- 953 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İYİ TATİLLER SEVGİLİ ÖĞRETMEN ARKADAŞLARIM
Çalışmaya alışan bir insanın uzun süre iş hayatından uzak kalması gerçekten çok sıkıcıymış.Çok sevdiğim mesleğimden güzel meleğim Zeynep için bir yıl izin aldım.Bebişimle vakit geçirmenin güzel tarafları olduğu kadar çoğu zaman aynı şeyleri yapmak beni sıkmadı desem yalan olur.Her şeye rağmen bu süre göz açıp kapayıncaya kadar geçti.Okula başlamadan önceki gün beni ilk işe başladığım gün yaşadığım heyecan fıtınası sardı.Okulu,öğretmen arkadaşları,öğrencileri,kara tahtayı renklendiren beyaz tebeşirin tozlarını bile özlediğimi farkettim.
Şu anda okuldayım.Öğretmen arkadaşları karne telaşı sarmış durumda .Herkesin önünde imzalanmayı bekleyen karneler,takdir teşekkür belgeleri,not çizgeleri var.Belgeleri imzalamayı bile özlemişim.Dönem sonu olduğu için bana sınıf verilmedi.Okulda öğrenci sayısı yok denecek kadar az.Okul öğrencisiz sönmüş muma benziyor. Ağaç dalıyla,okul öğrencilerle güzel.
Öğretmenlik zor zanaat.Emek istiyor,sabır istiyor.İşimiz zor.Ama ektiğimiz şeylerin verimini almak bizleri dünyanın en mutlu insanı yapıyor.İnsan yetiştirmenin sorumluluğu büyük.Sadece vücudunuz değil beyniniz de yoruluyor.Fakat mesleğini severek ,hakkını vererek yaptıktan sonra sonuç çoğu zaman olumlu oluyor.Mesleğmizde mesaimiz yirmi dört saat bitmiyor.Fakat meslekte yıllar hızla geçiyor.Üniversiteyi bitirdiğimiz daha dün gibi.
Bütün öğretmen arkadaşlara iyi tatiller diliyorum...Yeni dönemde görüşmek dileğiyle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.