- 585 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
26-6-1998
26/6/1998
Dünden güzel yarından kötü olacak değimli bugün . Dünden güzel olsa ne güzel olurdu çünkü dün güzeldi . Soruların bazılarının cevabını aldım pek inanmasam da espriler vardı tatlı sohbetler ( unutma anlat daha sonra , fal , git , zina tartışması , vs. ve para ) . Niye mi anlatmıyorum . İşim mi yok ? Yeni uyandım sabah şarkıları dinliyorum . Yazsam bile havadan sudan şeyler . Aaa hemen o fikri kafanızdan çıkarın . Onunla gelecek yok bambaşka biri olmalı . Başka bir numune . Konuştukça farklılıkları daha çok görüyorum artık üzülmüyorum . İnceldiği yerden kopsun konuşurken mutlu oluyorum . Hani o ilk sevdam gibi beni üzmeyen sevdam . Onda hep gülerdim . Babası götürürdü gülerdim .
Bu konuştukça çoğu kez ne söyleyeceğini ve ne düşündüğünü biliyorum . İlginç bir konu konuştuk ( parayı ) sonra anlatırım ayrıntıları . ( Zeki Müren söylüyor . Çok severim sizde sevin unutmayın ) . Bunu söylemek vatandaşlık borcum . Biz sanatçılar kolay harcarız . ( Söylediği şarkı : Hayat ne çabuk harcadın beni ) Yine hüzünlüyüm . Aksayan bir şeyler var aksayan bir sürü şey var . Acaba söylediği gibi bir sürü insanın söylediği gibi çözüm parada mı ? Olamaz böyle bir şey ben kabul etmiyorum para mutluluk getirmez .
Mutluluk nerdesin çık ortaya . Alın yazısı var mı bir bilebilsem . Var diyorlar varsa bu nasıl alın yazısı . Bir başlangıç bile yok . Bu nasıl yürümek …
Toparlayamıyorum cümleleri . Aşkları savurdum . Gözyaşlarına izin yok . Gülmeyi de alın yazım önlemiş olmalı . Mum dibine ışık yaymazmış ben mumdan daha büyük bir ışık olmalıyım . Ben bu memleketi çok seviyorum . Mutlu olmalıyım .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.