- 1096 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SENİN YÜREĞİMİ ÖLDÜRMEYE GÜCÜN YETMEZ. ÖNCE ER MEYDANINDA GÜREŞMEYİ ÖĞREN
25 Nisan’da evlenmişti
Geçtiğimiz 10 Haziran’da meydana gelen olayda Teğmen Cumhur Akdağ’ın eşi Pınar Akdağ, Osmaniye’de ki Kanlıgeçit Jandarma Komutanlığı’ndaki lojmanlarının balkonunda otururken düzenlenen roketatarlı saldırıda başından yaralanarak yaşamını yitirmişti. Üniversite mezunu olan ve dershanede öğretmenlik yapan Pınar Akdağ, Teğmen Cumhur Akdağ ile geçen 25 Nisan’da dünya evine girmiş ve eşiyle Kanlıgeçit’e taşınmıştı.
O çiçeği burnunda bir gelin ve öğretmendi. İdealleri ve yurdundaki körpe beyinleri yetiştirme hevesi ile dolu biriydi. Daha elinin al kınası bile solmamıştı. Kim bilir ne hayaller kuruyordu yarına dair?
Halkalı askeri lojmanlardan personel alan sivil plakalı servis otobüsü Atakent Kimsesizler Mezarlığı yakınlarından geçtiği sırada patlama meydana geldi. Parça tesirli bombanın kullanıldığı öğrenilen patlamada 3 asker ve 17 yaşındaki bir subay kızı şehit oldu. Hastanede tedavisi süren astsubay da hayata tutunamadı, şehit sayısı 5’e yükseldi.
Saldırıda jandarma uzman çavuşlar Çağlar Bölük, Uğur Ekir, Jandarma Kıdemli Üstçavuş Bekir Çelik ve bir subay kızı 17 yaşındaki Buse Sarıyağ hayatlarını kaybetti.
Ya 17 yaşındaki Buse’nin hayalleri?
pkk lı militanların, Zeytinburnu’nda molotoflarla saldırdığı belediye otobüsüne atılan molotoflar, genç kızın yüzünde patladı ve genç kız ağır şekilde yandı. Hayat mücadelesini 28 gün komada sürdüren Serap Eser, yaşama veda etti.
Serap Eser’in tüm suçu evine ekmek götürmek çabası mıydı?
Sen de dahil, kimse kusura bakmasın, bir terör örgütünün simgesi renklerle kendinizi kamufle ediyorsanız; önce sen ve senin gibi düşünenler kendinizi kinden arındırmalısınız. Meclis çatısı altında bile terör örgütü propagandası yapacak kadar özgürken, bana kalkıp da kinden bahsetmek ancak senin ve senin gibi düşünenlerin kendini kandırdığının, söylediğine kendinin bile inanmadığının en güzel göstergesidir.
Bir terör örgütü renkleri ile edalarda bulunmak ve salınmak asıl niyetinin kin olduğunu alenen sergileyen sensin. Siz ve sizin gibi düşünenlerden kürt kökenli canlarımız bile rahatsız artık. Adınız gibi biliyor ve ancak çamur atarak bir yerlere gelmeye çalışıyorsunuz. Gece, gündüze dönmeye mahkumdur. Zaman içinde siz de bunu göreceksiniz. Zaman yonttuğu kadar, haklıyı da gün yüzüne çıkarandır.
Bir terör örgütünün simgesi renklerle salınırken, hangi kinden bahsediyorsunuz? Ve hangi kini öldürüp sorguluyorsunuz?
Kaç askerime pusu kurulduğunu ve sırtından vurulduğunu, kaç polisimize pusu kurup şehit edilğini bir düşün hele…
Bunun yanı sıra masum insanların, gelinlerin ve kızların suçu günahı ne idi?
Kundaktaki bebenin hatta anne karnındaki bebenin, genç-yaşlı demeden köy basıp öldürülen insanların suçu-günahı ne idi?
Zar-zor denkledikleri erzaklarını gece baskınlarında zorla ellerinden alınan ve vermek istemediği için öldürülenlerin suçu günahı ne? Köy korucusu oldu diye pusularda vurulanların suçu-günahı ne?
Korucu oldu diye şerefsizlikle suçlamak, hangi haklı davaya hizmetin göstergesidir?
Okulundan koparılıp, beyinlerini yıkayarak, sokağa döktüğünüz çocuklara ne demeli?
Savunmaya gücün olmadığını bildiğin için, kendine kalkan yaptığın çocuklara ne demeli?
Onlara daha bu yaşlara da kin aşılamanın vebalini ödeyemeyeceğiniz gibi, cehalete sürüklemenin adını ne koyuyursunuz? Hani insan hakları yanlısı idiniz? O çocukların okuma hakkını, kepenk kapattırdığınız esnafın hakkını çalmakta İNSAN HAKLARI kurallarınıza mı dahil yoksa?????
Çok geriye gitmeye de gerek yok aslında. Daha dün bir polisimiz değil miydi, Molotof atılan MİNİCİK BİR KIZIN üzerine kapanarak YANMAKTAN kurtaran? Bu kinin göstergesi midir yoksa kusulmuş kinden, can kurtarma çabası mı?
