- 2166 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
aşk nedir ki?
aşk NEDİR Kİ?
HEPİMİZİN HAYATINDA BELKİ DE EN ÇOK YER KAPLAYAN BİR KELİME ÜÇ HARF. AMA KAÇIMIZ ONU TAM OLARAK TANIMLAYABİLİYORUZ Kİ? YA DA KAÇIMIZ NE KADAR FARKINDAYIZ BİR ARAYA GETİRDİĞİMİZ BU HARFLERİN.
aşk NEDİR Kİ?
HEPİMİZİN KENDİNE GÖRE BİR TARİFİ VARDIR SANIRIM AMA KİME NASIL SORMALI YA DA NASIL TARİF ETMELİ Kİ BİLELİM, YA DA ANLAMAYA ÇALIŞALIM.NEDİR Kİ BU aşk?
aşk NEDİR Kİ?
BELKİ DE SORMALI TANRIYA NE OLDUĞUNU. ÇEŞİTLİ ADLARLA ANILSADA MİLYARLARCA İNANANI HER GÜN, HER AN ADINI DEFALARCA HÜŞU İÇİNDE ANARKEN, ONU DÜŞÜNÜRKEN aşkIN EN BÜYÜĞÜNÜN SAHİBİ OYKEN CEVAP VEREBİLİR Mİ BİZE? ACABA TÜM İNSANLIĞIN AŞKI OLMAK MI ZORDUR YA DA MİLYARLARCA İNSANA AŞKI ANLATMAK MI? YA DA BİR İNSANA?SİZ HİÇ TANRI OLMAYI DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ?
aşk NEDİR Kİ?
YA DA ÇOK İSTEDİĞİ BİR OYUNCAĞA, BİR ELBİSEYE, BELKİ AYAKKABIYA TÜM GECE BOYUNCA ELİNDEN ALINACAKMIŞCASINA KORKARAK AMA BİR O KADAR DA MUTLU BİR ÇOCUK GİBİ SIMSIKI SARILARAK UYKUYA DALAN BİR ÇOCUĞUNKİMİDİR AŞK? GECENİN BİR YARISI YANINA GİTTİĞİNİZDE HALA KOLLARI ARASINDA AŞIK OLDUĞUNU TUTARKEN UYKUDA BİLE HALA YÜZÜNDEKİ O MUTLULUĞUN SİLİNMEMESİMİDİR aşk?SİZ HİÇ BİR OYUNCAĞA SARILARAK UYUMADINIZ MI?
aşk NEDİR Kİ?
ASLINDA ÖYLESİNE YOLDA YÜRÜRKEN KARŞIDA BİR KENARA OTURMUŞ YAŞLI BİR ADAM BELKİ KADININ ÇEVRESİNE AMAÇSIZCA BAKARKEN BİR ÇOCUĞU YA DA GENÇ BİR İNSANI GÖRDÜĞÜNDE KIRIŞ KIRIŞ OLMUŞ YÜZÜNDE Kİ HAFİF BİR GÜLÜMSEME, GÖZLERİNDE Kİ O ANLIK PARLAMADA SAKLI OLAN GEÇMİŞTEKİ BİR ANI YA DA HAYATA DUYULAN ÖZLEMMİDİR? SİZ HİÇ KENDİNİZİ ÇOK YAŞLI HİSSETMEDİNİZ Mİ?
aşk NEDİR Kİ?
AMA BELKİ DE BU KELİME BİR AĞACIN ÜZERİNE YUVASI OLAN ANA KUŞUN SİZİN ONA YAKLAŞTIĞINIZ DA ETRAFINIZ DA ENDİŞEYLE UÇARKEN TÜM GÜCÜYLE BAĞIRMASIDIR. KÜÇÜK KANATLARI KOPARCASINA ÇARPARKEN KORKUSUNU HİSSEDEBİLİRSİNİZ BELKİ DE DUYABİLİRSİNİZ. SİZ HİÇ BİR SERÇE YUVASI GÖRMEDİNİZ Mİ?
aşk NEDİR Kİ?
YOK YOK BELKİ DE aşk SERT, SOĞUK, KARANLIK TOPRAĞIN ALTINDA KÜÇÜK BİR TOHUMUN İÇİNDE BAHARI BEKLEYEN BİR ÇİÇEĞİN UMUDUDUR. O UMUT Kİ HİÇ BİR ŞEYDEN KORKMADAN SADECE O GÜNÜ BEKLEYEREK YAŞAMAKTIR. SİZ HİÇ KENDİNİZİ KÜÇÜKBİR YERE HAPSOLMUŞ HİSSETMEDİNİZ Mİ?
aşk NEDİR Kİ?
GERÇEKTEN NEDİR Kİ aşk?
