- 1156 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O duygular
O duygular
Zaman öyle sırlarda saklı,bizler onu bilmiyoruz,neyin ne zaman karşımıza çıkabileceğini önceden kestirmek düşünülemez bir şey.
Ben seneler çok seneler öncesi anılarımda yazmış olduğum,ilk aşkım hayallerimin kadını sultanım YASEMİNİM bana çok sevgi dağarcığımda çiçekleri sundu,sevmeyi gülmeyi öğretti bana sabrı gösterdi,en önemlisi sadakati kalbime en derin yerine bıraktı,sevmek hem de benim onu sevebileceğim gibi sevmek,onun için sevgiye önem veriyorum.
Hayatımda insanları kırmamaya özen gösteriyorum ama bazen hiç istemeden istem dışı kırabiliyorsunuz.
Kendinizden nefret ettirebiliyorsunuz aslında istemeden onun kırılabileceğini bilmediğinizden size sonradan garip gelebiliyor,çünkü ona okadar sağlam güven duymuşsunuzdur fakat her nedense bazen olabiliyor ve karşınızdaki insanı nekadar sevseniz bağrınıza bassanız bile kırılabilir o insan.
Sizi de üzebiliyor nekadar doğruyu söylemeye çalışsanız da olmuyor inandırmak ne mümkün çünkü o sizi sevdiğiniz kadar belki sevmiyor düşünüyorsunuz.
Olabilir mi diye asla diyebilecek kadar saf sevgi var yüreğinizde ama kırılmıştır,nekadar bu böyledir deseniz bile olmuyor eliniz ayağınıza dolanıyor diliniz bir şeyleri söylemeye çalışsa da belki daha da hatalar yapabiliyorsunuz.
Bu da YALAN oluyor YALANCILIKLA itham oluyorsunuz hem de bağrına bastığınız dünya tatlısı en sevdiğinizden geliyor istemediğiniz kelimeler ne yapsanız dünyaları önüne serseniz belki yine inanmayacak tır kahroluyor ağlıyorsunuz,beklentiniz sadece dostluk sevgi için de olsa hep onu merak ediyorsunuz.
Bütün merağınız, düşüncenizde artık o vardır yapmanız gerekenleri yapamaz oluyor gülemiyorsunuz,dostlarınız o yüz ifadenizde neler oluyor diye sizi merak ediyorlar dışarıya çıkamaz oluyorsunuz bütün güzel gördükleriniz size hoş görünmüyorlar insanlar kahkahalarla gülseler siz morarıyorsunuz,hayatınız çekilmez oluyor.
Ama siz onu nasıl sevmiştiniz YASEMİNİN aşkıyla onun bütün güzelliklerini görerek sevdiniz onun kadar ince düşünebilir diye sevdiniz,ama hep hep bu düşünceler kaygılar bütün olumsuzluklar birgün sizi inanılmaz bir yere sürükleyeceğini bilmeden içten içe yıkımınızı görmüyorsunuz beklide.
Bu beklenmeyen hastalığın başlangıcı olabiliri düşünmüyorsunuz birgün o gün geldiğinde sadece sevgisinden sana olan bağlılığın karşılığını görmez iken,o umulmadık çaresizce ölüyor.
Bunu oda belki görmüyor sadece acaba acaba beni anlarmı,beni ararmı bana yine sevigilim diyebilirmi,bana ton tonum dermi,onu bekliyorsunuz,nafiledir beklediği belkide neyazık ki o çok güven duyduğu aşkına her fedakarlığı yapabilen sevgili artık amansız bir hastalıkla boğuşmaya onun belirtilerini hissetmeye başlıyordur,asla sevdiğine belli etmemek tek isteğidir.
Onu da üzmek istememektir amacı,bir gün kapıya acilen ambulans gelir komşular ve yakın dostları üzülmektedir.
Hepsi hastane kapılarında beklemektedirler bir doktor çıksa da ne olduğunu söylese nitekim doktor bey kapıyı aralar o kalabalığa hastanız ölümcül kanserdir.
Ne kadar uğraşsak sonuca varamıyoruz bugün yarın her şeye hazırlıklı olun,en sevdiklerine haberler verin der.
Kimse en yakınını bilmez kapı bir daha aralanır hemşire hanım elinde birkaç kağıt,cüzdan la gelir bunu kime teslim edicem der elimize aldığımız kağıt parçasında sana yazılan son şiiri vardır ,
‘’Elveda Sevgilime’
Kimse farkında değil yokluğunun.
Sensiz ne hallerde olduğumu kimse bilmiyor.
Anlamıyor yitip giden bir aşkın kederini.
Düne kadar en yücesini yaşadım mutluluğun,
Ayaklarımın altından kayıp gidiyordu toprak,
Denizlerin ovaların üstünde uçuyordum.
Güneş kadar yakındı bana aşk.
Güneş kadar sıcak ve parlak.
Bıraktın birdenbire, kanatlarım kesildi.
Hızla çakıldım yere, boşluğun içindeyim,
Şimdi hiçbir şeyim.
Oysa dünyanın en zenginiydim.
Bütün çiçekler bizim için açardı,
Bizim için ballanırdı meyveler,
Ekinler bizim için bereketli,
Sular bizim için çağlardı.
Şimdi toz duman içinde kızgın bir çöldeyim.
Yönümü,yolumu şaşırdım.
Sam rüzgârlarına bıraktım gövdemi,
Sürüklenmekteyim.
Sen bensiz nasılsın, bilmiyorum.
Rahat mısın, mutlu musun?
Bu kadar çabuk beni unutur musun?
Nasıl birden mazi olursun?
Düne kadar,gözlerinden,
Aşkı içtiğim ey sevgili nerdesin?
Kimlesin? Kimlerlesin?
Kimlerle oynaşır gönül eğlersin?
Ben burada, terk edip gittiğin yerdeyim.
Elveda aşkım.
Elveda bir tanem.
Elveda sevgilim.
Elveda..Elveda sana...
Sami Arlan...
şiir açıklıdır sevgi dolu kelimeler içeriyordur,bitimin de ben seni unutmadım sende beni unutma oldu mu ?
Sevgilim,şımarığım der,adını,tlf nu yazar hemen orada yazılan numara aranır,bir zaman sonra telefondaki ses senin sesindir size bu kişiyi tanıyor musunuz denir.
Sizde evet dostumdu arkadaş yani,size şuan hastanede çok kısa ömrü var olduğu söylenir,çığlıkla ağlar bağırırsınız nerede nerde,oraya gelirsiniz ne yazık ki sizi deliler gibi seven DEV ADAMINIZ ölmüştür.
Onu son olarak görebilirmiyim dersiniz gördüğünüzde hala size gülüyordur,sanki sevgilim ben seni kırmak istemedim neden beni yalnış anladın yinede seni seviyorum.
Seni cennetimde bekliyorum dercesine,dona kalırsınız iş işten geçmiş yorumlar yaparsınız.
Eğer inancınız varsa sevdiğine yok hala inanmadım diyorsanız mutlaka hesap gününde doğruyu göreceksiniz.
Orada yalan yoktur onun size doğrularını filim gibi izleyebilirsiniz..
Saygılarımla...
Sami Arlan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.