- 702 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İki Hece - İki...
İnsan doğuştan olan meziyetlerini zaman geçtikçe unuturmuş... Yani çevresine göre değişir, gelişir, zamanla çevresinin beğeneceği birisi olmaya çalışırmış. Ya da farkında olmadan öyle olurmuş... Ben tüm ezberimi bozarak Sevdim Seni... Belki doğa kanunlarına bile aykırı bu.. Bu kadar Sevmem... Ama seviyorum... Her şeyi ters edecek şekilde ve her şeyi düz edecek şekilde Seviyorum... Ters, düz yok lugatimde artık.. Bir tek Sen varsın...
Gel artık Sevdiğim, Tut Şu Sensiz ellerimden... Üşümekten şekil değiştirdiler... Çatlamaları, kanamaları acıtmıyor canımı.. Senin tutamaman acıtıyor.. Canımın yarısı değil, sanki tümü Sende... Gezmediğimiz yerlerde bile Sen varsın... Nasıl bir özlem doyu yüreğim.. Nasıl...
Yüreğimdeki şu öfkeyi susturamaz kimse.. Ancak Sen susturabilirsin.. Bir Senin yanında çocuklaşır, bir Senin yanında sus-pus olurum.. Susarım.. Sana susarım.. Sana acıkırım...
Yara-bere gönül evim.. Bir tek Seninle sarılır yaralarım.. Bir Sen unutturabilirsin herşeyimi.. Bir Sen alabilirsin beni benden... Bir Sen yok edebilirsin benliğimi.. Çünkü unutmaya ihtiyacım var...
İnsan zamanla çift karakterli oluyor iki hecem... Bir doğuştan beri varolduğu kendisi, diğeri ise çevresi tarafından olması istenilen değişken kişi... Diğer kişiyi bir tek Sen yok edebilir, bir Sen Benliğimi alarak, benliğime kavuşturabilirsin...
Benliğimi unuturum.. Bensiz olurum... Tadını kaçırdım yıllardır kendimin.. Yeter bu kadar.. Şimdi kendimden vazgeçme zamanı.. Biliyorum yine geç kaldım İki hecem... Nicedir susmayan fırtınalar duruyor artık.. Bak işte ne kadar güçlüsün.. Yüreğimdeki fırtınalara bile çare oldun... Meltem esiyor şimdilik buralarda.. Ve Gün’eş-im doğuyor.. Geliyor.. İsyankar şiirlerimin yerini, itaatkar satırlar aldı.. Şimdi iki hecem var...
Flulaşan simalar birer birer yok oluyor hafızamdan.. Yalnızca iki hece kalıyor yüzümde, gözümde ve sözümde.. Sözümdeki iki hece duyurur yüreğimi biliyorum.. İki hece ama gerçek... Onlarca yalan satıra, yüzlerce sayfaya bedel.. Gerçek iki hecem.. Senin kadar, benim kadar, bizim kadar gerçek ..
Seni he-ce--le-ye-rek Se-vi-yo-rum.... Sindire sindire , her hecenin, her harfin hakkını vere vere, acele etmeden ama hesapsızca, sonsuzca.. ...
Geç hecelendik ama güç olmasın doğacak cümlelerimiz...
Nevin Akbulut
OnYedi-Mart-İjiBinOnBir---15:00
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.