Aklım fikrim sende Kaldı
Saat Dört ;
Herkesin kalemi avucunun içinde hissettiği an aklına düşen ve mürekkebini o’na dair akıtacağı biri vardır , Rabbim diyorum üç noktalara bürünüp utanıyorum!
Sevda diyorum
- Kara diyorsun …
Kara Sevdaya tutuldum demek cazip geliyor gönül dilime, yapraklar bugün üzerime düşüyor beyzade , siyahı bulmaya çalışıp kahveye varan gözlerim üşüyor rüzgarların esirinde.
Sözleniyorum son baharın gelişi ile.
Sen varmışsın gibi yoksun hayat denilen mızıkçı bebeğin oyununda.
Tozlu raflarımda asılı kalmış adın , adın ki göğsümde kendimi bildim bileli yazılı olan imzalı tenim!
Gözlerimi diktim ayak uçlarından saçlarının teline dek :
Günah dediler , göz süzme yarin üzerine günah …
Sevap dedim O’na bakmak şükretmek Allah’a sevap…
Lakin güçsüz bir kelebek oluyorum günler geçtikçe , ölmekten değil seni bir kes daha göremeden gözlerimi yummaktan korkuyorum! Keyfimi kaçıran bir şeyler var sukuta bürünüyormuşsun gibi geliyorsun zihnime ,bulutlara kaş çatarmış gibi yapıp harfleri kısırlaştırıyorsun sanki …
Gülerek ağlıyorum bu defa, yorulduğumu hissettiğim an kadehimden bir damla seni içiyorum , işte sana gülebilir misin? Dediğim vakitler güçsüz kaldığım vakitlerdir beyzade!
Akrep yelkovanı kovalıyor , her şey mi içimde ki sevdama tezat düşüyor kardeşim bir beşer , bir kalem , bir ölü bile …
Oysa Ben , Saat Beş ;
Ezan vakti yaklaşıyor on yedi dakikayı geri saymaya başlasam şeytanın işi işte uyuya kalırım masanın başında , sandalyeye oturmuş ve dizlerimi göğsüme çekmiş bir vaziyetteyim dirseğimi masaya dayamış ah çekermişcesine avucumu sıkıp başımın sol köşesine yerleştirmişim , sağ elimde dolma kalemim kalemi ağzıma götürüyorum …
Dilim ile temas ederse seni düşürür mü sayfama ?
Zorlama kendini
- Sakın zorlama melekem, kırılırım …
Camdan bir ışık kesişiyor göz bebeğim ile , doğmak istersen vasiyetimi akıtıyorum damla damla , sigara dumanı geliyor camın aralığından burnumda tütün tütüyor , burnumda sen …
Tütün deyince akla ilk düşen sen , kalkıp bakmak istemiyorum kim tüttürüyor diye aklım beyzade ile sarılmışken , örtüşmüyor harflerim gözlerim ile …
Seni İstiyorum bu gecenin deli vaktinde!
Müezzinin sesi kulaklarıma nakşoluyor , gönlüm coşuyor bir anda san ki sen gelmişsin kapı aralığına şuam dibine kadar adına batırılmış bir nimet gibi konuyor dudaklarıma.
Soğuk sularda abdestimi alıyorum kendime gelirim belki diye ;
Sözlerim kendimden haylice büyük , gözlerinde küçülmekte , büyümekte istemiyorum beni orta boylu sev beyzade…
Sahi sevebilecek misin ki günün birinde ?
Ya Habibim diyorum bir mucize , Nasip dedik itaat ettik Nasip eyle o Kulunu ömrüme en helalinden tenime!
Doğruluyorum Rabbime…
Duru/luyorum her rucu’da san ki guslüm oluyor ruhuma akıttığım göz yaşlarım.
Yanımda hayalimden bir Enfa beliriyor
Namazım bitiyor , duam alıyor gök kubbede yerini , sana koşuyorum sevgili …
Masa başına ilerlemekten aciz kalıyor bedenim , bitap düşüyor adımlarım yatağıma uzanıyorum “bal” renginde ki gözlerini öpüyormuş gibi yastığıma değdiriyorum yüzümü …
Saat Altı ;
Aklım fikrim sende Kaldı
YORUMLAR
Öyle saati
Bir e sekiz var gösteriyor vakit
Birazdan gecikmeli gelecek çalışanlar
Sen nesin başında dersen bir an
Suskunluğum konuşur
Anlarsın
Neyse geçelim bunları
Nerelere geç kalmadık ki geçmiş zamanda
Açıp düş defterimizden okuyoruz sayfa sayfa
Ve hatta
Silinmiyor ıslanmıyor yanmıyor hep tekrarda
Yürüdüğün koştuğun uyuduğun da bile
Tekrardan tekrardan yazılıyor
Geç kalıyoruz dedik ya
Dün akşam bütün takvim aylarını okudum
Ağustos ceberru haziran gül aralık bereket
Diğerleri saklı kalsın geceye
Dur diyemedimiz bir şey var hep geçerli
Bak şimdi biri iki geçmekte gelen yok daha
Her neyse koşusturma başlayacak
Bir soruyla bitirelim yorumu
Ne o sende benim gibi birini mi sevdin
Yokluğuna sarmal çoğalan
Saygı ve selam ile.