Şimdi sana soruyorum;
HANGİ KİN?
NEYİN KİNİ?
VE KİM KİN KUSUYOR?
Önce aynayı kendinize tutmayı öğrenin!!!
Önce aynayı kendinize tutarak sevmeyi ve sevmenin anlamını öğrenin!!!
Bu vatanın da, bu milletin de siz gibilere pabuç bırakmayacağını anlayın artık. Ne yaparsanız yapın, elekten geçirilecek ve ardınıza bakmadan kaçacaksınız.
Ne kadar sevgiden bahsedip kendinizi kamufle ederseniz edin, Allah böyle şaşırtır ve içinizdekileri size kusturup gerçek yüzünüzü gösteriverir. Siz yasal olmayan yollarda yürümektesiniz ve benim yüreğimi öldürmeye gücünüz de yetmez…
Çünkü;
Kaçak güreşen pehlivan! minder dışında ancak hile ile yenmeye çalışır ve kendisi olur elenen… Edebiyat sitesin de terör örgütü renkleri ile salınmanız siteye verebileceğiniz en büyük zarardır, bunun bile farkında olmadığınız ne kadar da belli…
Bu mozaik inançla kuruldu. İnancı yıkmaya gücü yetecek yürekte sizde ve siz gibi düşünenler de yok.
Haklı dava, bahaneleri ve savunmasız insanları değil, en direk er meydanını hedef alır!!!
Saygılarımla.
HÜZÜN ŞAİRİ; NİĞMET YILDIZ.
YORUMLAR
Kaçak güreşen pehlivan! minder dışında ancak hile ile yenmeye çalışır ve kendisi olur elenen… Edebiyat sitesin de terör örgütü renkleri ile salınmanız siteye verebileceğiniz en büyük zarardır, bunun bile farkında olmadığınız ne kadar da belli…
Bu mozaik inançla kuruldu. İnancı yıkmaya gücü yetecek yürekte sizde ve siz gibi düşünenler de yok.
Haklı dava, bahaneleri ve savunmasız insanları değil, en direk er meydanını hedef alır!!!
Saygılarımla.
bu sözleri destekliyor yazan can kardeşimi tebrik edeyorum saygılar sunarım
Osmanlı İmparatorluğu kaç kıt'aya hükmetmiş; cana, mala, ırza tecavüz etmeden, koskoca imparatorluk tek devlet yönetimi altında onca kültürü barındırabilmiş. Peki, şimdi neden bu bölünme hikayeleri konuşuluyor? neden masum insanlar katlediliyor? Bu işten kimin ne çıkarı olacak? Ne zaman duracak akan kan? Bizim soylu bir geçmişimiz varken, neden parlak bir geleceğimiz yok?
Artık silahlar sussun ve masum insanlar ölmesin. Bu ülke hepimizin ve her canlının yaşama hakkı vardır.
Duyarlı yüreğini kutluyorum Niğmet Hanım.
sevgimle.
Şehitlerimizin yürek burkan acılarını içimiz sızlıyarak yaşıyoruz.Ruhları şadoldun,nurlar içinde uyusunlar.
Ancak bu gidişattan ben sizin kadar umutlu değilim. Kandil'deki bataklığı kurutmadan,yurt içine sızan sivri sinekleri
avlamakla kendimizi aldattık ve de kamu oyunu da yanılttık..TSK nin sınırötesi harekatı " sıcak takip " için ,TBMM ince
kabul edilen teskere'nin gereği bu güne kadar yapılamamıştır. PKK dediğiniz, ağır silahları,tankı,topu hava gücü bulun-
mayan ,vurkak taktiği uygulayan ,ilkel bir çetedir., neticede.Gelelim bizim tarafa: Türk Silahlı Kuvvetleri ,günümüz orduları
içinde,Nato da bile ABD den sonra bile ikinci vurucu güçtür. Ama ABD , BOP "Büyük Ortadoğu Projesi yani kendi çıkarları için
Kuzey ıraka girmemize izin vermiyor.Uluslar arası anlaşmalardan doğan bu hukuki ve de meşrum hakkımızı neden kullanmıyoruz
Amerikaya rağmen.TSK lerinin eli ayağı bağlanmasa Kandilde bir kaç hafta için tek PKK. lı kalmaz.Batalık tümüyle kurutulur.
1974 de de ABD kıbrısa çıkmanıza izin vermeyiz..Böyle bir teşebbüs ,tarafımızdan engellenecektir diye ,Başkanından bile o
meşhur tehdit mektubunu almıştık.Rahmetli ecevitin dik duruşu,şahsiyetli dış politikası.azmi ,kararı, 55ooo mevcutlu
bir gücü birkaç gün içinde Kıbrısa çıkarıverdi.Böylece toplu katliamların önüme geçildi.İki tarafta da akan kan durduruldu.
Yazınız yüreğimi kabarttı.Yorumumun çok uzadığının da farkındayım. "Sen söyleye,ne değil,söyletene bak " derler hani
benimkiasi de öylesi. Sevgi saygılar,esen kalın.