HIRSIZSIN SEN....
Sendeki nasıl bir korkudur be adam. İnsan üç yaşındaki bir çocuktan bu kadar mı korkar, söylesene.Gözlerine bakınca söyleyecek hiç bir şeyin yok çünkü değil mi? Söylesene giderken ardında neler bıraktın. Hiç düşündün mü kırık dökük viraneye çevirdin yaşamımızda herşeyi?
Şimdilerde geleceğim gelmeyeceğim oyunlarıyla pek bir müşerrefsin. Yazık. Benim ufacık oğlum kadar bile yüreksizsin. Peki, yıllar sonra nasıl bakacaksın oğlunun gözlerine. O koca adam olunca nasıl bir hikâyedir uyduracağın kendi içinde. İnan merak içindeyim şimdiden o zaman gelince hangi bahaneyi sığınak yapacaksın yalanlarına. Bu kadar duygusuz olduğunu hiç bilmedim. Bilsem zaten senle evlenmezdim.
Yaşam güzel oyun oynadı senle, bana ve oğluma. Nasılda kandırdın bizi, melek gibi gözüken bir şeytan sıfatıyla. Çıkarlar denizinde kaybolmuş bir deccalsın ne yazık ki. ben seni hep melek sanmıştım oysa…
Şimdilerde gaflet uykusundasın. Biliyorum çok tatlı geldi bu uyku bakarken sorumsuzca yaşanan bunca gerçeğe. Senden nefret edecek kişi yarın evladın olacak sen bunu bile anlamadın o küçücük beyninde…
Bu kadar mı duygusuzsun. Bu kadar mı bencil ve egoist.. Bu kadar mı küçülmüş düşüncelerin. Aman be adam karşındaki küçücük bir melek. Kimedir bunca uydurulan yalan dolan.
Hadi git uğrama bizim diyarlara,Çünkü uğrarsan kıracağın bir meleğin kalbi. Küçücük bir bebeğin umutları, belki de yarınları…
Kırılırsa onun kanatları, nasıl uçacak umutla ve güvenle bir daha. Nasıl toparlayacak varken yok olan bir babanın yarattığı küçücük ruhundaki karmaşayı. Kaldı ki sen ondan bu kadar uzakken bir kez o pamuk ellerine ellerin değmemişken. Bir kez ağladığında üstünü örtmemişken, bir kez ateşlendiğinde doktora götürmemişken. Emek vermemişken. Hiç üzülmemişken onun için.
Hiç olmazsa yok bilsin belki de seni. O zaman daha kolay olur her şey.Çünkü onun bu kadar ağır bir yükü kaldırması inan o kadar zor ki. Biz çizgi filmlerdeki baba karakterleriyle bile üzüldüğünü görüp seyretmesine kıyamazken, bir kez senin kokunu duyduktan sonra ve sana baba dedikten sonra. çekip gitmene nasıl dayanır benim meleğim.
O yüzden uzak dur bizden. Uzak dur…
Hiç olmazsa öldü bilsin belki de seni. O zaman daha kolay olur her şey bizim hayatımızda….
Varsın senin gibi babam var diyeceğine önünde kötüye namzet, öldü diye hatırlasın seni. Hiç olmazsa nefret etmez o zaman belki senden. Sorgulamaz ona veremediğin geleceğin hesabını ve varken yok olan bir babanın evladına yaşattığı acı dolu ıstırabın hayatından çaldığı eksik kalan yarınları....
Sen yarınlarını çaldın oğlunun. Sen oğlunun yaşamından babasını çaldın. Benim oğlum hiçbir zaman diyemeyecek hayatında benim babam senin babanı döver. Benim babam beni çok sever. Benim babam benim için gecesini gündüz eder. Çünkü tanımıyor seni. Kaçtın küçücük bir çocuğun gözlerine bakmaktan korktun. Gülünecek kadar aciz ve koca bir zavallısın.
Ama oğlum hep bilecek yaşamında Annesinin onun için dünyayı yakacağını onun için iki cihanı birbirine katacağını hastalandığında sırtında taşıyıp gerekirse ölümü bile göze alacağını çekinmeden canını ve kanını son damlasını ona adayacağını...
HADİ SANA UĞURLAR OLA... O ÇIKTIĞIN YOL YOL OLMASADA ALLAH SANA AKLI VE FİKRİ BİRGÜN BERABERİNDE NASİP EYLESİN YETER Kİ...
BELKİ O GÜN ISLAH OLURSUN. VE DÜŞTÜĞÜN ŞEYTANİ DÜŞÜNCELERİN İÇİNDEN ARINIR OĞLUNDAN ÇALDIĞIN BABASINI UTANIR GERİ VERİRSİN.... YADA SONSUZA KADAR ONUN YAŞAMINDA BİYOLOJİK BİR BABA OLARAK KALIRSIN O MEZARDA……