- 751 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞLIKSIZ-BAŞLANGIÇSIZ
Seni çok özlüyorum.
Özlemek nasıl bir duygudur bilirsin. Özlenenin özleyene en güzel gelen yanları özlenir
yokluğunda. Seni görüp ilk sevda tohumlarını yüreğime ektiğimden beri neyini biliyorum ki tam anlamıyla? Fakat bu özlem hissi nedir o zaman? Düşünüyorum,odamın penceresinden gökyüzünde parlayan aya bakarken ve senli düşünceler ay gibi sensizliğimin gökyüzünde asılı kalırken nerede ve nasıl başlamıştı bu hikaye diye...
Bir bakış,bir gülüş,bir suret olarak düştün ilk başta kalbime. Alev topu atarken göğsümde,bütün vücuduma yaydı bu tek taraflı aşkın kıvılcımlarını..
Günler ucuca eklenirken,sana dair öğrendiğim her yeni bilgi katladı sana olan sevdamı,evet senin yakınında ama yüreğinden uzakta bir sevda filiz verdi onurumun topraklarında.
Seni görmeden geçirdiğim günlerde ve belkide sana asla kavuşamayacağımı düşündüğüm saatlerde gözyaşlarım yağmur olup aktı o küçücük sevda filizinin üzerine. Beslendi ve büyüdü bu sevda bu yağmurlarla..Kocaman bir ağaç oldu taştı ruhumun sınırlarından dışarıya..Bilseydim geleceğinihaberinin günün birindesana,lal olurdu dilim dökmezdim derdimi ellerin kulağına...
Olan olmuştu sonunda.Onurum dillerde,umudum yerlerdeydi en nihayetinde. Hangisi daha çok yaktı canımı bilemedim..Senden karşılık alamamak mı,bana ait duyguları ben saklarken başkasının açıklamasımı,artık hiçbir zaman yanında rahat olamayacağım mı?? Çok canım yandı...!! Mermer bir heykel gibi bembeyaz,cansız ve kaskatı kalakaldım birkaç gün öylece. Ve sonuç ruhum artık acımasız bir sürgünde..
Kararımı verdin sen aleyhimde fakat buna rağmen duygularımın sesi şöyle " Hala seninle ilgili herşey çok özel gözümde. Aylarca ufacık şeylerle yetinen ben,yeni şeyler öğrenmek istiyorum sana dair,hemde senin dilinden yine de...Konuşabileyim istiyorum bakarak gözlerine..."
Aklımsa diyor ki "Var git yoluna artık sende,hatırlanmıyor ve özlenmiyorsun bile büyük ihtimalle,devam etsende böyle onsuz,yapayalnızsın nihayetinde.."
İnsan hayatı çelişkilerle dolu işte böyle.Aklın ve duyguların sesi hiçbir zaman aynı melodiyi çalamıyor bir şarkı içinde. Ne olur,ne biter bundan sonra bilemiyorum. Dışarıda deli bir yağmur başladı,ve ben yine düşünüyorum,seni özlüyorum. Aklımın ve mantığımın çatlak melodili şarkısı dudağımda,sessizce gökyüzüyle birlikte ağlıyorum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.