- 1085 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
BasitsinizzZ..
Sevdiklerimiz miydi bizden uzaklaşan yoksa biz miydik sevdiklerimizden uzaklaşan..?
Hayatı basite indirgemek kolaydı peki onu zorlaştıran bizler neden savaşamadık?
Evet belki savaştık ama yanlış yerde, yanlış zamanda, yanlış kişilerle..
Zor muydu doğru insanı bulmak yada bu kadar mı zordu doğruları söylemek..
Hayat bir oyun bizlerde oyunun parçasıyız. Peki neden biz iyi kalpli insan rolündeyiz?? Acaba bizi yoran bu pollyannacılıkmıydı?
Yılmak mı asla..!
Susmak mı hiç bir zaman..!
Doğrular mı??
Her zaman..
Peki o zaman nerde onların doğruları?
Bukalemun tipli insanlar, o kadar çok vardır ki onlardan.Acaba paradoks ilişkiler miydi bu sonuca varmamı sağlayan yoksa ben miydim onları bukalemun olarak görüp her ilişkiyi her insanı aynı kefeye koyan.Bilemiyorum..
Aşk mı dediniz hiç bana göre değil.. Sevgidir benim için önemli olan oysa yine onlardır sevgilere çamur atan..!!
[30.10.2007]
YORUMLAR
Sevdiklerimiz miydi bizden uzaklaşan yoksa biz miydik sevdiklerimizden uzaklaşan..?
Sanırım her ikiside büyüdükçe bizimle birlikte değişen büyüyen düşünceler birbirimizden uzaklaştırıyor bazen bizleri.Olgunlaştıkça ya da yaşamı tanıyıp öğrendikçe değişiyor fikrimiz. Doğrularımız yanlışa dönüyor bir anda yada tam tersi .Bu sebeblerden yavaş yavaş uzaklaşıyoruz diğerlerinden ya da onların doğruları değiştiği için uzaklaşıyorlar bizlerden.Polyanacılığa gelince oynamak lazım bence mutlu olmanın en kestirme yolu.bu güzel yazın için çok teşekkürler ezgi tebrik ediyorum..
evet düşüncelerinde haklısın belki ama sen ne yaparsan yap sonucu değiştiremezsin..tanımaya çalıştıkça da daha çok üzüleceksin sanırım..insanları tanımak büyük meseledir..ve korkarım hayatın boyunca da tanıyamayacaksın..biz yine de herşeyin başı sevgi diyelim ve birbirimizi sevmeye çalışalım..en iyi ilaç sevgidir çünkü..yazında imla kurallarını uygula,sorulu kısımları ayır özellikle..yazın içerik olarak güzel..ne de olsa düşündüklerin..yazıya dökme cesaretini gösterdiğin için kutlarım..sevgimle..