- 2186 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEN GİTTİN YA..!
SEN GİTTİN YA 1
Belki bir aşk hikayesi olabilirdi sevgilim.
Ne güzel de gelmiştin bana, ansızın girmiştin koşuşturmalı dünyama.
Sana git dedim ama aslında hiç istememiştim gitmeni.
AMA ASLIN DA BİLİYORDUM BU AŞK BİTECEK.........!
Aşk nasılda yaşantımızın merkezi olmuş her şey sanki onun etrafında dönüyor dönüyor ve hiç durmuyor.
Nedense ihtişamını hiç kaybetmiyor ,adıysa hep aşk o da değişmiyor.
Aşk yakar mı böyle gitse bile hiç sönmez mi ateşi..
Oysa çok sevmiştim seni,neyi mi en çok ta bana bakan sımsıcak gözlerini nasılda ısınıyordum sende.
İnanmıştım biz gerçekten iyi bir ikili olacağız, tamda benim gibisin ,yufka yüreğini tatlı kelimelerini görünce çok sevdim seni..
Düşünüyorum aslında en güzel aşklar mavi denizde başlıyor sanki,benimki mi o tam denizin ortasında ki o kale var ya orada başladı,acaba sende nasıl oldu sevdiğim.
Ah o güne dönmem mümkün mü..? o romana yeniden girmeliyim,o yosun kayalıklarının üzerindeyken dalga beni düşürmesin diye elimi tutmuştun neydi o , çok mutlu ve çok farklı hissetmiştim .
Biliyor musun ellerimi sevgiyle tutan ilk erkektin..
Keşke o an sonsuza sürseydi, kalbim sana atmaya başladı, içimden dalgaların durmasını hiç istememiştim .
Ve sen ellerimi keşke hiç bırakmasaydın. Sevgilim.
Neden gittin , gidecektin madem neden geldin.!!
Tutmasaydın ellerimi ve yüreğimi, bağlamasaydın beni kendine.
SEN GİTTİN YA..
Sen beni ilk olgunlaştıran erkek oldun biliyor musun,aklımı ilk başıma getirensin.
Senden önce birini seveceğim zaman neyini sevmem gerektiğini bilmiyordum kendimi nasıl donatmam gerektiğinden habersizdim sevdiğim.
Biz hep güldük seninle, hatırlıyor musun beni karşına alıp ta hep sorardın yazarların şairlerin adlarını..
Hadi oku derdin en sevdiğin şiiri,okuyacağımı sanmazdın değil mi.?
Biliyorum sana giden yollar kapalı
Üstelik sen de hiç bir zaman sevmedin beni
Ne kadar yakından ve arada uçurum;
İnsanlar, evler, aramızda duvarlar gibi
Uyandım uyandım, hep seni düşündüm
Yalnız seni, yalnız senin gözlerini
Sen Bayan Nihayet, sen ölümüm kalımım
Ben artık adam olmam bu derde düşeli
CEMAL SÜREYYA
şiirin hepsini okuyamazdım tabi sen devamını getirirdin gözlerimde yürürdün.
Seni sevdim ya ismini hatta soyadını bile sevmiştim, benim ilk gerçek sevgilimdin.
Ayrılacağımızı hiç düşünmemiştim,belki bir köşede hep beklemiştim.
Uçak, ilk kez sana gelmek için binmiştim İstanbula ve sana geliyordum,nasılda atıyordu kalbim ağrılar saplanıyordu karnıma çünkü ben sana geliyordum.....
İstanbul da kar vardı ve her yerde ,o zamanlar istanbul beni hapsetti çalıyordu.
Aşk dudaklarımı ve yüzümü boyamıştı, sanki uçak bir aşık taşıyordu bir kaçak ,aşkın kaçağı.
Gözlerim nasılda parlıyorlardı,çünkü bir aşk hikayesine adım atacaklardı...
Aslında biliyordum birkaç sevgi dolu gün ve geri dönüş hiç yok, aşk tekrardan o eski sandığa saklanacaktı uyuyacaktı..
Filimler deki gibiydi beni karşılayışın ah sevdiğim sen ilk İstanbul ilk ve kar vardı her yerde..
Kayma sakın diyordun muzipçe sımsıkı tutuyordun ellerimi ve yüreğimi,çok güzelsin dedin bana ama hiç seni çok sevdim demedin hep ben sana söylemiştim,aslında üzülmüştüm sen hiç söylemeden hep benden geliyordu,olsun seni seviyorum lar güzeldi tıpkı nefes tadında..
Seninle tekrar çocuk olmuştum,arkadaşlarınla tanışmıştım,ortamlarına girmiştim,seninle yemek yaptık kahvaltı hazırladık..
En uzun ve sıcak sohbetleri yaptık kardeş gibi arkadaş gibi olduk,sonraysa şarkıların eşliğinde sevgili olduk.
İstanbulun en güzel sahil boylarında el eleydik ve dilimizde bir türkü..
BEYAZ GİYME SÖZ OLUR
Beyaz giyme söz olur
Siyah giyme toz olur
Gel beraber kaçalım
Muradımız tez olur
Salında salında gel
Haydi yavrum dön dolaş yine bana gel.
