- 765 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Gecenin Köründe
Saat : 02.02
1 Haziran 2011
(Birinin beni düşündüğü falan yok,hoş bu beni mutlu bile etmez…)
Hani mutluluk o kadar kolay değildi,bunu biliyordum da bu kadar da zor olduğunu anlayamamışım.Her neyse gözlerim çok öfkeli bu gece,ayrıca ışıksız…Uyku zaten yok!Bir hayli yogunum.Yorgunluk uyutmuyor,içimdeki serzenişler dış yankılarımda hayat buluyor.Bozuluyorum.
Çocukluğum aklıma geliyor birden.Tutunduğum demirler ve seyrettiğim (masum zannettiğim) insanlar aklıma geliyor.Anılar aklıma geldikçe daha çok ölüyorum.
Babam hep kızmıştır şu karamsar takıntılarıma.Ne yapayım,hayat bu.Darbeleri yedikçe yazıyorum..Kelime kusuyorum.İçimdekiler ancak böyle dökülüyor.Ancak böyle…
Ne suskunluk getirdi bu ömür,ne bir mutluluk.Öfkenin kin kusan fısıltılarıyla yaşadım adeta.Hep bir kavga,hep bir huzursuzluk.
Bir tek gözlerinde vardı huzur,onu da sen kaybettin.
Her sabah uyandığımda,annemin alışmışlığını görüyorum.Her zaman yorgun kalkıyorum şu yataktan ve bezginliği anlatan gözlerimle bakıyorum anneme her sabah…Ağzımı bile açmıyorum.’’Günaydın.’’ bile diyecek takat olmuyor.Ve annem,’’Neyin var?’’ demiyor,demek istemiyor artık.Biliyorum o da beni böyle gördükçe kahroluyor.
Elimde değil.Canım yanıyor,canım..Bildiğin gibi değil anne..Ah şu insanlar,ne çabuk pes ediyorlar.Ne çabuk mutsuz oluyorlar.(Bende dahil…)Tutunduğun dallar da kırılınca böyle bitap düşersin işte kalbim,böyle canın yanar için için.
Yine bir sıtma nöbeti var vücudumda. Üşüyorum.Gözlerim kapanıyor yavaş yavaş,çok kırgınım ona ve onun gibilere…
YORUMLAR
Bi umutsuzluk,hissizlik,isteksizlik,içe kapanıklık hakim.Bir an önce küllerinizden doğmanız dileği ile.Unutmayın güneş her gün doğuyor,siz de doğun...
hiç kimse sizden daha değerli değil unutmayın. koca bir ömre hakaret olur birinin arkasından dövünmek ve hayattan sırf onun için bıkmak. oysa hayat ondan önce de vardı şimdi de var. hayat iki kişilik bir sahne değil. kaç kişi olacağına sen karar verirsin. ama başrolde hep sen olursun ve kesinlikle başrole yardımcı birini alma. tebrik ederim ve sevgi ve selamlarımı gönderirim.
ÖFKEYİ, SEVMEYİ, ÜMİT ETMEYİ VE KARAMSARLIĞI KISA VE ÖZ ANLATMIŞSINIZ, GENEL HALİNİZ BÖYLE SANIRIM ÇÜNKÜ SİYAH BİR TON SEÇMİŞSİNİZ, ZATEN BÖYLE BİR YAZI PEMBE TONDA OLMAZDI DEĞİL Mİ ? KENDİ ELİMLE BABAMI MEZARA KOYDUGUM GÜN, BOYNUM KIRILINCA FELÇ OLUP AYAGA KALKMAMAYACAGIMI DÜŞÜNÜP GİDEN SEVGİLİME KÜFÜR ETTİĞİM GÜN VE GÜNLERDE BENDE BÖYLEYDİM..ŞİMDİ AYAKTAYIM, BABAM GERİ GELMEDİ VE BENDE ÖYLE YATALAK KALMADIM, GİDEN GİTTİĞ,YLE BEN ÇEKTİĞİMLE KALDIM..EMİN OL GEÇECEK BU HALİN..GEÇİNCE BU YAZIYI HATIRLAT..:)