- 860 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜL BAHÇENİZ
Bizler kendimizi anlamsız işe yaramaz hissettiğimiz dönemlerde gönül bahçe’mizin aslında ne denli güzelliklerle dolu olduğunun farkında olmayız.Çünki o güzellikleri farketmemizi engellemişlerdir,içimizde yapamam,bilemem,başaramam diyen yabani otlar çoğalmıştırda ondan.
Ben inanıyorum’ki seninde yüreğinde içinde bir keşfedilmeyi bekleyen el değmemiş,kirletmeye kimselerin gücü yetmemiş gizli bir bahçe var.Ressam,Yazar,Modacı,İş Adamı (Kadını) daha aklına ben yapamam diyebileceğin nice meslek geçiyorsa,sanıyormusunki hepsi okumuşta olmuş." HAYIR ",Kocaman bir hayır hemde,içlerinde o cevher,aşk var olmadan ne okul nede torpil asla işlemezdi,onca büyük duayenlere...
Başaramıyacağın ve yıkamıyacağın tek gerçek kötü düşüncelere yenik düşen yüreğin onun esirliğini kabullenmiş olanda kalbindir.
Yüreğinde yapamam dediklerini bir kez daha düşün"İnsan isterse,neleri başaramaz" sözünüde hatırlatırım. Ben eğerki bu cümleleri yazıyor,seninle paylaşıyorsam emin olki,seninde mutlaka saklı bahçeni keşfetme zamanın bu gündür.
Bari gönül bahçe’nin kıymetini bileceklerden mahrum etme..
"Her kaybettiğin gün,senden gidendir"
03.06.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.