Suç ve Ceza
Günümüz Türkiyesin de; Şöyle kısa bir araştırma yapıp baktığımız zaman her gün sayısı tam belli olmayan binlerce suç işlendiğine tanık oluruz. Bunlardan en yoğunlukta olan %94 oran ile asayiş suçları! Asayiş suçlarını kısaca açacak olursak; Polisin yetki alanına giren suç işlevlerinin geneline asayiş suçu denir. Asayiş suçlarına örnek verecek olursak; Sokakta geçen bayana herhangi bir şekilde tacizde bulunmak, hırsızlık( Bir başkasına ait herhangi bir nesneyi haber vermeksizin almak),Kavga Etmek vb. bir sürü şey...
Eleştirime Genellikle özel günlerde olan olay: "TACİZ" suçu ile başlamak istiyorum! Bugün atamızın bize armağan ettiği cumhuriyetimizin bu modern dönemlerinde en pislik en ahlaksız ve bir o kadarda terbiyesizce bir suçtur! Kardeşim sen kim oluyorsun yaa... Kimsin ki; Milletin eşine kızına, kız kardeşine bu çirkinliği yapma cesaretini kendinde bulabiliyorsun! Bu suç kanımca çağımızın en pislik ve yüz kızartan suçudur!
Spor dallarındaki küfürleşmeler sataşmalar kavgalar bildiğiniz üzere çok yakın bir zamanda devletimizin polisine taş atmaya kadar vardı...Evet futbol teröristleri artık devletimizin polisine bile taş atmayı takım aşkı uğrunda gerekli olarak bilmeye başladılar! Lafı uzatmayacağım değinmek istediğim nokta ise futbolda ki küfür ve kavga olaylarıdır gene çok yakın zamanda milli bir maç öncesi hareket edecek olan kafile ile otobüse binmek üzere olan dünyaca ünlü milli bir yıldızımızın eşine ve şerefine küfredildiğini gördük! Bu ne idüğü belirsiz 25-30 kişilik bir grup bir kişinin şerefine ve ailesine küfretmeyi takımları uğruna kendilerine uygun görmüşlerdir! Asıl mesele ise bu mantıken düşünüldüğü zaman en kötü en büyük suçlardan biri olmasına rağmen ne göz önüne fazla çıkmakta nede ciddi yaptırımlar uygulanmakta! Burda sonucta bir nevi haneye tecavüz var o idüğü belirsizler kim oluyorlar ki mesleğini hakkı ile yapan insanın ailesine ve şerefine küfredecekler? Ayıp çok ayıp...Hakikaten milletimizde vicdan denen bir şey kalmamış malesef!
Artık sanırsam uyanıp bir kır koşusuna çıkmanın vakti geldi... Belkide geldide geçiyor! Uyumanın bile fazlasının ciddi şekilde zararlarının olduğu bu dönemde ciddiye almamanın bir son bulmasını isterim! Bayanlarımızı Taciz eden İnsan görünümü modifiye edilmiş Hayvanların kafeslerine tıkılmasını isterim! Hakkı ile alnının teri ile ekmeğini kazanan sporculara küfreden dillerin acı biber ile yakılmasını isterim! Yüce Türk Adaleti,
Lütfen duy sesimi... Kulak ver bu eleştirisine Alpîi’nin! Gereken ceza neyse verilsin!
Ömer ALP
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.