- 664 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIM
kurtarırdım seni kapalı olduğun kuleden, bazen cadılardan korur, bazen de öperek derin uykundan uyandırırdım seni cüceler etrafında aptal gözyaşları dökerken. sen bilmezsin bunları, bilemezsin ki. masalların ne zor yaşandığını kahramanlara sordun mu hiç? hiç bir ejderha karşısında dizlerin titremeden durabildin mi? sıcak nefesi kalkanına vururken senin hayalin dokunulmaz kılardı beni. peki hiç bir kaç cadıyla karşılaştın mı sen hiç? iğrenç kahkahaları arasında büyüleriyle kör ederler gözleri ama senin hayalin yol gösterir bana. ya devler hiç sorma sakın onları. dev ayakları altında böcek gibisindir. bir adım sağa bir adım sola kaçmak kolay mı sanıyorsun? ama senin hayalin devleştirir beni, elimde kılıcım oradan oraya koştururken büyüklüğümle korkuturum onları.
ah sen hep dersin ya sevmek kolay , değil işte daha kaç masalda kavgam var senin için. bir gir de masala anlarsın sende.
ama mutlu biter masallar değil mi ve sen o anı yaşarsın hep. ve benim ödülüm dudaklarında gizlidir. yavaşça dökülür dudaklarından sanki koca bir masalı kısaltmışızda bir kelimeye sığdırmışcasına gelir kulaklarıma. ve sen şunları söylersin gülen gözlerle
HAYATIM SENİ SEVİYORUM
YORUMLAR
Hayat bir sahne bizde bu sahnenin baş oyuncularıyız. Bazen masallarla devleşir bazende gerçeklerle yüzleşnce korkar kaçarız. Hayatın içinden hayata dair en güzel mutululklarınızdan biride dilerim sevgiden yana olur....
Masal diyarındaki güçlü sevgiyi yansıtmışsınız yazınızda, özümseyerek okudum, candan kutluyorum yazan yüreği...
Sevgiyle...