- 3712 Okunma
- 59 Yorum
- 0 Beğeni
Ay Üşümüşlüğüne Yağan Nur
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
"Neden şefkatinin ve yüreğinin bir dirhemini sana sunmayanların toprağında güller açtırırsın ki ey bülbül! Sen gülün dikenine bile avuçlarındaki hayatı sunan vefanın makamısın... Sen yarına göz kırpamayan bir üşümüşlüğün şartsız baharısın... Hadi! Kınan çocukluğundan firar etmeden geleceğinin düğününe koş... Yoksa geç kalmaların arifesinde yanacak masum mırıldanmaların..."
Diye başlar bir seslenişin anaç kırılmaları…
Lime lime dökülen hayal kırıklıklarının gölgesinden doğan bir nûr-u cennet ve içindeki denize kulaçlar çoğaltan ay üşümüşlüğünün dökülen saçlarındaki inlemelerdir anlatımın önsözü…
Sesindeki çağıl çağıl akan yakarışın susarak surlarıma sığınması mıydı seni bana yaklaştıran bilmiyorum? Bugün yine yangın vardı dallarımın ince sızısında… “Kelimeleri kalaylayan kadın” demiştin bir şiirimin yorumunda… Alfabemi yitirdim kendime tutunurken keşfettiğim gerçeğin kovuğunda dostum… Yitirdiğim alfabeleri bulayım derken, göğün kapısından firar etti salkım salkım közlenen düşlerim… Ey yüreğime yüreğinin güven tohumunu ektiğim, ç/ağrıma sarılır mısın?
Ne vakit pencereme kanatlarımdaki en renkli benekleri sunsam yaşam kıskanıyor gamzelerimde barınan kızı… Ve başlıyor saçlarımdaki her teli canımı yaka yaka kopartmaya… Kopan her telin sesini duyuyorum kabuğumda kıvrandığım kozada... Yoksa doğarken beşiğine hüzün kınası yakılanlardan mıyım ben dostum!… Ya da kınası kurumadan kıyametine beşik kertmesi yapılanlardan mıyım ?
İçimdeki çocuğun saçlarını tarayan tek anne kokususun biliyor musun? Ve saçlarımı taradığın vakitler düşlerimin, gülüşlerimin ve umudumun en delikanlı olduğu vakitlerdir o duru dalgalanmalar… Senin duruluğundaki insan dergâhında buldum, içimdeki çocuğun kayıp düşlerini… Buradan görebiliyorum bu seslenişimin ardından gözlerindeki bulutların bana yağdırdığı yağmurları… Ağlama lütfen! Ben ağlamayı senin göğsünde unutalı çok oldu…
Hadi bizde hayatın eteklerinde salınan cesur gülücükler olalım be huzurum!…
Ne kaybederiz?
Belki bisikletinin tekeri patladığında, yüreğindeki ritmi pedalındaki renklerde geçici olarak kaybeden gül yüzlünün, minik hayal kırıklığında buluruz kendimizi…
Veya yan apartmandaki huysuz amcanın balkonuna kaçan topuna, hem korku hem özlem karışığı bakışını atarken, umutla topunun kendisine verilmesini bekleyen bir çocuğun bekleyişinde buluruz kendimizi…
Ya da en fazla akşam olmak üzere iken annesi eve çağıracağı için kalbi küt küt atan bir çocuğun endişesi olur yüreğimizde…
Bir düşün, Ay’ı nur’unda saklayan su sesim, çok şey kaybetmeyiz inan bana…
Kazanacaklarımızı düşünmek şu an bana daha iyi gelecek… Neden mi? Cesur olmaya başlamanın ilk adımı bile aslında umudun perçemine değdirdiğimiz gökkuşağı sancısıdır… Bu sancının tadını çıkaralım ki an ellerimize yakarken yaşam kınasını, biz huzurun duvağında çoktan kahkahalarımızı çiziyor olalım gecenin dudaklarına…
Hayatın eteklerinde salınan cesur gülücükler olmaya nereden başlayacağımızı kelimelerimiz karar versin olur mu? Hiç hesapsız kapısını açan tek sığınaktır aslında alfabenin bakir yazgısında büyütülen cümleler ordusu… Ben seni o cümleler ordusunun şefkat denizinde bulmuştum… Kalemlerimiz kalelerimizi birleştiren ve kınındaki külleri hıçkırık vadisinden silen süvâriler gibiydi… Biz, sildikçe çoğalan arsız hüznün istenmeyen haylaz gülüşleriydik aslında…
Hatırlıyorum, yürek kapımı ilk tıklattığında hiç düşünmeden rotana ortak olan kırık paramparça olmuş sandaldı yüreğim… Sandalımdaki kırıkları yamalayan bir gönüllü elçi muradıydı bana açtığın kırık penceren… Kimse bilmiyordu aslında o kırık pencerenin ardındaki kendini özleyen kızın ceplerinde sakladığı düşlerini… Ben seni pencerenin kırık camlarından sızılarına doğru süzülürken sevdim… Çünkü ardışık hüzünler besleyen ruhlarımızdı bizi çığlık çığlığa susturan…
Huzurum, düşlerimizi dostluğun hiç kopmayacak ipi ile örelim var mısın?
