- 957 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YOL
YORGUNLUGUN AKSİ GİBİ ÜZERİME DAMLALARINI AKITTIGI BIR GECEDEYDIM.SENI DUSUNUYORDUM HER ZAMANKI GIBI... BU YATAGIN ALACALI OLMUS RENKLERINDE BIR TEK SEN EKSIKTIN.DAGINIKLIGIM ARASINDA SENI ARIYORDUM.KITAPLARIMIN ARASINA BAKTIM YOKTUN.BIR TANESI GULUMSEDI BANA EN SEVDIGIN ’YOLLARINA DUS EKSEM’ SEN SEVERDIN BUNU.HIKAYELER BUTUNU DE OLSA DEFALARCA OKUMAK SENI ,HEVESINI.TANE TANE OKURDUN SANKI NOKTALARINI VIRGULLERINI BILE EZBERE BILIRDIN.OYSA NE COK SASIRIDIM BUNCA KITAP ARASINDAN EN COK BUNU SEVDIGINE.ILK OKUDUGUN AKLIMA GELDI SIMDI.YATAK ODANDA KITAPLARININ YERDE OLDUGU GECE.HER ZAMANKI GIBI APLIKLERIN ACIKTI.SANKI ONLAR DEGIL DE SENDIN BIZI AYDINLATAN.ZEVKLE BASLADIN OKUMAYA ’BIN KIVILCIMIN CIKTIGI,YUZUNE ATEŞ TOPU ÇARPAN ÇOCUK ’ DIYE. SESININ BU TON ALDIGINI HIÇ DUYMAMISTIM.ALABILDIGINE NAZIK VE ICTEN.KISKANDIM.BIRDEN HIKAYENIN ICINE GIRIP O COCUK OLMAK ISTEDIM.ÇOCUK GIBI.OYSA KI BABANIN HEDIYESI OLDUGUNU BILMIYORDUM.ILK VE TEK SAHIPLENDIGIN ANIN OLDUGUNUDA.BABANIN BU KITABI SIZE HEDIYE EDIP UZUN BIR SEYAHATE CIKTIGINIDA! YARIM KELIMELERLE KARDESINE BU KITABI OKUDUGUNUDA.NE COK SEY BILMIYORMUSUM O GECEYE KADAR.ŞIMDI ANLIYORUM 14 AY BITSE DE BIZIM BIRBIRIMIZE O GECE AKTIGIMIZI.MESAFELERIMIZIN COGUNU O GECE ASTIGIMIZI.YA DA BEN ASTIGIMIZI SANDIGIM.EVET INSANIN HAYATINDA GELGITLER HEP YASANIYOR.UZUM TANELERI GIBI BAĞLI SANSANDA KENDINI BIR SEBEPTEN KOPUVEREBILIYORSUN.ONCE NASIL HISSETTIN ACABA TERKEDILMEYI? İŞ İÇİN GİDİYORUM DIYEN BABANIN CIKTIGI YOLA ARKASINDAN NASIL BAKTIN? NE DUYGUYLA HEYECANLANDIN? GÜNLER GECELERE KARISIPTA BU VIRAJLARIN SANA DÖNMEYECEGINI NE ZAMAN ANLADIN?
BEN SIMDI DAHA BABAN KENDI YOLUNA CIKTIGI AN ANLADIGINI HISSEDIYORUM.KARDESINE O KITABI O YUZDEN OKUMAYA BASLADIGINI DUSUNUYORUM.OMUZLARINA ALDIGIN YUKUN AGIRLIGINI TASIMAYA KARAR VERIP, 6 YASINDAKI KARDESINE MANEVI BABA OLMAK ISTEDIGINI BILIYORUM.
SIMDI ANLIYORUM KI BUNLAR SENI SEN YAPTI.SEN BU YOLA CIKIS DUYGUSUYLA KARALI BIR ERKEK OLDUN.NE VAR KI EKSIK KALDIN! BABA ASKINDAN YÂRE BIR TURLU GECEMEDIN.AKAMADIN BENLIGINLE.ÇOĞU INSAN GIBI KESKE KELIMESINI SOYLEYEMEMEK YERINE, SEN GIDIYORUM DIYEMEDIN.
KAPALI BIR KUTUSUN SEVDIGIM... KELIMELER GOZLERINDEN GECER SENIN.. ANLAYABILENE.
YORUMLAR
Onu anlamışsın.Çözmüşsün.Şimdi kendini de düşünme zamanıdır.Bazı insanların sorumlulukları ağırdır.Kendi taşıyamıyordur ki..sevdiğini ortak etmek istemez...KAÇAR..kutlarım.
sibel yunlu
ben senın, anlattıgımı anladıgına cok sevındım.
mutlu gecelerr...
sibel yunlu
Ben yine de yorumunuz icin size cok tesekkur ediyorumm...