Kuşak lar arası @ Olmak...!
Kuşaklar arası @ olmak...!
Hayat sürecimde ilk mütahit bildiğim ilk ev inşa eden usta bildiğim cennet mekan Rahmetli Faik TAN namı diğer "Faik usta"
İnsan tabiatı itibariyle sahip olduklarını gözlemle konusunda basiretsizlik içinde olmuştur ve olmaya da devam edecektir.
Ama karşısında vuku bulan olay ve hadiseleri gözlemleme konusunda hemen hemen yeterli ve kabiliyetli olmuştur.
Doğanın da kanunu bu olsa gerek, özlü sözü de haklı çıkartır gibi. " kendi gözündeki sırığı görmez ama karşısındaki kişinin gözündeki saman çöpünü görür"
İnsanlık tarihi boyunca da bu böyle olmuştur, ki Tarihe yön vermiş şahsiyetler vardır ki onların hayat bioğrafisini hep birileri süre gelen kuşaklara aktarmışlardır.
Cennet mekan Rahmetli Faik Usta. on bir çocuklu Aile reisi toplamda on üç boğaza bakan koca çınar,
Rahmetliye en yakın olduğum dönem ANKARA yıllarıydı sıralamada kaçıncı çocuğu olduğu konusunda tam bir fikrim yok ama sevgili kardeşim emsalim Eyüp.
Faik ustanın ağzından bizati duyduğum en çok sevdiğini söylediği evladı ANKARA da ortak ticaret le uğraştığı dönemdi.
günün şartlarından olsa gerek sıkıntılı dönemdi.
Rahmetli koca usta çok endişeli ve çok tedirgin olduğu zamanları da sanırım o dönemlerdi,
Yüreğindeki sıkıntının dışa vurma isteğiyle derdini dile getirmişti.
"tek isteği evladının sıkıntılarından kurtulduğu zaman görmekti"
Şu an ebedi alemdesin koca usta bu alemden elbette haberdarsın ama yinede sana söylemek istediğim bir şey var.
Gönlün ferah olsun Keşke bu günleri sende görseydin.
sen benim tanıdığım en Baba Babasın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.