Ördüğümüz her düşten bir şehir kuralım… Kurduğumuz her şehrin kaldırımını umudumuzun ayazında ısıtalım… Bilirsin kaldırımları hep ıslaktır şairlerin !...
Sonra sokak lambalarının gölgesine bağdaş kurmuş tüm gece kelebeklerini beneklerine kavuşturalım…
Ve en sonunda sarı yalnızlığın puslu perçeminde kaygılı bekleyişleri emziren hüzünleri kazıyalım ta temelinden…
Ay’ı nur’unda saklayan su sesim, Öyküdeki *Deniz Yıldızı* nın sesini duyuyor musun?...
Mehtap Altan
Haziran 2011
Not: Aynur ENGİNDENİZ’im...
İyi ki doğdun doğum günün kutlu olsun huzurum...
Çalışmamı seslendiren sevgili "asran" sana da çok teşekkür ediyorum...
YORUMLAR
"Sana, aramızda sadece bir çit bulunan güzel bir bahçeye bakar gibi bakıyorum. O kadar yakınsın ki çiçeklerinin kokusu genzimi yakıyor bazen. Yağmur yağınca her bir gülünün, dalının, yaprağının ve toprağının, hatta börtü böceğinin üzerine avuçlarımı siper etmek istiyorum. Ama çit geçit vermiyor bana ve ben sadece yetişebildiğim dallarını yapraklarını ve çiçeklerini örtebiliyorum avuçlarımla. 9 Haziran"
Aynur Engindeniz tarafından 10/6/2011 12:46:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehtap ALTAN
ve ben küllerin gri dergâhında saklanıyorum...
ve...
seni hep sevdim nûr-u özüm...
Aynur Engindeniz
Bir de...
Hep yaptığım gibi kaçtım buraya geldim. Emin olmak istedim. İyi etmişim.
Mehtap ALTAN
Bizim saklandığımız huzur bulduğumuz bir masaldı burası.
Bazen bende kaçıp geliyorum iyi geliyor...
Mehtap ALTAN
eşinin söylediği geldi aklıma...
oku oku güzel yüreklim:)
Aynur Engindeniz
Mehtap ALTAN
anlamak ve anlaşılmak ne güzel....
duygulanmamak elde değil..ne güzel bir dostluk bu... imrendim..
kutlarım ...
nice senelere Aynur hanım...
Mehtap ALTAN
Mehtap ALTAN
ne güzeldi...
teşekkürler efendim...
bilirsiniz sizin düşünceleriniz hep değer katar çalışmalarıma...
Aynur Hanımın doğum gününü ben de tebrik etmek isterim. Sağlık, mutluluk ve istikamet üzere hayırlı ve uzun bir ömür dilerim; sevdikleri ve sevenleri ile…
Deneme midir, düz yazı mıdır, mektup mudur çok da önemli değil aslında. Önemli olan kurulan cümlelerdeki anlatımı süsleyen tasvir, teşbihler ve yaklaşımların okuyucunun gözünde canlandırıp çerçevelettiği fotoğraftaki renk çokluğu ve yoğunluğu, özellikle Dünya Klasiklerinde çok sık gördüğümüz ve bu yüzden çok özel kabul edilen eserler arasında gösterilme nedeni olan uzun cümlelerin, bol tasvirlerin çokluğudur bana göre.
Özellikle, hanım kalemlerin parmak uçlarından okuyucunun yüreğine akan duygu yoğunluğunun da zirvede olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Bu özellik hep imrendiğim ama çok beceremediğim bir yöndür.