Ve hep ikinciyi kıtayı hatırlamak isterdik şarkı öylesine içine alırdı ki bizi gözlerimiz denizde hayallerimiz farklı ama ellerimiz beraber.
Sen ne kadar benleydin hiç bilemedim ama ben hep sendeydim sevgilim..
Sende ve seninle olmanın hayallerinde, …...........
Aşkım istanbula karışıp daha da büyüyordyu ve bir volkan gibi bende patlıyordu.
Acaba hep bende miydi.?tek başına aşk bende mi atıyordu..
Aşk başlamadan güzel,
Kalplerde heyecan
Bakışlarda korku olduğu zaman güzel...
Birbirimize sezdirmemek için çırpınış,
Başkaları görmesin diye çabalayış,
Gözlerim gözlerinin mavisine değdiği zaman...
Aşk başlamadan güzel....
ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN
Acaba gerçekten aşk başlamadan mı güzel,hep yolda mı kalıyor sevgiler...
Seni seviyordum, seninle ilk karşıya vapurla geçişimi hatırlıyorum Kadıköye , nasılda başımı omzuna yaslamıştım.
Seninleyken yollar ve günler hiç bitmesin derdim , aşk varken yanımda kilometreler hep uzasın isterdim.
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne.
“O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin.
Demeyeceksin işte.
Yaşarsın çünkü.
Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.
Ve zaten genellikle o daha az sever seni,
Senin onu sevdiğinden.
Çok sevmezsen, çok acımazsın.
Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.
Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin.
Senin değillermiş gibi davranacaksın.
Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de
korkmazsın.
CAN YÜCEL
Ama olmuyordu işte aşık değilsin tabi bağlanmayacaksın dersin.
Ama aşıksan bir kördüğüm olursun...
SEN GİTTİN YA
Ah ..! Bakırköy ve seninle yürüyüşlerimiz geliyor aklıma oturduğumuz cafe neydi adı hatırlamıyorum şimdi hani havuz vardı içinde ve etrafta dolaşan kuzular kediler,tavus kuşları..
Sevgilimdin o zaman gözlerin bana bakıyordu, kim bilir şimdi kimdesin..?
Ama şunu bil ki ben uzun süre hep sende kaldım..
Senden gidemedim yürüyüş yaptığım kıyılarda, yolda bulduğum kaplumbağada hep seni düşündüm.
Olmadı uzun zaman yol aldı aşkın bende ve o kara gözlerin...
Aşk bende her gün tekrardan doğdu ağladım,ağladım sevdiğim... kimseler bilemedi yüreğimin yangınlarını ağladım..
Acaba aşk imkansızlıklarımı seviyor ,ya da bende mi böyle gelişiyor.
AMA AŞK SON HARMANINDA ÇOĞALIYOR...
VE HER HAZAN AŞKI TEKRARDAN DOĞURUYOR.....
Aslında biliyordum gideceğini aşkımızın en doruk olduğu anda bile..
bekliyordum..
Ama ben sana gitme diyemedim çünkü ayrılığına çoktan alışmıştım sevdiğim.!
Hatice Nilüfer Karataş
YORUMLAR
Bir başlık atılsaydı bu yazıya, şu başlığı tercih ederdim,.. BİR SEVDANIN ANATOMİSİ
Sevdalar da, aşklar da insanoğlu gibidir,, DOĞARLAR,, BÜYÜRLER VE ÖLÜRLER..
Aşk bence gemiyi ilk önce terkeden riyakar bir duygu.
Sevgi ise, tüm zorlamalara rağmen, tüm içimizden atmalara rağmen bir türlü bizi inandırmayan ve bir sevgi seti oluşturup tüm kötü düşüncelerimizi frenleyen bir duygu.
Aşk,,, bitince,, sevgi azalıyor,,,,
Ama, Sevgi bitince,,, aşktan eser kalmıyor,,
Uzun soluklu aşklar her daim yine de son nefesini verir,, Aşk,,, bir süre sonra alışkanlık halini alir insanda. Evliliklerin bitmesinin nedeni bence burda yatıyor.Yeni evlenen çiftler evlendikleri o "tarihi" günde,, bal ayı için bir yerlere gidiyorlar, neden??? neden adına bal ayı deniyor?? çünkü,, çünkü,,, eşler en sevgi dolu entatlı aşk sözcüklerini o tarihi gecede birbirmerine fısıldıyorlar... sonra?? bir ay sonra en geç bir ay sonra,, bal ayı bitiyor.. neden?? çünkü erkek nankördür ve doyuma ulaşmıştır,, sevgilisi, eşi olmuştur o tatlı heyacan bitmiştir..,, Evlilik, aşkı öldürmüştür..
İşte gelinen nokta bu,, Yani her evlilikte yaşanan sorunların ana kayrnağı bu.. Bi de dürüst olamıyoruz karşı tarafa. Yalan, riya, sahtecilik olmayacak eşler arasında. Aşkı aşk yapan vefadır... gerisi hikaye...
selamlar,, sevgiler.,. flozofgibi oldum,, bunları ben mi yazmışım ki?? ben neymişim yaaa :))))
Güzel bir fon müziği ile okunursa şu yazılanlar, hüzünlü bir yakarış olur aşk adına...
Güzeldi sessiz çığlık...
Hürmetle efendim...
gaybana geceler
devamıda gelecek ama..