- 631 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÜLTÜR ÇAĞLAYANI DERGİSİ ŞİİR VE MÜZİK DİNLETİSİ SEZON FİNALİ 18 HAZİRAN 2011 TARİHİNDE ANKARA'DA YAPILACAK...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
KÜLTÜR ÇAĞLAYANI DERGİSİ; 4.BAŞKENT ŞAİR VE YAZARLAR BULUŞMASI SEZON FİNALİ ŞİİR VE MÜZİK DİNLETİSİ;
18 HAZİRAN 2011 CUMARTESİ GÜNÜ, SAAT.17.00-22.00 ARASINDA;
YILMAZ GÜNEY SAHNESİ
Şehit Gönenç Caddesi (Maltepe Camisi’nin olduğu sokak) ,
Eski Maltepe Pazarı Karşısı
MALTEPE-ANKARA
ADRESİ’NDE YAPILACAKTIR, İLGİLENENLERE ÖNEMLE DUYURULUR.
ONUR KONUKLARI;
Gazeteci-Yazar-Şair Kerim ÖZBEKLER
Gazeteci-Yazar-Şair Salim TAŞCI
SUNUCULAR;
Rıfat ÇAKIR–Seval OĞUZ
PROĞRAMLA İLGİLİ BİLGİLER;
- Programa herkes davetlidir ve ücretsizdir.
- Daha çok şaire şiir okutabilmek amacıyla Kültür Çağlayanı Dergisi Buluşmasında uzun serbest şiir ya da 6 dörtlükten uzun ölçülü şiir okunulmaması önemle rica olunur, ayrıca şairlerimizin eski şiirlerden çok yeni ürünlerini sergilemeleri tavsiye edilmektedir.
- İl dışından gelenlerin şiir okumasına öncelik verilecektir, facebook, mail ve telefonla ilk bilgi verenlere ilk sıralarda şiir okutulacaktır.
- Düzenleme komitesi; Şair, yazar ve ozanları hangi sırayla sahneye alacağı konusunda tam yetkilidir, bu konuda özellikle program sunucularına ve düzenleme komitesine tepki gösterilmemesi rica olunur.
- Yaka kartı, katılım belgesi ve diğer hazırlıkların önceden yapılabilmesi için katılacakların bilgi vermesi rica olunur.
- Bu program Kültür Çağlayanı Dergisi ve Yol Dergisi ortak işbirliğiyle hazırlanmıştır.
ORGANİZE;
ERHAN İVGİN; GSM.0.533.7136318
COŞKUN MUTLU; GSM.0.505.3391149
İBRAHİM İMER; GSM.0.546.4912415
ÖMER ÜNAL; GSM.0.533.7706462
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.