- 1159 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HUZURSUZ MEZAR
Aşktım ben.Vücudumdaki son hücreye kadar, bedenimde ve ruhumda varlığa dair ne varsa,herşeyiyle sana adanmış bir aşktım.
Karanlık penceremin önünde,en yakın arkadaşım sessizlikle,bekliyordum gelişini.Sonra merdivenlerden gelen ayak seslerini duydum.Her adımın kalbimin bir vuruşuydu sanki.
Anahtarın sesi yankılandı gecede,geceydi evimiz senin yokluğunda,siyahtı her yer.Bekledim aralanan kapıdan seninle birlikte ay ışığı süsülür diye.Bekledim zifiri karanlığıma biraz aydınlık gelir diye.
Ne yazıkki gelen azrailimdi, ölüm gibi kara gözlerinde sonumu getirmiştin yakamozun yerine.Ayrılık kokuyordun,acı,hasret,azap!İçime işledi buram buram her nefesimde.
Büzülüp kaldım öylece.Ürperdim,titredim korkudan.Mıhladım gözlerimi boğulurcasına gözlerine.Dilim tutuldu,konuşamadım.Dua etti gözyaşlarım,düşerken eteklerime.Sana suskunlukla konuşmadan yalvardım.
Duymadın,duyamazdın.Hayince indiriyordun darbelerini,tam içime,en derine,ruhumun mabedi sana olan sevgime.
Dayandım bütün darbelerine,ağzından vurulan her yumruğa kalkan yaptım gururumu,direndim.Ama o söz,o son sözün,öldücü darbeyi indirdi bedenime! "sevmiyorum" Diyordun."Sevmiyorum artık seni"Belkide hiç sevmedin,benim sevdiğim gibi seni.
Vurup kapıyı çıktın sonra,gözlerimde kalan son parıltıyıda alıp götürdün.Ben kan kaybından öldüm orada,düğün gecemizde şehvetle seviştiğimiz odada.
Katilsin sen!Aşkımı öldürdün.Beni öldürdün.Geziyorsun şimdi elini kolunu sallaya sallaya.
Bense faili meçhul bir kurban,cinayetinin korkularıyla cenneti bekliyorum huzursuz mezarımda...
KEKEME DUYGULAR