Bütün yazıları okuyamasam da yerini fazlasıyla hak ettiğine inanıyorum.
Teşekkürler Mehtap Hanım
Eyvallah!
Mehtap ALTAN
Teşekkür ettim çokca...
Argın bir zaman düş/ünüşünün içindeki kuralsız hesaplaşmalar tümceleriyle kırıp parmaklarımızın kırıklıklarını sorgulu günler ekeriz takvim yapraklarına, ellerimizdeki kelepçelerin zindanlarıyla boyarız gökyüzünü, üşür şiirler, gülüşür çiçekler ve ömrümüzün kara duraklarında yağmur içeriz oluklardan. Sevda deriz yine de gökyüzüne uzattığımız avuçlarımıza ve dua oluruz dudakta, içsel travmaların nidalarıyla ezeriz ömrü, çığlıklarla yuvarlanırken biz aşkın kayalıklarından...
Tebriklerimle...
Mehtap ALTAN
teşekkürler...
Kutluyorum seni,çok güzel satırlar bunlar ve başlık da çok hoşuma gitti demeden geçemeyeceğim...
Mehtap ALTAN
teşekkürler...
Mehtap ALTAN
Saygılar...
Kemnur
Bu kadar derin mi anlatılabilirdi gönülde biriken,içeride sıkışmanın telaşında? Çıkarabilmek onu tenin sınır kabul edildiği bir varoluşun en dışına.Dillenmeyi bekleyen her cümle,ses isterken suskunluğuna, haykırmak onu bomboş bir odada yankılanırcasına.
Günü güzelleştirdiniz.Kutluyorum.Saygılarımla...
Tebrikler meleğime...
Teşekkürler sevgiye ses veren yüreğe...
Teşekkürler iyi dileklerde bulunan bütün sevgili dostlarıma.
Mehtap ALTAN
Aynur Engindeniz
kaç kişiyi kutlamalı bilmem ki :))
Aynur hanıma bu kadar güzel bir yüreği olduğu için, Mehtap Altan'a böyle güzel satırlar yazdığı için
Lütfiye hanıma güzel sesiyle kadife dokunuşlar hissettirdiği için
ve Mehtap, sevgili Mehtap, sen ne güzelsin öyle...
hepinizide ayrı ayrı kutluyorum bu güzel ve vefalı takım çalışması için...
iyi ki gelmiş güne, çok dilemiştim gelmesini..
sevgiyle..
Mehtap ALTAN
Biri duyguyu ekti yüreğe diğeri kalmel buluşturdu öbürü ise sesi ile ateşi yaktı....
ben şiiri de nesiri de içime çeke çeke zerresini değerlendire değerlendire yazan biriyim... Ama hiç bir çalışmam da bu kadar heyecanlanmamıştım...
Sanırım ucunda birinin mutluluğunu beslemek vardı belki ondandır...
Teşekkürler bazendaşım...
Fulya CODAL
bunu zaten karşındakilere o kadar iyi hiissettiriyor, pozitif enerjini öyle güzel enjekte ediyorsun ki..
hayran olmamak işten değil yani...
sevgimle can'ım...
Muhteşem bir yazıydı. Sevgili Mehtap ALTAN çok güzel yazıyorsunuz. Sevgili Aynur'un da doğum gününü kutluyorum. İyi ki varsınız. İyi ki sizleri tanıdım. Sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
Mehtap ALTAN
ve gerçekten başka bir tad verdi...
Kelimeler yürekten kopup karşılığını da buluverince ortalık böyle gülistan oluverir.
Sevmek,sevdiğini böylesine şakımak ne güzel ...Rabbim dostluğunuzu bâki kılsın.
Mehtap ALTAN
Sizi sayfamda görmek emeğime düşünceniz ile katkı sağladığınızı görmek ne kadar güzelll...
Seslendirme evvet çok güzeldi ama onun altyapısındaki kahramana da ayrıca yani size ayrıca teşekkür ediyorum Selami Bey...
Aynur Engindeniz
Siteye geldiğim günlerde bu kırık camlı pencereyi arar dururdu gözlerim. Çünkü bu pencerenin altındaki sardunyalar kadar güzeldi okuduğum yazılar. Sayfada dinlenir, soluklanır sonra istemeden ayrılırdım. Bir süre sonra sardunyalı pencere yok olmuştu. Başka bir resim koymuştu ama onu bu pencere kadar sevememiştim nedense. Bu pencerede beni çeken bir şeyler vardı sanki; belki kendimi görüyordum kırık camların gerisinde. Aynur'dan rica etmiştim tekrar koymasını o pencereyi ve beni kırmadığı için tekrar teşekkür ederim.
