- 1044 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TAZE BABA
Geldin bir mucize sonunda, şenlendirdin yuvamı, yurdumu. Her çığlığında, ağlayan sesinin her notasında, hoplayacak yüreğim adeta, en güzel müziği duyar gibi bir anda.
Hangi çiçek böyle güzel kokar, hangi göz böyle güzel bakar, hangi el böyle güzel, böyle hesapsız böyle savunmasız tutar, hangi tebessüm, hangi gülüş bu kadar güzeldir senin dışında ,sen dışında.Güzelsin güzel, ruhun da güzel.Güzelliğinden var mı senden başka dünyada?
Sen geldin, işte sen. Sen ki beklenen, sen ki dünya süsü, sen ki bir parça benden. Ey Nisa’m, ey Nur um, ey umudum, senin için yaşarım ben bundan sonra. Senin için artık her şey, sana göre artık yaşamım, sen merkezliyim artık ilk aldığımdan beri kucağa. Ben, ben değilim artık ,ben senim,senindir benim her şeyim.Sende aklım ,sende sevgim sende o kocaman yüreğim. Ruhunun pencerelerinden bana baktığın o ilk anda, daldın bütün ruhuma ,dünyama.
Tek değilim artık, bir değilim, sen ve ben, biz varız bundan sonra. Tutarken o narin,o güzel, o ince ellerinden,nasıl bir duygu anlatamam,söz biter anlatamam,yirmi dokuz harf na kafi, lügatler çaresiz.Anlatamam bendeki seni, yaşam pınarım, coşkum, çığlığım bilmem yeterli mi.
Çok şey yapacağız seninle. Koca bir hayat bekliyor, duruyor önümüzde. Mesela oyun parkına gideceğiz. Oynayacağız hep birlikte. Çocuk olacağım seninle kahkahalarımız karışacak birbirine. Atçılık oynamaya ne dersin,şaha kalkamam düşersin neme lazım. Düşme sakın, düşersen benim dizim acır ben ah derim taaa derinde. Ağlama –ağlamak ne kadar yakışsa da sana-ben ağlarım senin yerine. Üzülme sen, üzgünlüğün bende kahır yapar. Toprağın suyun olurum senin, sen iste dünyan bile olurum. Çünkü sen benim; birtanemsin, biriciğimsin, kızımsın. Birlikte büyüyeceğiz biz, birlikte. Sen beni baba yapacaksın, ben seni, benim her şeyim yapacağım. Ben sayende büyüyeceğim,sayende baba olacağım.
Hastalanma sen, en kısa zamanda soracağım doktorlara, çocuğumun hastalığını nasıl verebilirsiniz bana? O hasta olacağına ben yanarım ateşler içinde yatağımda. Sen koşmalısın odalar arasında bağrış çığlıklarla, şen sesin doldurmalı her yerimi. Uyuman dışında yatakta görmemeliyim seni.
Renk kattın hayatımıza,anlam verdin,bir bilsen bizi ne kadar mutlu ettin.Altında kalmayacağız bu yaptıklarının tabiî ki,bundan sonra hayatının anlamı,renkleri her şeyi benden.Uzun bir ömür diliyorum hepimize,bütün babalara,evlatları ile birlikte tabiî ki…
Bırakma ellerimden uyurken bile.
İki elin yanağımda olmadan nasıl uyuruz düşün bir kere.
Sen bendesin ben sende, baktığımız her yerde
Bak göreceksin kendini, benim gözbebeklerimde
Yokluğunu düşünmek için deli olmalıyım.
Bilesin ki yok olursam, yokluğuna dayanırım.
Çaremsin, dünyamsın ey benim aydınlığım!
Bırakma beni Nuru m, hep birlikte mutlu yaşayalım
Seni seven baban… SONER UĞU
YORUMLAR
İnsanoğlu öldürdükçe yeniden doğar bir bebeğin yumuk ellerinde sevgi. İnsan, en önce insan olduğumuzu hatırlatır masum bebek bakışları. Ve acizliğimizi, muhtaçlığımızı. Taze baba duygularına daha yeni şahit oldum ben de hayatımda bir kez daha. Yazınız belki bu yüzden çok duygulandırdı. Ama sizi yine en iyi taze babalar anlar. Allah c.c yavrunuzun iyi günlerini göstersin.