SOYKIRIM YASASI
Amerikan Temsilciler Meclisi Ermeni Tehcir Yasasını 22 hayır oya karşı 23 evet oyla kabul etti. Bu yasanın tamamen kabul edilip onaylanması için birkaç oylamadan daha geçmesi gerekiyor. Bu kabul edilir veya ret edilir, bunu bize zaman gösterecek.
Şimdi asıl meseleye gelelim: ABD, Ermeni Tehcir Yasasını neden kabul etmek istiyor? Bu yasanın kabul edilmesinde Amerika’nın menfaati nedir? Bu yasa ile Türkiye Cumhuriyeti’nin zararları nelerdir? Yukarıdaki sorulara ilaveler yapılabilir, ancak bu sorulara doğru cevaplar verebilirsek, mesele anlaşılmış ve doğru bir değerlendirmeye varılmış olur.
Olaya objektif açıdan bakacak olursak; bu yasa ile Türklerin güya 1,5 milyon ermeniyi katlederek yok ettiği iftirası bütün dünyaya anlatılmak isteniyor. Yani Türkler, (Osmanlı) ermeni katili olarak tüm dünyaya kabul ettirilmek isteniyor. Buradan Ermeniler masum olarak gösterilirken, Türkler ise katil, cani ve barbar olarak tanıtılmış oluyor. Şimdi insanın aklına hemen şöyle bir soru geliyor: -Acaba Amerika tarihte kendi yaptıkları katliamları örtbas etmek için mi bu yasayı çıkarıyor? Mesela Kızılderili katliamları, Vietnam, Irak ve Afganistan katliamları ve daha niceleri!
Amerika buralarda milyonlarca insanı katletti. Bu tarihen sabittir.
Yukarıdaki soruların en uygun cevabı herhalde şunlar olabilir:
1-Türkiye’yi “soykırım iddialarını” tanıma mecburiyetinde bırakmak.
2-Ermeni soykırım iddialarının bütün dünyaya tanıtılması ve yayılması
3-Türkiye’yi tazminat ödemek mecburiyetinde bırakmak.
4-Türkiye’den toprak talep etmek.
Ermeni soykırım yalanı tamamen siyasi olup, Uluslar arası emperyal güçlerin Türkiye üzerindeki oyunlarından sadece bir tanesidir.
Ermenilerin bunca isyanlarına rağmen, Türk Milletini arkadan vurmasına rağmen, katliamlar yapmasına rağmen; Türkler, Ermenileri kendi evladı gibi bağrına basmış ve korumuştur. Bunu Ermeniler de çok iyi bilmektedirler, hatta kendi tarihleri ile yüzleşmek dahi istememektedirler.
Ermeniler akıllarını başlarına almalıdırlar. Ve bütün dünyaya asıl gerçekler anlatılmalı, bu emperyal güçlerin oyununa gelinmemelidir. ŞEVKET BİNGÖL/
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.