- 2710 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DENEDİM ÖYLESİNE,CAN SIKINTISI BELKİ DE
yoksun yosun gözlerin kuytularında,
aklımdan geçen intihar senaryolarında,
sevişen kelimelerin hızlanan nefesiydi dokunuş,
ürperip zarif boynundan kayarken
tenine sürtünüp giysinin ipek dokuları arasında yiterken
piç bedenlerde hiçleşti aşk ...
Dilimize pelesenk ağzımıza sakız olmuş aşk, herkes bir tarafından mutlaka dokunmuş, hiçbir şey yoksa uzaktan da olsa göz temasında bulunmuş… Sevgiliye sayfa sayfa mektuplar yazılmamış ama onun yerine sevg(ü)lü için en acıklı aşk şarkıları dinlenip, ayrılığı anlatan arabeskin popa uyarlanmış ve sözlerinden yazarının bile bir şey anlamadığı şarkılara video klipler hazırlanıp you tube ye yüklenmiş, bazen 1000’leri aşan tıklanma rekorları kırılmış bu başarıya sevgilinin hayali eklenip kadeh kaldırılır olmuş…
Dostlar tımarhanesi kompartıman
Burada Türkçe öyle eski ki downloand ulan
Prozaclar aspirin bombardıman
Hip hopta bizden rahat ol ulaan
************************************
Bakışlarımda dururken geçmişin izleri
Dün gece saat 3 buçukta yıldızları izledim
Avuçlarım boş olsa kalsam da kimsesiz
Hiçbir zaman yek takılmam
Yetişir bu örnekler di mi?
Aslında yeni gençlik aşktan ne anlıyor ona bakmalı ( görünen facia /görünen mi sadece anladıkları çiftleşmek! Cafeler de otobüs duraklarında öpüşmek çok normal de oğlan kızın yanında ayrılınca kızı taciz edenlerde anormal bir durum tabi kınıyorum) köşe başları bile onlar için anlamak lazım çocukları, gençleri! Basit gibi görünüyor ama hayatı da, aşkı da, yemeği de aynı şekilde tüketiyorlar… Evet, tüketiyorlar hem de o kadar hızlı tüketiyorlar ki üretmenin zevkini bilmekten mahrum yürekleri…
Keşke demek için çok geç dersem, hiçbir şey için geç değildir diyen benle çelişmiş olurum, demezsem de gerçeği küçümsemiş olurum!
Birileri çocuklara toprakla haşır neşir olmayı öğretse okullara ders olarak konulsa sabrı öğrenseler sanki azda olsa işe yarar mı ki?
İSTİSNALAR KAİDEYİ BOZMAZ TÜM GENÇLER AYNI OLMASA BİLE BAKIN TOPLUMDA BU YOZLAŞMA HIZLA YOL ALIYOR…
HERKES KENDİ KAPISININ ÖNÜNÜ SÜPÜRÜRSE SOKAK TEMİZ OLUR
FilizŞahin
YORUMLAR
Herkes kendi kapısının önünü süpürse mahalle temiz olur.Doğrudur
Saçını süpürge edenler kuaförde şimdi en doğru söz budur...Bir değişim "alet işler el övünür,derler doğrudur
aleti yapan eldir en doğru söz budur."İfadesinden ÇALINTI.
Erkekler için malesef bişey yazamıyorum zira onlar İzindelerde Kimin izinde onu bilemedim henüz.
İç acıtan.Tümüyle hakikat.Tam bir alarm çığlığı olan yazınızı beyenerek okudum.tesbitleriniz ve korkularınız İnsan müştereğinde olan herkes için geçerlidir sanırım.Ama ben ümitliyim.Milletten mi.Hayır.Her kemalin bir zevali.Her zevalin bir kemali olur.Sözündendir ümidim.Şimdi zevalin kemal vaktidir.İnşallah Çocuklarımızın zevali Torunlarımızın intibakına sebep olur.
DAĞLAR HASRET DUVARI
DAĞTTILAR DAVARI
MELİYORUM... Merhum.Necip fazıl kısa kürek.El ve yüreğinize sağlık.
Filiz Şahin.
ve yazıma yorumunuz karşısında çok memnun ve mutlu oldum desem abartmış olmam insan oğlu çopk garip çocuklarının üstüne titrer ama elleriyle gekleceğini yok eder
ne deyim ki ? hiç
ya da
piçleşerek hiçleşiyoruz ama hala gülüyoruz
helak oılacağımız aşikar
selamlar saygılar ....
Hayatın her anlamda inanılmaz zenginleştiyi ve hızlandığı bir gerçek. Tabi ki dünya nüfusununda hısla artışı eklendiğinde insanlığın yeni bir eşikte, yeni sarmallarla yüzleşeceği kesin. Burada iyilik, kötülük kavramlarıyla insanları yargılamaktan çok, yeni durumu anlamaya çalışmak daha akıllıcadır diye ben düşünüyorum. Bu yeni eşikte sezgilerimiz var, olanları görerek yaşıyoruz, ama, doğrunun kimin cebinde olduğunu sahiden bilmiyoruz. Nereye sürüklendiğimizi farkedebiliyoruz ama, nereye yürümemiz gerektiği hakkında çok düşüncemiz yok. Nedeni saflığımızla ilgili değil, yeni durumun geçmişte yaşanmış örneği yok. Burada ilk akla gelen insanın temel değerlerine dönerek herşeye yeniden bakmak ve yeni sabiteler oluşturmak gerekli belki. Burada da mutabakat sağlamak çok kolay değil. Çünkü güç çoğu şeyi biranda değiştirme kudretine sahip. Güçlü olanlarında problemleri çözmek gibi bir dertlerinin olmayacağı eşyanın tabiyatıyla ilgili bişey. Durum böyleyken, aşk neden birbaşına varlığını ve erdemini korusun ki ? O da değişmek durumunda...Ne kadar değişecek ? Kim bile....
Yürekten kutladım.Selam,saygı...