- 874 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yaralı Karga ( Kurgu değil Gerçek)
Bugün bahçemize yaralı bir karga düştü peşinde de kedileler.Hayvan yürüyebiliyor lakin uçamıyor.Kedi arkasından yaklaşınca gagasıyla kediyi korkutuyordu.Ne yapsam nasıl yapsam elimle kargayı yakalamaya kalksam gagasıyla elimi yaralayacak.Evden delikli çamaşır sepetini aldım güç bela sepeti hayvanın üstüne kapatabildim.Üsküdar belediyesi zabıtasını aradım bugün pazar ilgili kimse yok yarın ilgililere bildiririm ilgilenirler dedi.
Biraz su ve az yiyecek koydum hayvancağız dönüp bakmıyor bile.Hürriyet yemekten sudan da önemli hayvan için bile diye düşünmeden edemedim.Şu anda kedi beklemekten usanmış,iki metre mesafede yatmış bekliyor.Sabahı heyecanla bekliyorum bakalım
netice ne olacak.Bu arada besle kargayı oysun gözünü gibi acayip düşünceler de geçmiyor değil aklımdan.Devamı yarın efendim sağolun.
Bugün gelen cevabi mail 7haziran 2011
Sayın Fevzi KANRA, e-mailinizde belirttiğiniz karga alınarak gerekli müdahele yapılmış olup, Selimiye deki hizmet binamızın arka tarafında bulunan ağaçtaki yuvaya bırakılmıştır.
Bilgilerinize sunar iyi günler dileriz.
Sıtkı UÇAR
Veteriner Hekim
YORUMLAR
ben merak ettim kargayı ,
-besle kargayı oysun gözünü - yok öyle birşey kargaları ötekleştiren sözler bunlar ,saçma.
saygılar.
feyzi kanra
Bence karga çok mutlu, başına gelecekleri tahmin etmiştir. Kargalar sandığımızdan çok daha akıllı hayvanlar.
Bizim bahçeye de yaralı karga düşmüştü, oğlum veterineri getirdi ve ayağını tedavi ettirdi.
Umarım sizin kargada tedavi olur ama veteriner çağırsanız daha iyi bakılır.
Sevgiler...
canandemirel tarafından 6/5/2011 9:00:15 PM zamanında düzenlenmiştir.