- 7275 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEK DOST KİMDİR?
’ Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın.Nerden çıktın bu vakitte dememeli ,bir gece yarısı telaşla yataktan fırladığında...Gözünüzün dilini bilmeli sormadan,söylemeden anlamalı...En mahrem sırlarını verebilmeli,en derin yaralarını açıp gösterebilmelisin.Alkışlandığında değil,asıl yuhalandığında yanında durup koluna girebilmelisin...Gözbebekleri bulıtlandığında yaklaşan fırtınayı sezebilmelisin.Ve sen ağladığında onu gözünden gelmeli yaş...
Can DÜNDAR
Üniversite yıllığımızda çok sevdiğim bir dostumun benim için yazdığı bu satırlar beni çok sevindirdiği kadar gerçek dostun kim olduğunu da anlatıyordu bana.Dost olabilmek de bir sanattı.Ve zordu gerçek dostları bulabilmek sevgilerin bir pula satıldığı zamanımızda.
Bana soracak olursanız gerçek dost kimdir diye Can Dündar abimizden farklı cevaplar veremeyeceğim sizlere.
GERÇEK DOST KİMDİR?
Sadece iyi gününde değil asıl kötü gününde yanında olan kişidir dost
Sadece mutlu olduğun zamanlarda değil asıl mutsuz olduğın zamanlarda yanında olan kişidir dost.
Haklı olduğun zamanlarda değil asıl haksızlığa uğradığın zamanlarda yanında olan kişidir dost.
Sen ağladığın zamanlarda göz pınarları dolan sen sevindiğinde gözleri mutlulukla dolan kişidir dost.
Başarılarını kıskanmayıp takdir eden,kusurlarını gördüğü zaman arkandan konuşmayıp uygun bir üslupla yüzüne söyleyen kişidir dost.
Yaşadığın kötü bir olayda-bir trafik kazası,bir yakınını kaybetme- uzaklığı hiç düşünmeden herkesten önce yanına koşan kişidir dost.
Kendini çok kötü hissettiğin zamanlarda yüzünü güldüren kişidir dost.
Bazı şeyleri ailelerinizle paylaşamayabilirisiniz .Sırlarınızı , dertleriniz ,hiç çekinmeden paylaşabildiğiniz kişidir dost.
Sevdiğiniz sevmediğiniz şeyleri bilen,hayallerinizden haberdar olan çocukluğunuzda almak isteyip de alamadığınız bir şeyi hiç beklemediğiniz bir anda size hediye eden kişidir dost.
Duyduğunuz acı bir haberde sizi teselli eden,yanınızdan ayrılmayan kişidir dost.
Konuştuğunuzda rahatladığınız,sarılldığınızda yüreğinizi ısıtan kişidir dost.
Her konuda konuşabildiğiniz, bir gece yarısından sabahlara kadar sohbet etmekten bıkmadığınız , ilk aşkınızı anlattığınız,okuduğunuz kitapları paylaşabildiğiniz,yanındayken zamanı unuttuğunuz kişidir dost.
En mutlu olduğunuz özel bir gönünüzde mesela düğününüzde ,çok uzakta olsanız da yanınızda olan ,mutluluğunuzu paylaşan kişidir dost.
Hiç kutlamadığınız doğum gününüzü beklemediğiniz bir anda süpriz bir kutlama partisiyle kutlayan ve size hayatınız boyunca unutamayacağınız bir anı yaşatan kişidir dost.
Konuşmadan sadece gözlerine bakarak anlaşabildiğiniz kişidir dost.
Çok yakınızda olmalarına gerek yok mesafeler girse de aranıza her zaman bir telefonla da olsa haliniz hatrınızı soran, ve bir araya geldiğinizde hiç ayrılmamış gibi sıcaklığınızı samimiyetinizi kaybetmediğiniz kişidir dost.
Ne mutlu bana ki benim bu özellikleri taşıyan ve ölene kadar dostluğumu devam ettirmek istediğim dostlarım var...
Herkesin en az bir tane bile olsa gerçek dostunun olması dileğiyle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.