Ayrıca sevgili Mehtap, sana ve sevgili Asran'a da çok teşekkür ederim. Bu güzel yazıyı yazıp aynurumuzu mutlu ettiğiniz için. Biz kocaman bir aileyiz. İyi ki doğdun Aynurrrrrrrrr. Seni hepimiz seviyoruz. Seni de çok seviyorum sevgili Mehtap ve sen de bunu biliyorsun. Tebrik ediyorum bu güzel anımsamayı.
sevgimlesiniz...
Mehtap ALTAN
Başka bir açıklaması olabilir mi...
Ben hiç bir site de bu ortamı görmedim ve biliyorum görmeyeceğim de...
İleri de çocuklarımız bizim izlerimizi görecek onlar kucaklayacak buraları ve biz gurur duyulacak anılar olarak kalacağız belki...
Ama iyi ki diyeceğiz hep iyi ki...
teşekkürler güzel insan...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Aynur Engindeniz
Emine UYSAL (EMİNE45)
çokkkkkkk güzel ,çokkkkk
ay üşüyordu
bir sancının düğüm ucunda
müjdeler olsun ki
yıldızı tuttu ağlaması
ay bakıp bakıp gülümsedi
.
Mehtap ALTAN
teşekkürler sevgili Aysu...
Aynur Engindeniz
lacivertiğnedenlik
Aynur Engindeniz
Değerli Mehtap kardeşim,
Enfes bir yazı ve mükemmel yorumunla çok haz aldım okurken ve dinlerken seni
can kardeşime ne güzel hitap böyle...
gül yüreklerimize, bacı-kardeşlerime selam olsun...
ve uzun bir ömür diliyorum ankaramızın melek yüzlüsü Aynur kardeşime...
tebriklerim seriliyor yüreğine Mehtap kareşim... varlığın onurumdur...
selam ve saygılarımı jet hızla yolluyorum... yok bu sefer uzaklardan değil :))) İstanbul'dan!..
Mehtap ALTAN
Çok çok teşekkür ediyorum...
Mehtap ALTAN
teşekkür ederim düşünceniz için...
hayat sürprizlerle dolu
kimi yoluna düşeni taşıyamaz
kimi de dizlerine dermanları bulamaz
bu bir şans !!!
rabbim dostluğunuzu daim sevginizi sınırsız kılsın....
kıskanmadım desem yalan olur ama bu güzel kıskançlık :) merka etmeyin emi :)
Asran hanım sesi ile harika bir hava katmış , bir kat daha değer kazandı bence yazın sevgili Mehtap...
takipteyim...
dua ile....
nice yıllara ...
A cıdan uzak
Y ıkımlardan muaf
N urun değidiği meşale ol inşALLAH
U mudun tükendiğinde
R uhunda bulacağın dostların olsun hep
sevgilerimle....
Mehtap ALTAN
Mehtap asran Ay-nur'unda pürnur sırr-ı kadim kutlu olsun dostlukların doğum günü iyi ki varsınız şanssınız dostlar..:)
(Mehtapça yazı- Asranca ses ne güzelsiniz) tebriklerim hayata kattığınız erdemli eşsiz güzelliklere..
sevgim saygım selamlarımla..
Mehtap ALTAN
asran
Bir şey daha söyelemek istedim izninizle...
Okuyanlar Mehtap'ın bu sözlerini özel bir gün için hazırlanıp dosta ithaf edilmiş edebi sözler olarak görebilirler... Ama bilinmesini istiyorum ki, onunla bütün diyaloglarımızda dil böyle...Bu sadece bugüne has bir güzellik değil yani.
Şanslıyım değil mi, evet hep şanslı bir kadın oldum ben çok şükür...
İyi dileklerde bulunan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. Ne dilemişseniz bizler için, misliyle versin Rabbim size...
Herkese sevgiler.
Mehtap ALTAN
seni seviyorum...
Hayatta sevdiğim iki tür dostluk vardır..
Birincisi..Allah için birbirlerini sevenler...
ikncisi ise...Rabbin sanat mucizesinde birleşenler...
