- 994 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
körler gezegeni
kötü bir kabus gördüm dün gece, kan ter icinde uyandim...
rüyamda kör bir insandim hic bir sey görmüyordum heryer herses kapkaranlik...
bir yandan bu rüya diyorum kendim bir yandan nasil kör yasayacagimi rüya halinde iken bile uyanikmis gibi hissettiginiz olurmu?
kötü bir gece uynadigimda gecenin geri kalanini uyanik gecirtecek kadar kötü..
sabaha kadar düsündüm gercekte kör olmak nasil bir duygu diye..
renkleri görmemek agaclari cicekleri en önemlisi de sevdiklerimi görmemek korkunc geldi bana..
ama mantik veya mantik ötesi bir beyinle düsününce aslinda görmenin pekte önemli olmadigini kavradim.. yeteki gönül gözü ile görebilse insanlar dedim...
ben degilmiyimki yillardir gönül gözümle gören insanlari her insanin icinde mutlaka sevgi oldugunu düsünen, en gaddar insanin bile mutlaka iyi bir yönünün olabilecegini düsünüp insanlari sevvebilme yetenegimi gelistiren..
aslinda düsünüyorumda dünyada yasayan bilmem kac milyar insanin % 90 lik bir kisminin kör oldugunu düsünüyorum... cevremdeki insanlara yada duyduklarima gördüklerime bakinca insanlik acinacak gibr sekilde görünüyor gözüme her gün biraz daha kücülerek.. Egolarin hüküm sürdügü bir dünya, kimden ne koparirim cabasi, kac kadinla kac erkekle yatarim telasi, hatta bazen en yakinimiz dedigimiz kardesinizin bile aileyi baltalamasi dönülmeyecek yollara sokmasi o kadar cok örnek sayabilirimki bu konuda ne dünya ya sigar nede buraya..
kör insanlarin diger duyularinin daha geliskin oldugunu biliyorum , mesela koku alma, duyma ve dokunma... ve simdi düsünüyorum kör insanlar bile en azindan göremedikleri seylerin kokusunu, sesini veye sicakligini anlayarak bu dünyada yasarlarken birakin diger duyulari gözleri görürken bile görmekten aciz ne cok insan var...
Rüyamda gördügüm kör benle su an bunlari yazan arasinda hic bir farkin olamdigini düsünüyorum, hani görmesemde ben gene duyarak, koklayarak, dokunarak yine yüregim bu kadar sevecen, yapici, affedici olurdu diye düsünüyorum simdi....
ve....
herkesin cok begendigi bir cift gözümün olmasi aslinda cok bir sey de degilmis..
dünyayi gözlerlede, gönüllede görebilmeniz dilegimle yüreginizden sevgi hic eksilmesin...
11/06/2011
icimin tenhalastigi bir yer..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.