Düşüncelerim
O değil de;
Sarımsağı nasıl tüketmeliyiz?
- Kabuğunu soyarak
O değil de;
Nuri ölünce Çin’e gömün, nuriçinde yatsın
O değil de;
Bugün ne güzel yağmur yağdı. Şarkıdaki gibi,
’çisil çisil yağmur yağıyor/sanki benim için ağlıyor/her ayrılık bana bin hatırayı/yeniden yaşatıyor’
O değil de;
Eski şarkılar ne güzeldi yaa. Yaşlanıyomuyum ne!
O değil de;
Düşüncelerim havada uçup çarpışıyor. Tıpkı karikatürlerin baloncuklarında olduğu gibi’ pooffff’
Sonra renkli toz bulutu olarak gökten aşağı düşüyolar rengarenk.
O değil de;
Kaçtım ben... Kendnize cici bakın...
O değil de;
İyi bayramlar...
YORUMLAR
Ben de eski sarkilari cok dinlerim her zaman.
Dayim derdi Türkiye ye gittigimizde yahu sen ne anliyorsun bu sarkilardan.
Yüregine saglik
Senin icinden gecen her düsünce güzel
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Bir zamanlar uzzak bi ülkede üvey annesi ve iç güveysi ile yaşayan küf kedisi vardı.Oyna dediler mi hemen "yerim dar" derdi.
O zamanlar bu küv kedilerini kont köpekleri kovalar ağaca çıkarılırdı.Bu meyanda küf kedisi bir gün boluya gitmek ister.Evin bütün kalıkları gidecek kıskanır,zavallı küs kedisi de perilere dua eder "Periler kız ne olur bana bi kıyak yapın da boluya gidiyim" demiş.Peri başı Ziyaettin abi de bu meyanda " La git işine gücüne bak,evi temizle ,kapuska yap,çocuğun altını temizle " demiş. Ancak küt kedisi "Bak seni Rezile ablaya diyecem geçen gün Nemrudenin kzını elliyodun" deyince renk atmış Ziyaettin de bu beni gammazlar deyerekten "tama bu sefer yapalım bi kıyak" diyerekten okus pokus yoluylan kıza kabaktan başörtüsü,hıyardan kombilezon,domatesten dudak, sivri biberden burun,maydonosdan saç,kavundan meme yapıp kızı geceye götürmüşler.Fekat bu sihir gece yarısına kadar geçerliymiş.Gece yarısını az biraz geçince sihir bozuluyomuş.Öyle de olmuş sihir bozulmuş.Neyse orada büfecilik yapan bi tanıdık vasıtasıyle tamirci bulup sihiri düzeltmişler bu sefer küm kediciği bozulmuş.Kim felan demişler ama iş işten geçmiş.Atı alan Üsküdarı talan etmiş.
Tıllar böylece geçmiş.
Aradan hatta yetmiş yıl geçtikten sonra adam gelmiş elinde bi cam ayakkabı.
Bu ayakkabı kimin ayaana olursa onu alıcam kıral-içe yapacam demiş.
Yalvar yakar ikna etmişler.
Tamam la demiş direk içe yapıcam.O zaman tamam abim demiş köy sorumlusu.
Kızları toplamışlar. Fakat köyde kız kalmamış.Hepsi evli barakalı.
Bi kız buluyolar onun da ayağına olmayınca gitmişler başka kız bulmaya.
Anaaa bi de ne görsün küw kedisi orda bekliyo.Ayağını sarkıtmış damda duruyo.
Gitmişler onun ayağına da olmayınca yeni bir numara büyüğünü almışlar.42 Numara cam ayakkabı küh kedisinin ayağüına küt oturmuş.
Onlar ermiş muradına biz çıkalım Süleymanınaaaa.
İyi bayramlarrrrr.
Esma KAHRAMAN
Kızın ayağı 42 numara
:)))))))))))))))))))))))))))))))))) Allam yaa
:)))) İyi bayramlar Sayın Yazarım.
o değil de
bu neydi...
salamura etsek hepsini, diyelimki sirke de kattık, sarmısaklara hala ihtiyaç olur mu? yaşlansa suya bastığımız herşey gölgede bekletilen umutlarımız kadar masum, nakaratını bile tam hatırlayamadığımız şarkılar gibi hafiften gözümüze toz kaçırsa, filmlerdeki saf sarışınlar gibi gülüversek sonra utansak filan hani
of aman neyse ne...
o değil de ne oldu bana sahi?
not: niye okudum niye bişeyler yazdım bilmiyorum... o değil de tuhaf olan bu bence :)
saygılar
Esma KAHRAMAN
Saçlarımı kumrala boyattım, sarışınlığım belli olmuyo...
Salamura nese de sarımsak kokar şimdi yaa. ondan almasak...
O değil de;
:) Sefalar getirdin Sayın Yazarım.
o değil de;
müzikle ilgili olan benim aklıma onlarca şarkı, onlarca türkü geldi şimdi. Alt alta yazsam sayfalra taşacak, yazmasam beni kaşıyıp duracak:)
en iyisi şu yorumu yazıp bitireyim, bağlamamı ve gitarımı alıp tüm güzel yağmur şarkı ve türkülerini söyleyeyim.
O değil de;
bu "o değil de" sözüne pek bir alıştı dilim. Artık sohbetlerde kullanmaya başladım.
o değil de;
yağmur şarkılarını hatırlattığı için, dilimize bu sözü kattığı için Esma Hanım'a teşekkür etmeyi unutacaktım az kalsın:)
Esma KAHRAMAN
yağmurla ilgili ne çok şarkı var gerçekten.
:))))) Çoktan unuturdum ben seni çoktaan, ah bu şarkıların gözü kör olsun... :) Bi Emel Sayın klasiği
O değil de;
Ne diyodum,
:) Hoş sohbetler diliyorum.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
"Düşüncelerim havada uçuşup,çarpışıyo.
Sonra renkli toz bulutu olup,gökten aşağı düşüyolar.
Rengarenk."
Hımm..
Bak,bunu beğendim.
Yani,
güzel şeyler düşün,hayatın renkli olsun.
Diyosun mu?
Tevekkeli
ne zaman düşüncelere dalsam,
etrafımı kara bulutlar sarıyo!..
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Güzel şeyler olsun renkli şeyler olsun artık hayatımızda yaa... hemde havada çarpışmasınlar.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.