Her iki türlü de kutlarım bu vefayı...
Yazı, klasik ç.k. Yazısı...
Hürmetler tüm vefalı dostlara ...tebrikler ablacım....
Mehtap ALTAN
ayrıca hayatta benim en çok sevdiğim insan türü de olduğu gibi olanlar ve güzelliği paylaşanlara desteklerini verenlerdir...
teşekkürler Erciyesime selamlar...
Bazılarına beşik kertmesi yerine hüzün kertmesi yapılır ... Siz iki dost da öylesiniz sanırım ...
Ağlama dedikçe ağlayan inatçılardanım ben de işte ...
Yürekten tebrikler yazar/ım ve nice mutlu yıllara sayın Engindeniz ...
Asran Hanım'ı da tebrik ederim hüzne hâreli ses olduğu için ...
Mehtap ALTAN
teşekkürler sevgili şair/im...
Alpdoğan Akyüz
Ağlama lütfen!
“Kelimeleri kalaylayan kadın”....dünya döndükçe, sakın ağlama...
Hadi bizde hayatın eteklerinde salınan cesur gülücükler olalım be huzurum!…
Ne kaybederiz?
Belki bisikletinin tekeri patladığında, yüreğindeki ritmi pedalındaki renklerde geçici olarak kaybeden gül yüzlünün, minik hayal kırıklığında buluruz kendimizi…
Veya yan apartmandaki huysuz amcanın balkonuna kaçan topuna, hem korku hem özlem karışığı bakışını atarken, umutla topunun kendisine verilmesini bekleyen bir çocuğun bekleyişinde buluruz kendimizi…
sakın ağlama.
ne " mehtap'ı ağlat ne de sesini ağlat...
Aynur Engindeniz
Kimse ağlamasın, kimse haketmez ağlamayı...
Teşekkürler ve Sevgiler.
ne güzel bir dostluk..
harika bir yazı ablasımm:)
iki güzel yüreğe de sonsuz saygı ve sevgilerle..
asran hanıma da ayrıca teşekkürler güzel seslendirme için..
Mehtap ALTAN
bugün senin de gününmüş kutlu olsun hep gül ve ALLAHım karşına hep güzel insanlar çıkarsın....
hayatbuysa ben yokum
ablamm, aminn duan duamdır:)
güzel yüreğine sonsuz teşekkürlerim var..
asran
hayatbuysa ben yokum
çok teşekkür ederim nezaketin ve güzel yüreğin için..
çok mutlu oldum:)
sevgim ve saygımla..
Mehtap ALTAN
içinde kardeşlik sevgi ve birlik mesajı olan sadece şartsız kucaklanışların çizdiği bir tablo...
Aynur Engindeniz
hayatbuysa ben yokum
teşekkür ederim ablamm:)
güzel yüreğine sevgim ve saygım sonsuz..
Mehtap ALTAN
Mehtap ALTAN
Onu mutlu eden onu gülümseten herkes benim de gülüşümdür...
Teşekkürler...
Bir dostun, dosta bir iç döküşü, paylaşımıydı satırlarınız.Okuyana huzur veren...
Lütfiye hanımın okuyuşuyla can bulan...
Aynur kardeşimin de doğum günün kutlu olsun.
Tebrikler demek az gelir, okurken iç huzuru sağlayan satırlara.
Güne gelen yazınıza, sesiyle katkıda bulunan Asrana sonsuz tebrikler ve paylaştığınız için teşekkürler.
Mehtap ALTAN
Defterin çok sevdiğim iki ismi..
Edebi yönleri kadar dostlukları da örnek olan iki edebiyat dostu.
Bu olsa gerek edebiyat, bu olra gerek dostluk.
Dostluğunuz her daim baki olur inşaallah.
Birlikte geçirilen nice nice seneleriniz olsun .
Sevgilerle, nun.
Mehtap ALTAN
Burada başka bir büyü var...
Teşekkürler Niğde'li...:)
Burada bir metnin seslendirilmesine ilk rastladığımdan, bu yüzüyle benim için orjinaldi...İki ayrı değerli insanın muhabbetini gördüm, o da az rastlanılası şeylerden yazık ki, bu yüzdende çok değerli..İnsanların bence bir hayalde olsa bu zamanda Şems ve Mevlana dostluğunu sevmesi boşa değil..Belki de bir sürprizdi, bu yüzü bize kapalı...
