- 1067 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VEFASI YOK HAYATIN
Hayata gelirken neden ağlarız?Hep düşünmüşümdür...!! Kanımca taa en başından ,başımıza geleceklere hazırlıklı olmak için....!!!! Doğuştan şanslı olanlar için diyeceğim bir şey yok tabi ki...Onlar mutlu azınlıklar zaten..!!
Ne yaparsak yapalım;bazılarımız hayata hep veririz,kimileri de her zaman hayattan almaya devam eder..Ben kendimi hep veren tarafta buldum...Aklım erdiğinden bugüne hep vermeye devam ettim..Çalıştım,didindim ama hayattan beklediklerim olmadı,olamadı..Kendimden başka herkesi düşünüp,memnun etmek için çaba gösterdim . Kendimi hiç düşünme fırsatım olmadı..Aslında hayattan beklediklerim ulaşılmaz değildi ki..İstediğim sadece başımı güvenle, sevgiyle omzuna yaslayacağın bir hayat arkadaşı,huzur içinde çocuklarımla ,sevdiklerimle hayatı paylaşmak...Ama olmadı..Bunun için verdiğim tüm çabalar boşa çıktı..Otuz yılın sonunda ,hayat vefasızlığını bir kez daha gösterdi..Böylece hayatı ıskalmış biri olarak , artık yarını düşünmemeye karar verdim..Becerebilirsem tabiki...!!Beni en çok şaşırtan şey ne biliyor musunuz?? Kimileri kılını bile kıpırdatmadan kolayca istediklerine,beklentilerine hatta daha da fazlasına ulaşıyor..Hayat yormuyor onları...!!! Ben ve benim gibiler hep iğnenin deliğinden geçercesine hayatın sillesinden geçiyor,yine de ulaşamıyor, istediklerine..Ne garip değil mi ???
Hayat gelip geçiyor ,gözlerimizin önünden ,kayıveriyor ellerimizden dokunamıyoruz,dur diyemiyoruz bile....!!! Sanki,yaşadıklarımızı,kısa metrajlı bir film gibi izleriz ama ,canımızı acıtan olaylara engel olamayız..Sanki,sevgisizlik hakim olur tüm evrene...!!!Hayat hala canımızı yakmaya devam eder,insafsızca...!!!
İçimizde kalanlarla,yaşayamadıklarımızla ,ulaşamadığımız hayallerimizle,hüzünlerle
bir de bakmışız ki,yıllar geçmiş yolun sonundayız...Sonunda sessiz sedasız yokolur gideriz ,hiç yaşamamış gibi...!!Bir günün içinde sana dair ne varsa gelenek görenek adına yok edilir...
.N e denebilir ki,
’vefası yok hayatın ’
demekten başka...!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.