- 4198 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
RENKLER
Renkleri düşünürüm bazen , sevdiğim renk hangisi ? Hangisi beni mutlu eder , hangisi daha içten ?Dili vardır hepsinin , kendince anlamı.
Mesela beyaz saflıktır , çiçek beyazsa ayrılıkta derler.Kırmızı cesaret ama yine
çiçekse kırmızı , gül gibi , aşktır örneğin , sevmektir.Pembe,sarı,turuncu şirindir .Siyah sert , lacivert resmi ,kahverengi asil ama mavi o başka bir renk , tabi bana göre hele birde yeşille birlikteyse bambaşka.
Mavi hep özel oldu bende , huzur verdi . Deniz alır ya rengini gökyüzünden masmavi görünür mavi olmasa da , oturup sahilde izlesem saatlerce birde etrafım yemyeşil olmalı , küçük hayallerimden biri işte . Hani an gelir susmak ve susturmak isteriz ya her şeyi , sessizliğe hasret duyar , kalabalıktan sıyrılıp uzaklaşmak istersiniz , sözlerin olmadığı ninni kadar yumuşak bir müzik çalınsa kulağınıza , düşünceler kelimelerden uzak kalsa , kalabalığın içinde yalnız kalmak değil , kendinden bile bağımsız sadece maviyi izlemek . Küçücük hayallerimden biri yüzüme tebessümü verdi ya şimdi yeterli bana .
Sabah kalktığımızda başlayıp uyuyuncaya kadar her gün bir koşturma bir akışa bağlı hayatımız , kimi çok yoğun nefes alırken bile yorgun , kimi yoğunluğu bilmediğinden kendine yorgun günü , kimi gerek duymaz yoğunluğa ya da yorgunluğa ihtiyacı yoktur ya , kimimiz çok küçük anlayamaz hayatın yoğunluğunu , kimimizde yaşça çok büyük ama yaşlandıkça çocukluğumuza döneriz ya bi haber çevresinden , ama hepimizin içinde bir yerlerde farklı farklı belki , belki farklı renkte ama mutlaka küçük hayalleri vardır.Maviliklerin sizinle olması dileğiyle….
YORUMLAR
İnsan yazıyı okurken yazarın maviyi sevdiğini zor anlıyor ama ! şakası bir tarafa renklerdir hayatımızı renklendiren güzellikler armonisi yoksa flu bir hayat neye yarar.Güzel bir yazıydı...selamlar
İbrahim ERZURUMLU tarafından 6/1/2011 3:41:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÇİĞDEM TÜRKYILMAZ
kimbilir iki ayrı rengin karışımıdır yaşamım ve tuvallere akıttığım kaleminize sağlık ...
ÇİĞDEM TÜRKYILMAZ
Güzeldi
Bakis acisi iyiye ise iste bu resimdeki gibi ferah renklerdeyiz hayatin icinde.
Yüreginize saglik
Sevgilerimle
ÇİĞDEM TÜRKYILMAZ
Renklerin dilini kavramak insana bambaşka bir dunya aralıyor...
Bugun hangi rengindesin hayatın?