HAKKINIZI HELAL EDİN/ AHİRETTE GÖRÜŞMEK ÜZERE
-Sen gideli mevsimler gelip, geçiyor. Bazen ya uzun, bazen kısa zaman, geçiyor anlamadan.
sen gideli kaç bahar geçti? sen gideli kaç kırmızı laleler açtı? soldu.Yaprağını döktü, boynunu büktü, ebedi ayrılığın üzerinden çok zaman geçti.
Beni fazla bekletme demiştin, oralarda, giderken babama çok bekledin mi? anne orada zaman kavramı nasıl bilemem, ama: işte bitti özlem/in O, sana geliyor anne..
-
Kimbilir? ne çok özlediniz! birbirinizi, burada yagmur yağıyor, yine rahmet olsun üzerinize..
-Anne!.. Sen ağlardın, yaşamda, yağmurlu günlerde tekrarlayan çilelerine, şimdi mutluluktan ağla!
bak! babam sana geliyor işte anne..O, da beklemişti, sana kavuşmak için,
zamanı kısaltmak hızlandırmak istemişti, gizliden,kendince..
İlaçlarını içmemiş, üst üste yakmıştı o, katil!! sigarayı, resmine bakıp ağlarken...
Senden sonra, o da yorgun ve hasretli sana.. Beyazlar içinde sarıp sarmalanmış geliyor işte! yanına..
yorgunluk, hastalık, üzüntü yok artık, bitti.Hayata dair, herşeyi terk etti.
Kendini yalnız, bırakan çocukları gibi o, da bıraktı, çicekleri boynunu bükmüş, bahçede susuzluktan,
-Açılmış, mezarının yanına kara bir çukur, bir yanda yığılmış kara topraklar o da bekliyor, getirdiler işte!
yavaşça indiriliyor, kırk yıl yaşamdan sonra, bir kaç yıl ayrılıktı /yaşadığınız/ ölümle gelen,
kavuştunuz işte bitti artık,ayrılığınız.
Birliktesiniz kabirde bile, ruhlarınız göklerde bizi izliyorsunuz şu an belkide, haydi size, güle! güle!
Bakmayın şu an ağladığımıza, alışacağız elbette! Zamanla,dünyadaki yokluğunuza, kavuşacağız size, bizde, günün birinde sıra bize de geldiğinde, anacağız sizi her zaman dua ve rahmet ile...
Hakkınızı helal edin. haydi!!! görüşmek üzere ahirette......
V.Kayra
YORUMLAR
Anne ve babanın hakları ödenmez asla nur içinde yatsınlar hepsi güzel yazıydı kutlarım saygılarımla