- 781 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Bakış Açışı..
Düzenle
Bakış Açısı..
15 Mayıs 2011 Pazar, 02:30 tarihinde H Ozan Kamış tarafından eklendi
Ben hep sarhoşum ya hani sana göre her dakika, her saniye, her an. Her zaman günahkar oldum hani gözünde. Hiçbir zaman söyleyemedim içimden geleni, herkesin gözünde küçük düşme diye. Bilmezsin sen bunları tabi, ince düşünmeyi, nereden bileceksin ki! Sanki uçurumun kenarında, ben uçuruma daha yakın, şiddetli bir kavga havasındayız. Etrafımıza toplanan topluluklar, sadece durmuş bizi izliyorlar. En sonunda dayanamayıp atlamışım uçuruma. Sen elimden tutmuşsun ’dayan’ diye ağlıyorsun. Ah! şu hırçın dalgaların dili olsa da bana şahitlik yapsa. Ben senden kurtulmayı seçmişim başka bir hayata başka bir dünyaya gitmek istemişim atlamışım, sen elimden tutup bana işkence ediyorsun. Ya bırak beni gideyim, söz bir daha geri gelmem. Ya da çıkar yukarı söyle son sözünü bana. Ama elimden tutup ’dayan’ diyerek bana işkence etme. Bizi izleyen kişileri kandırdın haklısın, ama onlar ben havada asılı kaldıkça gerçeği çok geçmeden anlayacaklar. Beni yukarı çıkarırsan eğer sen zahmet etme ben gerçeği anlatırım. Elimi bırakmayı tercih edersen de ben amacıma ulaşırım. Şu haline bak, küçük bir ihtimal için kendini ateşe atmaya değdi mi? Ama sana zamanında söylemiştim, elimizi zamanında bırak diye. Hayat bu işte lastik gibi, nereye çekersen çek uzayacaktır, ama doğrıu yere çekmek en mantıklısıdır. Polyannacılık oynamayı da sen öğrettin bana tüm kozları sen verdin elime, şimdi nerden bakarsam diye düşünme bunun için çok geç, en iyisi aynaya bak ve kendine çeki düzen ver. Çünkü hayat bitmedi, uzamaya devam ediyor..
Ozan KAMIŞ
YORUMLAR
Bulanlar da ilerde kurtardığı hayat için bir şeyler ödememizi istiyor, keşke elimden tutmasaydı dedirtenler oluyor. En iyisi elini tutmaya çalışanlara el uzatmamak ;)