127 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR SEVENE MEKTUP 3
Canım bir tanem;
Hasret denen şey o kadar zor geliyor ki insana bütün dünyayı yıkmak geliyor insanın içinden inan. Bu yalnızlık doğarken mi boynuma takılıp hediye edildi bilemem belki de Allah çok sevdiği kuluna böyle çektiriyormuş.
Sen gerçekten o kadar mükemmel bir insansın ki tarif bile edemem. Anlayışınla,kibarlığınla,olgunluğunla dünyanın en iyi insanısın. Ama gel gör ki bu mesafeler....korktuğum bu ayrılık insanı heder etmeye yetiyormuş.
Acaba kaçımız böyle yalnız hayatlar yaşayacağımızı bilseydik ve elimizde olsaydı gelmek isterdik dünyaya. Ben şahsıma söyleyeyim gelmek istemezdim.Ve hayatta yaşadıklarımı düşününce tanrının bana bir borcu olduğunu düşünüyorum.
Ne yaman bir şey insanın bir kere dokunduğu bir tene aşık olması ve onu ardından kaybetmesi. İnan artık ruhum da bedenim de öyle acılar çekiyor ki kendimi taşıyamıyorum. Ama sen her şeye rağmen o kadar anlayışlısın ki hep idare etmeye çalıştın.
O kadar hasret kalıyor ki insan sevgiye...Bir gece ansızın elinde bir süt bardak ile yanında beliren anne şefkatini öyle arıyor ki insan. Ya da bir sevgilinin saf bir dokunuşunu. Anlatamam. Sen aklıma geldikçe boğazımda büyük bir yumru varmış gibi oluyor.Ve o kadar zoruma gidiyor ki yaşamak.
Tuhaf olan da ne biliyor musun? Severken ayrılmakmış. Dokunmak isterken,hissetmek isterken. Ama olmadıktan sonra seven anlamı kalmıyor koca dünyanın.
Aslında senden daha çok kendimle olan sorunlarım bu kararı almamda etkili oldu. Seni hiç bir zaman acılarıma ortak etmek istemedim.
Boşver be gülüm yaşarız bir yerlerde kahpe gülüşler ardına sığınaraktan. Gider geliriz bir yerlere öylesine. Unutulmayacak insan mı varmış ki dünyada. Anne bile evladını toprağa koyup gelmiyor mu evine sanki. Kime kalmış ki koca dünya.
Lafın bile artık sonuna geliyorum. Bilesin ki seni gerçekten sevdim. Ne zor birşeymiş canını bırakmak. Ne kadar yakıyormuş insanı. Sadece tek diyeceğim sana biriyle bir şeyler paylaşacaksan şayet bu hayattan zevk almasını bilen biri olsun. Benim gibi ruh hastalarıyla işin olmasın.
Allah umarım sana her şeyin en güzelini verir. Şansın da bahtın da hep açık olsun bir tanem. Allaha ısmarladık...
Hoşça kal.
YORUMLAR
şunu bilin ki ;
'' ruh hastaları!'' sizin gibi mektuplar yazamaz sevdiğine ...
böylesine sevgi dolu ... böylesine güzel !