ELLERİN...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Artık kış geliyor...
Kışlar,soğuklar korkutmuyor beni eskisi gibi.Üşümüyorum düşündükçe seni.Biliyorum bir dokunuşunla ısıtır yüreğim yüreğini.Dışarıda kar varmış,evde yemek yokmuş açmışım,param bitmiş banane.Sen varsın ya,gün gibi doğdun içime.Nereye baksam sen,neye baksam sen.İçtiğim sigaram,yediğim her lokmam sen oluyorsun.Bütün aşk şarkıları senin için yazılmış,seni anlatıyor.Hava mis gibi sen kokuyor.Senli yağmurlar yağıyor dışarıda.Koşuyorum ,iliklerime kadar seninle ıslanayım diye.Sonra,seni yazmak istiyorum,seni anlatmak.Seni,sevdamı anlatacak kelime bulamıyorum.Neler oluyor bana anlamıyorum.Seni düşünmekten,seni beklemekten,seni sevmekten yorulmuyorum.Gün boyu saatleri,dakikaları sayıyorum.Daha gelmene vakit var biliyorum.Yine de hergün ki yerde sabırsızlıkla bekliyorum.Dakikalar yıl oluyor dayanamıyorum.
Ve sana kavuşmak sonunda...Zaman geliyor,giriyorsun ya hergün o kapıdan; yüreğim nasıl çarpıyor...Hergün aynı heyecanla,yüreğim sana doğru koşuyor.
Bugüne kadar hep gözlerimle sevdim seni.Yüreğimle sevdim...Ama bugün ellerimle
sevdim seni.Ellerim hissetti ellerini.Sana dokunabilme ihtimali bile titretirken yüreğimi,usulca tuttun titreyen ellerimi.Allahım!kalbimin atışı şaha kalktı,kelimeler bitti,hayat durdu sanki.Ellerim ellerinde kaybolmuşken görmek istiyorum gözlerini.Konuşamıyorum,dilim tutuldu ama içimden binlerce kez yalvarıyorum ’asla bırakma ellerimi’.Yüreğimdeki ürpertiyi hala hissediyorum,o günki gibi.
Sevdam,aydınlığım,umudum...Seni öyle çok seviyorum ki.