AŞKIMA MERHABA
Merhaba nasılsın iyimisin? Kalbim sana çarparken kıyılardan çağlayan şelaler gibi ıstıraplarımı sana anlatsam duyarmısın? Merhaba karşılığını kendi kendime aldım.Sen karşımdaymışsın gibi kendimi avuttum.Ruhum hasret rüzgarlarında salınan bir yaprak gibi.Sensizlik bir Alev gibi beni yakıp kavurmakta.Ben Çöllerde bir mecnun gibi hayalinle avunmaktayım.Bir su ararken karşımda hayalinle bir serap görür gibi ağlamaktayım.
Aşk ne zor kelime değilmi? Sence?... kulağın çınladımı senin de? bu gece seni sayıklayarak sabahladım yine. kalbimi çaldığın yetmedi mi?seni unut deseler de gönlüme söz geçiremiyorum işte. Yalnızım bu şehirde seni çok özlüyorum, sokakları dolaşırken gece ,ansızın sahile gitmek istiyorum.Gece… mehtabın pırıltısında yakamozlar kalbimi sızlatıyor….çünkü; orda gözlerini görüyorum.Dalgalar hafifçe sahile vururken bir martı geçiyor yanı başımdan,Kirpiklerim neden ıslak diye soruyorum kendi kendime .Cevap veriyor yüreğim ,seni düşünüyorum,
Bırakma ellerimi , tut diyorum.Sessizce elimi bırakıp kayboluyorsun.kırılıyorum, Bir bahar dalı gibi seninle düşüyorum.Seninle nefes alıyor, seninle düşünüyorum,Seninle yürüyor, seninle konuşuyorum,Senden ayrılmadım ki, hiç tut ellerimi,diyorum.Bir bahar dalı gibi seninle düşüyorum. Yıldızlara bakıyorum bir an gözlerin geliyor aklıma. Saman yolundaki yıldızlardan daha güzelsin diyor kalbim.
Orası bir yangın yeri.Kelimelerim bir büyülü name gibi gelip gitmekte yüreğimde.Seni düşünmenin güzelliğinde bir katredir mısralar kalemimde yanıp tutuşan.Gözyaşlarımın inci tanelerine dönüştüğü teninde.Gökkuşağının altından geçsek seninle el ele.Sahildeki dalgalar gibi Oysa sen yoksun .bilmem nerde hangi zaman da ve mekandasın.Ama şunu unutmaki; nerde olursan ol hep benimle kalbimle ve yanımdasın.Senle biz ayrılmadık ki zaten.Belki bedenlerimiz ayrı olabilir ama ruhumuz asla ayrı olamaz.Biz seninle Cennet rayihalarında buluştuk zaten.Artık ayrılamayız.Seninle yaşayacak ve seninle hayatımı sürdüreceğim yine.Bana bir Aşk borçlusun unutma ! Çünkü; Aşk unutmak ve unutulmak için değildir sevgili…….
Gizemci
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.