Sonuçta güzel bir hediyeydi...Her iki gönlü yürekten kutladım, tabi ki doğum gününüzü de unutmadan...
Selam,saygı...
Mehtap ALTAN
Ayrıca yazıda seslendirme ayrı bir tad veriyor bence...
hani bi kıskançlık vardır bır de gıpta etmek keza
ben bu ikınci şıkta tutukluk yaptım sevgili adaşım.
bu güzel iki insanın bu latif sevgisi içimi kıpır kıpır eyledi
gecenin fecri yırtıpta dağıttığı bu saat tıpkı bir bahar gibi içim.
ama dunyaya doğmamış bir bahar....
sevgili Aynur, kalben seni bende çok severim uzak uzak
anneliğini
gülüşünü
görmnemiş olsamda hıssedıyorum tebessümünü tabi.
sevgili Mehtap, şiirlerinde hep kendimden bir pay alır içime sunarım susarım sonra
şiir gibi şiir dili olan kadın ve sevgili Aynurum
çokm baki olsun dostluğunuz emi
pişirdiğiniz ekmeğinizden bir lokma da bize sunun veya eyleyin
nasip olsun bizde ıftarda yiyelim bir gün.
sevgimle her iki güzel insan
Rabbimin duası üzerinize olsun inş
su gibi aziz ekmek gibi mübarek kalın....
Mehtap ALTAN
Yaşamdaki en büyük lüksümüz sanırım kurduğumuz dostluklar ki onları büyütmek ve korumaksa en zor olanı...
teşekkürler...
Vay be ! Dolu dolu bir yürek yansıması..Şurasında birşeyler taşımayan biri yazamaz valla..
Müthiş bir anlatım..Devasa düşler..Aslında edebiyat budur işte dedirten yazı karekterleri..Özlem çok yoğun..
Bana yıllar öncesi duygularımı hatırlatan heyecan vardı dost. O zamanlar şöyle demiştim "Eğer bir gün özgürlüğüme kavuşursam yüz km lik yolu yürüyeceğim. Ve tarla kıyılarında güneşe gülümseyen her bir çiçeği koklayacağım.ve her uğur böceğinin kanatlarını incitmeden okşayacağım"
Ama olmamıştı..Neyse..
İşte bu yazınız bana o özlemi ve sonsuz özgürlüğümü hatırlattı..
Selam size şair...Devasa düşlerini bırakma..Gerçekler acı olsa bile düşler yağmur ormanlarına can veren Güneş'in ışık yansımasıdır. Güneş sönerse ormanlarda biter. Yaşam ölür.
Tüm güzellikler ve düşler sizlerle olsun.
Dostluk ve arkadaşlık adına
Saygımla
Muharrem Nalçacı tarafından 6/9/2011 2:16:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mehtap ALTAN
Uğur böceğinin kanatlarını incitmeden okşayacak yüreki teşekkürler...
Ne diyeceğimi bilemedim ilk defa...Kendimi bildim bileli yazı yazarım, binlerce mektubum var şu ana kadarki hayat yolculuğumun içinde. Ama bu mektup aldığım en özel mektuplardan biri. Beni hiç tanımayan uzak bir yıldızın kelamı doğdu geceme. Uzaklığı mecazi elbette. Hep yüreğimde aslında o. Yani en yakın yerimde.
Sana, aramızda sadece bir çit bulunan güzel bir bahçeye bakar gibi bakıyorum. O kadar yakınsın ki çiçeklerinin kokusu genzimi yakıyor bazen. Yağmur yağınca her bir gülünün, dalının, yaprağının ve toprağının, hatta börtü böceğinin üzerine avuçlarımı siper etmek istiyorum. Ama çit geçit vermiyor bana ve ben sadece yetişebildiğim dallarını yapraklarını ve çiçeklerini örtebiliyorum avuçlarımla.
Ardımda sinesinde pek çok telaş barındıran bir dağ var. Önümde adını Ay'dan alan bir bahçe...Bir yüzüm insan olma ve öyle kalma yolunda yoruluyor, yıpranıyor ve eskiyor, bir yüzüm Mehlika aydınlığında tebessüm ediyor, canlanıyor ve yıkanıyor.
Düşünüyorum da; neye yarardı yaşamak, şu bucaksız kalplerimiz yaratılmasaydı?
