- 939 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
LİSELİ KIZZ
Yavaş yavaş tırmandı merdivenleri birazda sola dönüp 9. Edebiyat sınıfına girecekti anlamsız bir güne daha başlayacaktı. Kapıdan bir süre daha seyretti . Liseli kız sınıf aynı sınıf sıra aynı sıraydı degişen tek şey umutlarıydı .
Birkaç gün öncesi canlandı canlandı gözünde
Her zaman ki gibi camdan dışarıyı seyrediyordu .Okulun kapısına sevdiginin gelmesini bekliyordu . Son derse girdiklerinde yerinde duramıyordu ders boyunca okulun kapısını seyretti .
Liseli kız ne olmuştu neden gelmemişti sevdigi oysa dün herzaman ki gibi gelecegini sölemişti zilin çaldıgında son kez baktı kapıya gelmemişti sevdigi
Her zamanki çoşkunlugu yoktu agır agır indi merdivenleri evin yolunda hep onu düşünüyordu neden gelmedi diye belki bi işi çıkmıştı kendini böle teselli ediyordu mahalleye gelmişti.
Fakat o da ne neydi sevdiginin evindeki kalabalık dayanamadı yolda oynayan çocuga sordu bir anda elindeki kitaplar yere düştü öylece bakakaldı .
Gözleri kararıyordu bir agaç dalı gibi yere düştü . Gözlerini açtıgında annesini gördü ne oldu yavrum hastamısın diyordu .
Liseli kız konuşmak istiyordu fakat konuşamıyordu . Birden hıçkıra hıçkıra aglamaya başladı kimse bir anlam veremiyordu neden agladıgına .
Tabiki sevdigine aglıyordu genç yaşta toprak olan sevdigine agladı agladı gözyaşları kuruyuncaya kadar liseli kız .
Ertesi gün yine sınıfı seyretti sınıf aynı sınıf sıralar yine aynı sıraydı geçti oturdu cam kenarındaki yerine yine seyrediyordu okulun kapısını boş gözlerle . Birden sevgilisini gördü ona el sallıyordu hızla kalktı yerinden cama dogru atıldı kırılan camların sesini duymadan bırakı verdi kendini boşluga sınıf arkadaşları başına toplanmış aglıyordu . Oysa cam kırıntılarıyla kanlar içinde ( gülüyordu)
Liseli kız Beyaz gelinligini giymişti okulun kapısında sevgilisini bekliyordu
Belki kimse görmeyecekti okulun kapısından çıkan liseli kızla sevgilisini kimse inanmıyordu ecelin bile ayıramıyacagına ama liseli kız sevgilisiyle kavuşmuştu sonunda
GöZyAşI
YORUMLAR
bu olay gerçekten olmuş mu? olmuş ise yani bu kadarı anca "mem u zin" de olur....şimdinin tam "mem u zin" i.......hakiki tutku hakiki bağ bu derim....başka söz de söylenmez ki zaten