- 650 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
cam elbise
NEDİR SEVGİ?
ASLINDA İNSANLARIN HEP SORDUĞU BİR SORU SANIRIM. ACABA HİÇ TANIMADIĞINIZ BİRİSİNE AŞIK OLABİLİRMİSİNİZ? YA DA HİÇ DOKUNMADIĞINIZ BİRİSİNİN ELLERİNİ HİSSEDEBİLİR MİSİNİZ TENİNİZ DE?
ÇOK ZOR ÖYLE DEĞİL Mİ BUNA CEVAP VERMEK AMA ASLINDA BİR O KADAR DA KOLAY.
MESELA BELKİ ÇOĞU İNSAN KIZACAKTIR AMA BU TANRI YI SEVMEK GİBİDİR. ONU GÖRMEDİĞİNİZ, BİLMEDİĞİNİZ İÇİN TAPARSINIZ O NA. O NU HİSSEDERSİNİZ İÇİNİZDE VE O HEP SİZİNLEDİR. TIPKI BİR PARÇANIZ GİBİ VE HER YERDEDİR SİZİNLE. ÇÜNKÜ ASIL AŞK ULAŞILAMAZ OLANIDIR, HEMEN YANI BAŞINIZDAKİ DEĞİL.
İŞTE BU DUVARDAKİ GÖRÜNTÜNÜN ASLINA AŞIK OLMAK, ONA GİTMEKTİR. BU AŞK İMKANSIZLIKLA BESLENİR VE HER ULAŞAMADIĞINIZ DENEME ONU SİZDEN UZAKLAŞTIRIRKEN BİRAZ DAHA ONA BAĞLANIR VE BİR O KADAR DAHA GÜÇLENİR AŞKINIZ. AŞKINIZ GİDEBİLİR, KAYBOLABİLİR YA DA UZAKLAŞABİLİR AMA SİZİN İÇİN HEP AYNIDIR O ULAŞILAMAZ, BÜYÜK VE UZAK.
VE SİZ HEP SADECE ONUN KARŞISINDA CAMDAN BİR ELBİSESİNİZDİR SADECE. HER AN KIRILACAKMIŞCASINA İNCE AMA BİR O KADAR DA GÜÇLÜ. TA Kİ O AN GELİPDE SİZİ PARÇALARINIZA AYIRIP İNCE İNCE DAĞITANA KADAR. ONDAN SONRASI İSE KIRIK CAMLAR. ASLINDA HEP BEKLEDİĞİNİZ BİR ANDIR. HER AN O AN CANLANIR GÖZLERİNİZDE. HER SEFERİNDE NE KADAR GECİKTİREBİLİRİM DİYE DÜŞÜNÜRSÜNÜZ AMA ELİNİZDE DEĞİLDİR O AN. GELİR VE AYIRIR SİZİ BİNLERCE PARÇAYA. ÇÜNKÜ CAMSINIZDIR SİZ ANIN KIRABİLECEĞİ KADAR İNCE BİR CAM.
PEKİ YA SONRASI?
SİZCE TEKRAR DOĞAR MISINIZ KIRIK CAMLARINIZDAN?
YA DA
KIRIK CAM ELBİSE BİR ARAYA GELİR Mİ BİR DAHA?