- 733 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIMIZIN HER SAFHASINDA ŞARKILAR VAR...
Hayatımızın her safhasında şarkılar var...Ah o şarkılar...!!!O kadar güzel anlatır ki,yaşanmışlıkları;dinleyen herkes kendinden bir şeyler bulur...Kah üzülür,kah mutlu olur,kah hüzünleniriz...Hayatı birazcık olsun katlanır kılar, müziğin ruhumuza işleyen nağmeleri... !!!
Kimi zaman alır götürür taa çocukluğumuza,bazan da gençliğimizin en heyecanlı,en duygusal günlerine...Yıllar hızla geçerken;yüzümüzde yaşananların ve yılların hırçın çizgileri yerini almışken ,türkülerde,şarkılarda arar dururuz,kaybolan hayatımızı....!!!Sevgiyle,dostlukla paylaşılmışsa bir ömür,gülümsetir ,dinlediğimiz nağmeler...
Ne güzel de anlatmış,yıldızların altında yaşanan tertemiz aşkları...Aşkın faturasını acıyla ,hayalkırıklığı ile ödeyen mutsuz aşıkları boş çerçevede...’.Dönülmez akşamın ufkundayım’ şarkısını dinlerken,hayal dünyamızda kurduğumuz o mutlu sevdalara bir daha dönülmeyeceğini,ne de güzel anlatmış,dizelerde...!!!
Sevdiklerini kaybedince canı yanmış anaların ağıtları; kalbimizi nasıl acıtırsa,sevdiklerine kavuşanları anlatan şarkılarda bir o kadar da mutlu eder bizi...!!Bazan da efkarlanırız,’ah bu şarkıların gözü kör olsun deriz....Müzik olmadan nasıl bir hayat olurdu ,düşünmek bile istemem doğrusu..’Müzik ,toplumların ortak dili olarak büyük bir anlam katıyor ,insanların hayatına...!!!
Belki de biraz olsun,hayatın hırpaladığı yorgun gönüllere nefes aldırıyor...Ruhumuzu dinlendirip,besliyor nağmeleriyle.hayatı katlanır kılıyor bir bakıma...
Bir bakıma müzik ,yaşadıklarımızın özeti diyebiliriz...
Müziğe emek veren gelmiş geçmiş ,tüm sanatçılarımıza minnet borçluyuz...
Hayatın ritmi,duygularımızın ritmini bozmasın ...Sevgiyle kalın....
YORUMLAR
Şarkıları dinlediğimizde Örneğin bir gurbet türküsü gurbetci için ,annesini özleyen için ana türküsü veya aşıklar için bir aşk şarkısı.O şarkı türkü içinde kendisinden bir şeyler bulur işte bu benim için yazılmış der.
Aslında eleştiri değilde ilavede denebilr Sağlıcakla kalın
köylüm tarafından 6/6/2011 3:18:28 AM zamanında düzenlenmiştir.