- 647 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HİLE
Hile…
Hayat bir kumardır
Kaybetsen de üzerinde olduğun
Kaybetsen de üstesinden gelebileceğin…
Aklın başına yettiğinde, gözünü açarsın ve kendini bir masada bulursun.
Bu masada elbette ki yalnız değilsindir sizinle bu oyunu oynayacak bir sürü insan olacak.
Ama masa oyun için muhtemelen en fazla dört kişiyi kabul edecek masanın etrafındaki izleyicilerinse oyunda küçümsenmeyecek bir payı olacak.
Oyunu başlatan her zaman sen olamazsın; oyun başladığında da orda olmayabilirsin ama; unutma, kendi oyununu kendin yönetirsin.
Oyunun senin oyunundur.
Her oyunda olduğu gibi bu oyunda da hile var elbette, şaşırmayacaksın.
Oyuncular sana blöf yapacaklar, yalancı mimikler sunacaklar.
Ve şunu da unutma; gördüğün her şey ne tamamen yalan, ne de tamamen gerçek olacak.
Hayatında tek oyun da olmayacak elbette.
Süreleri kendi içlerinde belirli, sıralı hatta danışıklı oyunlar olacak.
Her oyun sana farklı bir şey getirecek ve farklı bir parçanı alıp götürecek senden.
Ama unutma; hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Her kayıp, kayıp sayılmaz.
Ve bazen kaybını yaşayacak an bile bulamayacaksın.
Bu durumlarda kaybını bilinç dışı bırakman en iyisidir.
Muhtemelen unutmayı beceremeyeceksin ama ertelemeyi, zaman içinde, zamana göre şekillendirmeyi öğreneceksin.
Oyun içinde kartlarını iyi oynamalı, şansını zaman göre kullanmalı (varsa tabi) ve zar tutmayı beceremiyorsan denememelisin bile.
Unutma bu oyun hata kabul etmez. Bedelini hazırladığın ya da temin edebileceğin hatalar yapmalısın.
Aslolan şu ki:
Hayat bir kumardır
Kaybetsen de üzerinde olduğun
Kaybetsen de üstesinden gelebileceğin…