- 631 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Nermin Hanım,
Bu çabası onu diğer insanlara karşı bir koruma kalkanı gibiydi sanki. (Bu tavrı bir nevi kendini savunma çabasıydı)
hatta bu kısmın bir üst bir alt paragrafları ile ilgili şu bile söylenebilir;
Lise yıllarında annesinin hastalanmasıyla birlikte sır küpü olmuştu adeta. Bir nevi savunma psikolojisiyle hiç kimseye derdini sıkıntısı anlatmaz ve olabildiğince hayatı omuzlamaya çalışırdı.
deyip bitiriverebilirdiniz. Durumları uzun uzun anlatmak bir yere kadar okuru çekse bile bir müddet sonra müdavimlerinizi sıkabilir. Durumları uzatmak yerine farklı olayları bulup geliştirmenizi tavsiye ederim.
TekinSağ. tarafından 6/12/2011 10:57:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nermin Kaçar
ÖNCELİKLE YAPICI ELEŞTİRİNİZDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM. ÖNERİLERİNİZİ DİKKATE ALACAĞIM. BU ARALAR KALEMİM KASILDI VE ESKİSİ GİBİ YAZAMIYORUM. İNŞALLAH GEÇİCİ BİR DURUMDUR. ÇOK HAKLISINIZ ÖYKÜDE ÖZ ÖNEMLİDİR, DETAYLAR OKUYUCU SIKIYOR. DİKKAT EDECEĞİM. SAYGILAR
Nermin Kaçar
Yaşanan bazı şeyleri, çok irdelememek gerekir diye düşünüyorum. Hele hele bir suçlu aramak? Neden illa ki bir suçlu olsun? Yaşanan şeyi hafifletecek mi? Her yaşadığımızı; Neden? Nasıl? Niye? diye sorgulamaya kalkarsak... Zaman kaybından başka bir şeye sebep olmayız. Yaşanacakmış, yaşanmış diyerek yola devam etmeli...
Güzel bir paragraftı yaşamdan...Sevgiler, arkadaşım...
Nermin Kaçar
Bazı kararlarımız istemeden de olsa sıkıntıya düşmeye sebep oluyor.
Yaşamdan bir yapraktı, sevgilerimle.
Nermin Kaçar
Bazen bilinmezler bizi öyle bir kör kuyuya iter ki, çıkmak istedikçe en derine saplandığı mızın farkına bile varmayız.
Hayatın içinden güzel bir örnekti tebrik ederim Nermin.
Sevgimle.
Nermin Kaçar
Yaşamdan bir yaprak.
İnsan,bazen düşüncesizce yaptığı çıkışların bedelini ağır ödemek zorunda kalıyor...Öykü kahramanımız da sanrırım böyle bir apsürt durum karşısında kodesi boylamış.İnşallah akıllanmıştır.
Tebrikler Nermin.
Selamlar,sevgiler.