NEDEN!
’Haydarpaşa için planking yaptılar
Dünya’da hızla yayılan planking (yüzüstü uzanmak) çılgınlığı Türkiye’yi de etkisi altına aldı
Kadıköy İskele Meydanı’nda toplanan ve kendilerine “Bu Bir Duruş Grubu” adını veren 20 kişi, tarihi ve kültürel çevrenin korunmasına dikkat çekmek için planking yaptı. 5 Haziran Dünya Çevre Günü etkinlikleri kapsamında bu eylemi gerçekleştirdiklerini belirten grubun sözcüsü Ulaş yılmaz, tarihi ve kültürel çevrenin korunması için biraraya geldiklerini anlattı. Haydarpaşa Garı’nın 28 Kasım 2010’da çıkan yangınla çatısının yandığını belirten eylemciler, ok işareti şeklinde uzanarak tarihi binayı selamladı. ’ (Kaynak: Milliyet)
Oldukça dikkat çekici bir eylem. Nerde ve nasıl başladı bilmiyorum ama çok etkileyici olduğu kesin. Daha önce de duymuştum ama sözkonusu Haydarpaşa olunca bu çılgınlık daha bir anlam kazandı...
Ne kadar talihsiz bir olay... Planking sonrası Haydarpaşa ikinci kez alevler altında kaldı!
Hafızamda hala Haydarpaşa’nın dumanı tüterken ikinci bir yangın aklımı ve yüreğimi darmadağan etti.
Cevabı olmayan bisürü soru geliyor aklıma...
NEDEN!
YORUMLAR
Yeterki dışardan uzatsınlar ,ucu yeter,hemen dalıyoruz ne olduğunu anlamadan ,düşünmeden.
Ecnebi olsun da !
Ben yıllardır yüzüstü uzandım, bişi olmuyo.
Yalan hepsi.
Sadece kendilerine benzettiklerinin ne kadar saf olduklarını göstermek istiyorlar.
Ne kadar taklitçi maymunlar olduğumuzu ölçmek istedi birileri galiba.
Biz de yaptık.
Edirne'deki şifahaneyi kaç kişi ziyaret etti.
Gidin onları taklit edin.
Su sesiyle,müzikle insanları tedavi ediyorlarmış yüz yıllar önce.
Haaa...
Bu arada...
Nerde o " O D DEĞİL DE!"
Nerde "İYİ BAYRAMLAR!"
Değişiyoruz azizim.
Deviriliyoruz.
Devriliyoruz.
Kaybediyoruz her şeyimizi,deliliklerimizi bile. İyi bayramlar.
Esma KAHRAMAN
O değil de Sayın Yazarım,
:) İyi bayramlar...
Hanımefendi, bu Haydar Paşa da ne Haydar Paşa' y mış ha !
Yakıyorlar yakıyorlar azcık tepesi yanıyor gerisi yanmıyor :))
Yakmayı bi başarsalar çok mutlu olacaklar her halde . :((
Ben de oralarda olsam, gençler de kabul etse yatardım yanlarına Haydar Paşa için.
Güzel konuydu tebrik eder saygılar sunarım.
Esma KAHRAMAN
Haydarpaşa da yak yak bitmiyo!
Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.
Kadıköy
İstanbul'un en eski ve en işlek yerleşim birimlerinden.
600 bine yaklaşan nüfusuyla da,Türkiye'nin en kalabalık ılçelerinden biri.
Gençlerden oluşan,20 kişilik küçük bir grup.
Haydarpaşa Garı'ndaki tuhaflıklara dikkat çekmek için biraraya gelmişler.
600 binde 20!...
Buna da şükür.
Hem,şanslı çocuklarmış.
Ne biber gazı,ne cop,ne de gözaltı.
Aldanıp ta,benzer protestoyu seçimlerden sonra yapmasalar bari..
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Teşekkürler Sayın Yazarım. Sevgilerimle.