Maltepe İHL Gençlerine !!
30 Mayıs Pazartesi günü Taksimde düzenlenen miting için Maltepe İmam Hatip Lisesinden kalkacak üç adet otobüs ayarlanıyor ..
Akit gazetesinde miting için otobüs kalkacağı ilanı veriliyor ..
Yaklaşık 1800 öğrenciye sahip olan Maltepe İmam Hatip Lisesinde bütün sınıflara duyuru yapılıyor ..
Katılım 20 erkek ve yaklaşık 50 kız ..
Sonsuz Saygı ve Sevgiye değer Müyesser hocamız sarf ettiği çabanın karşılığında gördüğü bu manzara karşısında, fedakarlık edemeyen düşüncesiz gençliğimizin sebep olduğu bu tablo karşısında adeta yıkılıyor ..
İlk olarak Davamıza ve sonra sırasıyla büyüklerimize karşı olan mahcubiyetimizin sırtımıza yüklediği ağırlık ile mitinge gidiyoruz ..
Bu konunun bende yaptığı üzüntü ve hüsranın muazzamlığını anlatamam ..
Yazık ki gençliğimiz Dava ve Mesele bilincinden zerre nasibini alamamış ..
Sorsanız hepsi Filistin’e gider ..
Sorsanız hepsi Mavi Marmara’nın ikinci filosuna gider ..
Sorsanız hepsi bu Dava uğruna canını verir ..
Ama …
Gece geç saatte dönecekleri için miting’e gidemezler ..
Ertesi gün uykularını alamayacakları için miting’e gidemezler ..
Vesaire vesaire ..
Sizin Dava anlayışınız, Mesele anlayışınız bumudur ..
Kusura bakmayın ama o zaman siz boş vakitlerinizi değerlendirmek için, stres atmak için, gittim diyebilmek için gidiyorsunuz mitinglere ..
Ayrıca şunu da dile getirmeden edemeyeceğim. Maltepe İmam Hatip (sözde) erkeklerine!
Elinizde tespih sallana sallana yürümeyi iyi biliyorsunuz ..
Ama bir miting oldu mu kızların üçte biri bile etmiyor sayınız ..
Nerde sizin erkekliğiniz, delikanlılığınız, ağalığınız, paşalığınız !!
Sizin Ağabeyleriniz, Ablalarınız “elinde tespih sallana sallana” yürüyerek veya ‘başörtüsü’ modeli seçerek bu İmam Hatipleri ayakta tutmadılar ..
Evlerinden, ailelerinden, okullarından, kendilerinden ve en önemlisi Geleceklerinden fedakarlık yaparak bu İmam Hatipleri ayakta tuttular ..
Sırf sizler daha rahat bir eğitim alabilesiniz diye bu direnişi gösterdiler ..
Sıkıntıya geldiniz mi Davanı(mı)zı yarı yolda bırakasınız diye değil !!
Onlar o sıkıntılı günlerinde dahi ta… diğer coğrafyalarda ki kardeşlerinin bile yanında oldular ..
Ya siz !? ..
Mustafa Yadigar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.