- 920 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İmdevlet-Osman Öcal-Dursun Tombul-Adil Akkoyunlu-Nedime Köşgeroğlu-Dr.Hasan Ahmet-Dr.Hakan Türk Diyor ki;
Kerim Bey, biz size teşekkür borçluyuz. Son derece faydalı bir iş yapıyorsunuz,
şairlerle ilgili iletiniz işime yaradı. Ayhan İnal ve Yavuz Bülent Bakiler’den izin alırsam, adreslerini bildireceğim.(07 Haziran 2011-İstanbul)
İmdevlet
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Teşekkürler Kerim bey, yapmış olduğunuz hizmet edebiyat adına büyük bir kazanımdır. Başarılarınızın devamını diliyorum, saygılarımla.(07 Haziran 2011.Kırıkkale)
Osman Öcal (Şair)
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Selamün aleyküm Kerim kardeşim,
Bazen güzel yazılarınızı, verdiğiniz haberleri alıyor;Gıyabınızda dua ve teşekkür ediyorum, "Yaşayan yazarlar" yazınız da bizim için faydalı olacak. Ancak Malatya’da kimseyi göremeyince üzüldüm, Malatya’da TYB’nin ve İLESAM’ın temsilcisi. Kent Konseyinin Şairler ve yazarlar grubu temsilcisi bir Adil gardaşımız vardı, ona bir sorayım niye demediniz ? Ben size bugün -inşallah- bir liste hazırlayıp göndereceğim, selamlarımla.(07 Haziran 2011.Malatya)
Adil Akkoyunlu
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Kerim Hocam merhaba,
Öncelikle üstlendiğiniz ve sanatcı duyarlılığı ile yürüttüğünüz bu bilgilendirme işlevinizden dolayı sizi içten kutluyorum, saygılarım Eskişehir’den. Güzel bir pazar sabahından gönderiyor ve teşekkür ediyorum, sizin oluşturduğunuz bu bilgi hattı hız kuşatması altında insanın kötü tüketildiği değer kaybına uğradığımız şu günlerde bir soluklanma ve insana dair umudu yeniden canlandırma adına ilaç oluyor. Sizin bu emeğinize bir şiirimle teşekkürümü pekiştirmek isterim, sizin altta yazdığınız yazı ve ülkemin durumu ile örtüştüğünü düşünerek paylaşmak istiyorum bu şiirimi.(05 Haziran 2011-Eskişehir)
Nedime Köşgeroğlu (ESOGU Öğretim Üyesi-Şair-Yazar)
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Sevgili Hocamız, görüşmeyeli nasılsınız ? Füsun Hanımın öğrencileriyle resim sergisi 28 Mayıs 2011 Cumartesi günü Gümülcine’de sanatseverlerle buluştu, 01 Haziran 2011 Çarşamba’ya kadar sürdü. Ziyaretçi akınına uğradı. Organizasyonu, Batı Trakya Azınlığı Yüksek Tahsilliler Derneği ile Doğu Makedonya-Trakya Genel Sekreterliği üstlendiler. Sergiyi ayrıca dört okul da ziyaret etti. Ayrıntılı bilgilileri, Azınlıkça, Birlik sitelerinden ve yerel gazetelerimizden okuyabilirsiniz.
Sevgiler, saygılar, kucak dolusu selamlar. Kalın sağlıcakla. (03 Haziran 2011.Komotini-Yunanistan)
Dr.Hasan Ahmet (Şair) Komotini-Yunanistan
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Kerim Bey merhaba,
Ülkemizdeki sanatsal ve kültürel etkinlikleri, dostlarınız ile paylaşmayı uzun zamandır aralıksız sürdürerek tam bir kültür elçisi gibi çalışıyorsunuz. Bir çok kişinin farkına varmadığı çok önemli bir görevi, gönüllü olarak yerine getiriyorsunuz. O yüzden şahsınıza ne kadar takdir ve teşekkür edilse azdır diye düşünüyorum, ben de en içten duygular ile size teşekkürlerimi sunuyorum.
Faruk Anbarcıoğlu (E.Öğretmen-E.Bursa Milletvekili-Yazar-Şair) Bursa
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Kerim Bey,
Sizin sanata ve sanatçılar için yapmakta olduğunuz çalışmalardan dolayı sizi tekrar tebrik ederim. Sizin duyurularınız çok geniş bir kitleye ulaştığından size aşağıdaki bilgileri aktarmakta yarar görmekteyim.
1- Cumhuriyet tarihinin en büyük Bienali 03 - 10 Ekim 2011’de İstanbul’da gerçekleşiyor. Detaylı bilgi: www.nesebanu.com veya www.bosphorusartgallery.com
2- Bugüne kadar bu ve benzeri düzenlemeleri yapanların çoğunluğu kendilerine yakın gördükleri kimselere ve yurt dışından yine kendilerine faydası olacaklara yer verdiler.. Halbuki bu tür Bienal’ler Türkiye’yi uluslararası platforma taşıyacağından kendi sanatçılarımıza ve Türk sanatının bütün dallarına yer vermek gerekir. İşte bu nedenle de işin başında olan Dünyaca ünlü Ressam Neşe Banu, bu Bienali’ye bütün sanat dallarına ve sanatçılara yer vermek istiyor. Tabii ki yapılan müracaatlar ile birlikte eserlerin resimleri ve bilgileri değerlendirilerek davet edileceklerdir. Bu konuya da işinin ehli olan Jüri Üyeleri ve diğer danışmanlar birlikte karar vereceklerdir..
3- Katılmak isteyen sanatçılar siteye girip ilk müracaatlarını yapabilirler. Sevgi ve selamlar.(04 Haziran 2011.İstanbul)
Dr.Hakan Türk (Araştırmacı-Yazar-Stratejist)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.