Bugün Çarşamba
O değil de;
Körfez güzelini arıyorum arıyorum açmıyor. Bugün en sonunda açtı, bende bi güzel payladım…
Neymiş! aradığım nuımara onda kayıtlı değilmiş. Nerden bilecekmiş ben olduğumu…
Tut ki başkasıyım, aradığıma göre söyleyecek bişeyim var demek ki. Telefonunu açıp, ’ALO’ desen incilerin mi dökülür!
Bana telefon sapığı muamelesi yapıyor. Zaten de çok özledim... Onu tanımak hayatımın en büyük kazançlarından…
Ruhunu gönlünü hazırlayabilirse yakında gelecekmiş. Onla maceralarımızı yazmaya kalksam tefrika olur…
O değil de;
İzmir’de olduğum dönemde Körfez güzeli ben ve 3-5 arkadaş Konak İskelesi üstünde toplandık. O gün bi barda çok sevdiğimiz bir sanatçı akşam canlı müzik sunacakmış. Haberini aldık…
Körfez güzeline ‘hadi akşam oraya göç edelim’ dedim… ‘olmaz’ dedi
’Neden?’ diye sordum, ‘önce ruhumu hazırlamalıyım’ dedi…
O değil de;
Çarşamba günleri de içmezdi…
’Neden içmiyoruz’ diye sorduğumda ‘bugün Çarşamba’ derdi.
Bunun üzerine başka soru sormazdım… kafam daha fazla karışmasın diye…
O değil de;
Birbirine hiç benzemeyen iki insanın böylesine dost olabilmesine kendim bile hayret ediyorum.
Tek ortak yönümüz,
:))))))) Düşündüm de bulamadım…
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Hanımefendi çok güzel bir yazı.Düşünüp,bulamadığınız şey şu : Siz birbirinizin müteemmimisiniz ( Müteemmim = Tamamlayıcı ).
Sizde olmayan onda var.Onda olmayan sizde var.Sizde olmayanın sizde olmasını istemiyorsunuz ancak, sizde olmayanı onda/onunla yaşamak istiyorsunuz.Böylece olmayanı tamamlıyorsunuz ...dermişim.
Buluşmanız dileğimle saygılar sunarım.
Esma KAHRAMAN
:) Teşekkür ediyorum Sayın Yazarım. Sevgilerimle.
Bana töbeliymiş gibi geldi. Rakı sevenin bahanesi olmaz. Yan mı çizmiş yoksa aslında. O değil de, Körfez'e de Yedi Tepeli uzağada selam.
Esma KAHRAMAN
Sayesinde çarşamba günleri hiç içmedik. :))))))))))))))))) Nedenini hala bilmiyorum. Sadece Çarşambaya özel bi durumdu...
Çarşambaya mı töbeliydi ki...
:) İstanbuldan kocaman sevgilerimle Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:))) Yaa o Cuma değil miydi
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım
AYSE 09
bağışla benim için bu kara
Anlamak değil, anlatmak önemli olduğu için belki de...
gel gel şimdi ablacım..herkes zekasını konuşturuyor deli gibi:))))
hayırlı ikindiler...
Esma KAHRAMAN
Evet bizde de Çarşamba günleri içmezler.
İçenler içmez tabii,içmeyenler zaten içmez de,içenlerde Çarşambaları içmez.
Oysa ne güzel bir sebebi var değil mi?
Hakikatten insan düşününce bir rüya gibi ,bir değerli halı gibi kırpışıyor sanki.
Bir de bizim orda Çarşamba günleri ile çarşanba günleri farklı olurdu.
Bir tek fark n ilen m de olsa hade neyise de öyle değil.
Bir keresinde ben de sordum "neden Çarşamba günleri içmezsiniz?" diyerekten.
bana ne güzel cevap verdi dersiniz.Haklıydı ama,sonradan öğrendim ki ,yıllar sonra büyüdük tabi delikanlı olduk o zaman,nerden bilsin bizim delikanlı olduğumuzu.Bir tek A eraş pozi- Tif olacak diye baktığı o çocuk hem de tam onyedi yaşında deli ve kanlı olmuş.
Ve4 o zaman anladım ki,köprünün üstünden çok sular aşmış. Meğen Tusunami olmuş da öyle..
Yaaa...
İyi bayraklar...
Bayraşlar...
Uuufff..
Bayramlaarrrr !!!
Esma KAHRAMAN
:))) İyi bayramlar Sayın Yazarım.
erolabi
Sonra bi gün midesini kesti toktorlar.
Hem de pşikologi toktorları.
Midesinden bir yumruk tikiş iğnesi çıktı.
Bi de Halime teyze dedi ki karnından iğne ve "Zetina tikiş makinesi" çıkarmış belediye zabıtaları.
ben de o yalancının yalancısıyım.
O zamanlar her gelinlik kızın rüyası zetina tikiliş makinası imiş de ,evde kalmışların rüyası neymiş onu demedi.
bi bakıyıom Timur yaşıyosa sorıyım da size dönerim.
ben dönersem ıslık çalırım.siz de ıslıklama köfte çalışın sahilde yeriz kola koko ile cam şişede turşu suyu ile. bayrammm geldi galba.
bana mı öle geldi
Esma KAHRAMAN
Davidoff
ON'a çarşanba denmez erolabi, perşenbe falan denir, cuma'ya bağlanır çünküm.
Ola ki yazının içinde geçen kişi körfez güzeli değil de, benim tahminimde ki gibi adam çıktığsa vaylar ola...bir de cuma namazına gittiğini varsayalım...
bir uçtannnn bir uca ölç babam ölç körfezi.....
hadi bakalım bayram mı iyi, yoksa iyi mi bayramlar :)
:)
içmez tabi...haklı, allah muhafaza çarşamba çarşafa dolanır.
e araya siz birde bayramı sokuyorsunuz.
O değil de,
ne zaman içmeye başlıyacak garibim ben onu merak etmeye başladım Sevgili Yazarım :)
SEVGİLERİMLE.
Davidoff tarafından 6/6/2011 3:48:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
:) Tamam suç biraz da bende... bayramım bitmiyo ama Çarşambanın esprisini de hala çözebilmiş değilim. :))))))) İlk sölediğinde şaka zannetmiştim... değilmiş...
:) Sevgilerimle.
Davidoff
iyi bayramlar.
erolabi
Bizim var öyle birisi "erkenk güzeli" diyo ona taksiciler.
Demek ki oluyo ,nasıl oloyosa.
Oloyo işte
Şu sonuca ulaşabilirmiyiz ?
"Ortak yönü olmayanlar da dost olabilirler."
Saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.