Sınav Ölsün İstiyorum
O değil de;
Kartal’dan Kadıköy’e kadar minibüsün içinde burnunu karıştırıp elini sağa sola süren pis adam... Sabah sabah yaşam enerjimi tükettin. Allah tependen baksın emi!
Senin yüzünden arabadan indikten sonra ellerimi buruşuncaya kadar yıkadım. Hala da yıkayasım var yani... O derece...
O değil de;
Ya siz kadınlara ne demeli! Ne kadar görgüsüzsünüz. Arabanın içinde aynanızı çıkarıp ruj sürmeler krem sürmeler... Bi aşın kendinizi yaa! Tamam anladık güzelsiniz hatta alçak dağları siz yarattınız da biraz da beyninizi kullanmaya deneseniz...
O değil de;
Pendik-Kadıköy minibüs şoförleri canını yolda bulmuş anlaşılan. Kartal-Kadıköy hattı da aynı şekilde de Pendik hattı daha bir iddialı. ’Ölmek gerekirse önce ben ve yolcularım ölür... ölmek bize daha çok yakışır!’ modundalar.
Aklı başında üç-dört şoföre denk geldim. Onlar klonlansın istiyorum.
O değil de;
Arabada bir çocuk varsa ve nefes almadan konuşuyorsa, kurduğu soru cümlelerinden zeka fışkırıyorsa, masumiyet akıyorsa en keyifli yolculuklardan birini yapıyorum. Ya da çok minikse meraklı gözlerle etrafı süzüyorsa bazen gülümsüyorsa işte o an o yolculuk hiç bitmesin istiyorum.
O değil de;
Bugün ve yarın yine miniklerin sınavı var. Sınav ölsün istiyorum!
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
Yazınızı eşime de okudum, şu minübüste ki adama çok güldük.
Güzeldi, tebrik eder, saygılarımı sunarım.
Esma KAHRAMAN
:))) Adam harbiden çpk pisti yaa. İğğğ...
haklısınız hem de çok. bunlara tamamen katılıyor ve dengesiz hareketlerde bulunanlara tahammülde zorlanıyorum. aslında ne kadar da sabırlıyız bilmem farkındamısınız. bir de sinir olduğum tiksindiğim bir nokta, handan hanım değinmiş ter kokusuna, bir de hani otobüste tam kapının karşısındasınızdır. adam biner, kim bilir kaç yıldır fırça görmemiş, sigarayla bilmem siprey kokuları birbirine karışmışiğrenç ağzıyla bir "ohh " yada derin bir "off " der de suratınıza gelir ya o hava... saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
:)))) Çok acayip insanlar var çok... :))) Allah herkese normal insanlarla yolculuk kısmet etsin
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım. Sefalar getirdin.
Bi asin kendinizi yaa evet.
Ben okurken sinir oluyorum bunlari görenlerin beynine kuvvet diyorum.
Yüregine saglik
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
off ya dedim
hem gülümsedim şu burnunu karıştıran var ya ay aman
ya ruş sürenler acaba evde süremiyormu yasaklımıda yolda sürüyor
ayy çocuklar yarınımızın umutları ne çok sevecenler
o da seğil de sınavlar olmasa kim sitrese girer ay çocuğum kaç puan alacak bahaneyle yasiler okunuyor
uyy uyyyne günlere kaldık ya
neyse gülümsettin ya rabbim de seni güldürsün sevgimlesin
Esma KAHRAMAN
:)))) ruj süren kadınlar rujum var mesajını mı veriyo anlamıyorum ki neden yapıyolar. Medeni kavramını böle algılıyo olmalılar...
Sınavlarda bu kadar usülsüzlük yapılırken millet çareyi duada arıyo
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Değerli kardeşim, sizin yazdıklarınıza aynen katılıyor bir de şunları eklemek istiyorum.Sular şakır şakır akarken, bayan olsun erkek olsun, yanınızdan geçerken zehir gibi ter kokmuyorlar mı? 'Hayrola aylardır suya hasretsiniz galiba diyesim geliyor.Temizlik için su ve sabun yaterli, bilmem ne marka deodorantlar gerekmez' diyesim geliyor.
Bir de yine cinsiyet gözetmeden, bağıra çağıra bütün otobüsü kendi aile meselelerini dinletenlere gıcık oluyorum.Bana ne senin kocan ne yapmış, anan baban ne demiş.
Uzattım kusura bakma, ben de sizin gibi, bıcır bıcır konuşan, soru soran, boncuk boncuk bakınan minik yol arkadaşlarını tercih ederim.
Çocuğu sınava girenlere de başarılar, selamlar arkadaşım.
Esma KAHRAMAN
:))) Koıkulu yol arkadaşlarımızı Allah ıslah etsin diyorum ve onlara 'yağdır mevlam su' şarkısını hediye ediyorum.
Miniklere bende başarılar diliyorum.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.