Nefreti insan eker gönüllere, sevgiyi ise Rabbim...Kalpler birbirini seviyorsa, Rabbimin rızası ve eseridir bu. Bunun için O'na ne kadar şükretsem az gelecek.
Kıymetlim,
Biz senle Kal-u Bela'da sıra arkadaşıydık. Birlikte bekledik sıranın ruhumuza gelmesini. O arada ne çok şeyler konuştuk da bu dünyada bu kadar 'aynı' olduk seninle. Dünyaya indirdi bizi Rabbim ve bulun birbirinizi dedi. Seni tanımama sebep olan sayın Ansızın'a da teşekkür borçluyum. O böyle bir dünya oluşturmasaydı seni ve onca değerli yüreği nasıl tanırdım?
"Sürprizin eksik sesinin" sahibi, güzel gülen, güzel yöneticim Asran Hanım'a da çok ama çok teşekkür ediyorum. Henüz o sesi duyamamış olsam da, böyle bir şeyin düşünülmüş olması bile benim için çok büyük bir mutluluk. Hep istemişimdir yazılarımda onun güzel sesini duymayı, nasip Kıymetlimin bana yazdığı yazıyaymış. Bundan daha büyük ve değerli bir sürpriz olabilir mi benim için?
Hem şaşkınım, hem de biraz bulutlu mu hava ne?
Susuyorum...
MAŞALLAH, MAŞALLAH, MAŞALLAH...
Mehtap ALTAN
Teknik bir aksaklık seslendirmeyi zamanında eklememi engelledi...
Buna da nazarlık diyelim...
Bu yorumunun üzerine benim de susup gelen rüzgârın kanadındaki seni dinlemem gerek...
sevgimle huzurum...
Aynur Engindeniz
Hadi rüzgara dön yüzünü meleğim...Bütün güzel kalplilerin gözlerinden öpecek kıble rüzgarı...Ardından yağmur gelmeyecek üstelik...
asran
Yeni yaşlar mutlulukları tutup saçlarından önünüze getirsin dilerim.
Söz, bir yazını seslendireceğim sevgili Aynur ama evet, senin için yazılmış bir yazıyı seslendirmek çok da şık oldu gerçekten :))
Kimse Bana Yaran Olmaz Yar Olmaz
Mertlik Hırkasını Giydim Giyeli
Dünya Bomboş Olsa Bana Yer Kalmaz
İnsana Muhabbet Duydum Duyalı
İnsana duyulan böylesine enfes muhabbet duygularını dile getiren bu mükemmel yazınız bana yukarıdaki dörtlüğü hatırlattı. Ne güzel bir muhabbettir bu, ne güzel dostluk. Daim olsun diliyorum.
Bir de bülbül hikayesi var yazının. Ben ki bülbül ile ilgili ne kadar şiir, şarkı, türkü varsa topluyorum hepsi mevcuttur "bülbül dosya"mda. Oradan da bir dörtlük.
Bülbüldür ağlar güle
Derdini döker dile
Ayrı düştüm o dosttan
Gözyaşım sile sile
Örnek dostluğunuzu, sevgi dolu yüreğinizi ve doğum gününüzü kutluyorum
Saygıyla...
Mehtap ALTAN
Çok çok teşekkürler...
Hüseyin Akdemir
Allah nazardan korusun!
Mehtap ALTAN
Hüseyin Akdemir
"Tiyatro sahnesinde duvarda asılı duran bir tüfek duruyorsa eğer, oyun içerisinde mutlaka kullanılmalıdır"
Böyle bir şeydi yaklaşık olarak.
Bülbül ile başlayan yazı, bülbülün güle sevdası gibi, dostun dosta özlem dolu, güzellik dolu sözleriyle dile gelip devam etmiş. Bülbül kesilmiş dosta yazılan her cümleniz, her sözcüğünüz, her harfiniz.
Mehtap ALTAN
teşekkürler Sevgili Lütfiye...
Aynur Engindeniz
Çok teşekkür ederim. Dilinize, yüreğinize sağlık...
Sevgiler.
ne kadar zarifsin sen yaaa ben de istiyorum çok imrendim 8 kasım unutma emi :))))
Aynur Hanım için çok manidar ve değerli bir şey bu yaptığın, ama fazlasıyla hak ediyor olmalı zannımca
sevgiyle...
doğum gününüz kutlu olsun Aynur Hanım..
Mehtap ALTAN
teşekkürler...