Ankara Gecesi
Saat gece yarısını biraz geçmişti. Etrafta nerede ise hiç ses yoktu sadece ufak tefek kızıl saçlı adamın nefes alışları duyuluyordu. Adam koşar adımlarla Dikmen yokuşundan hızlıca aşağıya polis evine doğru yürüdü. Arada durup arkasına bakıyordu korkuyordu nefes alışları ve kalbi okadar hızlı idi ki kalbinin sesi dışardan duyulabilridi.
Ama az kalmıştı polis evine varsa rahattı sonrası ellerine gözü takıldı bu arada elleri kıpkırmızı idi parmaklarındakı ve avuçlarındakı kanlar kurumaya başlamıştı irkildi.
Ben ne yaptım diye duşundu ben ne yaptım sonra yuzunde ufak bir gülümseme belirdi kendisi bile bunun neden olduğunu anlayamadı sonra iç çekti hak etmişti dedi O bunu hak etmişti.
Birazdan polise her seyı anlatacaktı içini dokecektı belkide onlarda neden bunu yaptığını anlayacaklar ve onu baş tacı yapacaklardı olamaz mı? olur olur hemde ne guzel olur sırıttı. Yoluna devam etti
2 saat once kızıl saçlı adam sessizce bir arabada oturmuş uzun boylu takım elbiseli ukala tavırlı adamın dairesine gelişini bekliyordu saat ilerlemişti. Uzun boylu adam bu saatte genelde evinde olurdu ve gün içinde yaptığı işleri toplar hesapları kaptır raporunu patrona verir ertesi günkü talimatlarını alırdı. Uzun boylu adam siyah yuzlu kotu bakışlı biri idi. Yaptığı işte bunu gerektiriyordu zaten genelde partonun haraçlarını tahsil ederdi garibanlardan .2 gün oncede aynı şekilde kızl saçlı adamın gece kondusuna gitmiş evinde ne var ne yoksa almış karısını dövmüş cocuklarını korkutmuştu. Onlara kızıl saçlı ya borcunu oder yada bir daha gelişinde karısı olarak senden tahsıl ederim nasıl olacagını anlatmama gerk yok demişti. Kadıncağız korkusundan oyle cok ağlamıştı kı uzun boylu adam ise zevkle sırıtmış pis dişlerini kadına göstermışti. İşte şimdi bu adamı bekliyordu kızıl saçlı saat geç oldu dedi içinden birazdan gelir şerefsiz.
o anda araba ısıkları arkasında park etti ve uzun boylu adam arabasından ındı.
Eve yürüdü ve apartmana girdi kızıl saçlı adam biraz bekledi peşinden oda apartmana suzuldu kapı kapalı olduğundan kapıcıya bastı kapı acıldı ve içeri girdi.
uzun boylu adam eve henuz girmişti. Yorgundu duşu actı cebini cıkardı ve bir numara cevirdi karsıdakı bayana 1 saate yanına gelmesini soyledi telefonu kapadı ve sırıttı bugun guzel bir gundu 2 gun once gece konduda gordugu kızıl saçlı adamın karısını düşündü hoş hatundu ona sahıp olmak zevkli olacaktı sonrada işi bitince verirdi bir eve çalıştırırdı ne olacak bir kaç tane vardı oyle çalıştırdıgı zaten gene sırıttı cocuklar onlarıda dilencilere kiralardı aylık getisi iyi idi .hesap defterini actı hım tahsılat ıyı ulan baba bugun malı kaldırdık dedi içinden birazda patrondan tırtıklardık ya iyi oldu haha salak herif haberi bile olmuyor duşa girdi.
Kızıl saçlı adam evin kapısı onünde idi zili calamazdı kapıyı daha once incelemişti maymuncukla actı ve eve girdi. Salona gecti oturdu uzun boylu duştan cıkana kadar bekleyecek sonra onu bir güzel vuracaktı o kimdi ki evine gelip karısını korkutuyordu karısına kımse dokunamazdı tabancayı belinden çıkarttı odada bir yastık buldu ses çıkmaması lazımdı yastığın arkasına tabancayı sakladı ve bu arada uzun boylu duştan çıkıp salona yöneldi kapıya geldi salon karanlıktı ışığı actı ve kızıl tetiğe bastı kut bir ses odayı doldurdu sanki çocukken oyannan mantar tabancası sesi gibi idi ses ama uzun boylu geriye gitti baktı ve yuvarlandın ses bile cıkaramadan ölmüştü. kızıl sırıttı mutlu idi artık artık karısı çocukları rahat edecektı kaç kez sıkayet etmişti bu herifi ama aslında hata kendi de de vardı neden o parayı tefeciden almıştı kı ama kım verecektı sankı ona bankamı dost mu dostu yoktu kı işte neyse bunları duşunmedi adamın yarasına bastırdı öldüğünden emin olmak istedi kapıya yöneldi ve çıktı saat gece yarısını az gecmişti o cıkarken apartmana uzun boylunun çağırdıgı kadın giriyordu göz göze geldiler iyi akşamlar dedi kadına ellerini sakladı kadın adamın ellerine bir baktı kırmızı eller ama pek mana veremedi zaten verse ne olacaktı kı kafası dumanlı idi bu herife gelmeden once arka arkaya 3-5 kadeh atması gerekiyordu adam tam bir hayvandı zira sallanarak kızılın yanından gecti ve ikiside karanlıkta kayboldular.
kızıl polis evinin önüne geldi ve ilk polise ben cinayet işledi birini öldürdüm dedi orası karakol değildi ama polisler hemen onu yakalyıp içeri görtürdüler.
Karanlık hayatlarda karanlık bir sayfa daha bilindik sonla bitmişti karanlık ayaz bir Ankara gecesinde .
YORUMLAR
Bununla beraber, ben sizin diğer yazdıklarınızı da okudum abicim...
Yalnız belli olan şu ki, 'öylesine' modunda yazıyorsunuz ve bu kadarını yazdım diyorsunuz....
İnşallah daha bol vakitlerde, daha iyisini yazacaksınız....
Çünkü olay örgüsü çok güzeldi...
Hürmetle:))