- 841 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
derin sular
küçük kulaçlarla okyanusu geçme teleşım var,masamda evimizin aylık tüketim faturaları,ısıl ısıl alanyanın rutubetli havası etkinleşmekte ,ee nede olsa hazirana girdik,eski bir general olan kenan evrenin ordu evindeki generaller lojmanında ifasdesi alınıyormuş ! bu arada ülkede seçim var. yetmiş üç milyondan beşyüz elli kişi imtiyazlı vekil olacaklar.niçin dörtyüz elli degilde niçin üçyüz degilde niçin altıyüzedegilde, diye içimden sorular geçiyor!karşı binada turistler var, hollandalılarmış, bildigim bir iki ingilizce kelimeyle konuşuyorum.dün ileri evri kanser hastası ablam sıkıntılıydı .kanser ,adi hastalık !ülkede etnik kökenci bir anarşide var. daglarda terör estirmekte,bazen kentlerede iniyorlar.hükümet onbin ögretmene atama yapmış enaz otuz yıl devletten maaş alacaklar şanslılar!
bense okyanusta küçük balık !
bir şiir okuyorum.nazım hikmetten, sonra aklıma can yücel geliyor,’bu dünyada en çok babamı sevdim ’ bende öyle diyorum.sonra ilk çıktıgım kız aklıma geliyor ,ankara cebecide,şimdi ne yapıyor.o hanım kız ,yüregimin ilk ışltısı. ihtimal evlenmiştir,çoluk çocuk ,dünya telaşı.halbüki biz onunla devrimler yapacaktık ,önce aşktan ,sonra aşktan öte.sonra gittik bir toros kırsalında bir yörük kızı olan reyhan hanımı bulduk ,çocuklarımın annesi,onunla çok yol katettik ,işçi sınıfının kulvarlarında.bir somun ekmekle mutlu olduk .yada olmalıydık.gün geldi yetmedik birbirimize ,ama kopmadıkta,
şimdi alanyada köhne bir apartman dairesinde ömürün son fırtınalarına mahpus.bezgin bir yürekle bir bardak çaya tav.kendimizleyiz!
birkaç gün sonra ülkemde seçim var. beşyüzelli kişi meclise girecek ! dokunulmazlıkları olacak .imtiyazlı bir hayat yaşıyacaklar. tek yapacakları parti başkanlarını üzmemek .demikrasi diyorlar bunun adına.
masamda evin tüketim harcamaları ,
derin sularda nefes almak zordur. insan kalmakta!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.