HEPİMİZ İÇİN ÖNEMLİ OLAN AŞK, BEDENİMİZİ ANLIK TİTREMELERE UĞRATAN, BEDENİMİZİ YAKAN, AKLIMIZIN HER ANINI KAPLAYAN, YÜZÜMÜZDE Kİ GÜLÜMSEME YALANDAN DA OLSA, GÖZLERİMİZDE BİRİKİKEN DAMLALAR YANAKLARIMIZI YAKA YAKA
YAVAŞ YAVAŞ İNERKEN SADECE SEVİYORUM KELİMESİNİN İÇİNDE Mİ SAKLIDIR DERSİNİZ.
TANRI BİLEBİLİR Mİ Kİ AŞKIN NE OLDUĞUNU. MİLYARLARCA İNANANI OLSA DA, YARATISI OLSA DA TANRI HİSSEDEBİLİR Mİ AŞKI? TANRI OLMAKDIR AŞK, YALNIZLIĞI TANRI GİBİ TATMAKTIR, YASLANACAK BİR OMZUN, HİSSEDİLECEK BİR NEFESİN OLMAMASIDIR AŞK. İNANMANIN TANRISIZLIĞIDIR. HER ŞEYE SAHİPKEN ONSUZ OLMANIN EKSİKLİĞİDİR.
GECE YARISI ATEŞLER İÇİNDE KALKARAK YANINIZDA OYUNCAĞINIZI BULAMAYINCA, KORKUYLA KARANLIĞIN İÇİNDE SAĞA SOLA ÇARPARKEN, KURUMUŞ DUDAKLARINIZIN BİRBİRİNE BATARKEN CANINIZIN YANMASIDIR. AĞLAMAYI HİÇ SUSMAMACASINA AĞLAMAYI İSTEDİĞİNİZ ANDIR aşk. ONSUZ OLMANIN OLMADIĞI ANDIR aşk.
ETRAFINIZA BAKTIĞINIZDA SİZİ GIPTAYLA İZLEYEN YAŞLI İNSANLARA ONLARDAN DAHA YAŞLI GÖZLERLE BAKMAKTIR aşk. TÜN ANINIZIN ONUN GİTMESİYLE SİLİNDİĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ, ARTIK YAŞAYACAK BİR ANINIZIN KALMADIĞINI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ, GÖZLERİNİZİN AYNADA SİZE BAKARKEN BAŞKA BİRİSİNİ GÖRDÜĞÜ ANDIR, ONSUZ YAŞLANDIĞINIZI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ ANDIR,
aşk.
BELKİ DE BİR SERÇENİN BETONLAR ARASINDA BİR SÖĞÜT AĞACININ DALINDA YUVA ARARKEN BULDUĞUNUN SADECE BİR APARTMANIN ÇATI KATININ EN KARANLIK, EN SOĞUK KÖŞESİNDE TEK BAŞINIZA KALDIĞINIZI ANLADIĞINIZ ANDIR. YALNIZ BAŞINIZA SADECE BEKLERSİNİZ, BİR HAYALİ BELKİ OLABİLİR DİYE. aşk ÜŞÜDÜĞÜNÜZÜ DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ ANDIR ONSUZKEN, BİR HAYAL SİZİ ISITMAYA ÇALIŞIRKEN.
YA DA TOPRAĞIN SOĞUK VE KARANLIĞINI, SİZE ELİNİ UZATAN GÜNEŞİ REDDEDEREK TAÇ YAPRAKLARINIZI DÖKEREK ÇIKMAMAKTIR DIŞARI. ORADA BEKLEMEKTİR. ARTIK RENGARENK OLMAYI İSTEMEYECEĞİNİZ ANDIR aşk. KALABALIKLARIN İÇİNDE ONSUZ OLMANIN KİMSESİZ OLMAK OLDUĞU ANDIR.
AŞK BİR MASALDIR. KAHRAMANI SİZİN OLMADIĞINIZ BİR MASALDIR AŞK. GÜLEN GÖZLERLE BAKTIĞI BİR RESME BAKARKEN GÖZYAŞI DÖKMEDEN GÜLEREK BAKMAYA ÇALIŞMAKTIR. HER SEFERİNDE ONUN SESİNİ DUYMAK İSTERKEN KONUŞUNCA NE DİYECEĞİNİ BİLEMEKTİR. HİÇ DOKUNMAMIŞKEN, KOKLAMAMIŞKEN, HİSSETMEMİŞKEN VARLIĞINI, NEFESİNİ DUYAMAMIŞKEN KULAKLARINDA YAŞAMAKTIR HER ANINI ONUNLA. ARTIK KİMSEYLE KONUŞACAK BİR ŞEYİNİN KALMADIĞINI, YALNIZLIĞINI TANRI GİBİ YAŞADIĞINI DÜŞÜNDÜĞÜN ANDIR.
BİR PERİYE AŞIK OLMAKTIR, BİR PERİNİN VARLIĞINA İNANABİLMEKTİR, HAYALDE OLSA BEKLEYEBİLMEKTİR AŞK.
MASALI YAŞAMAYA ÇALIŞMAKTIR, MUTLULUĞU CAMLARIN ARKASINA ATARAK ONSUZ BİR YALANI YAŞAMAKTIR AŞK.
YA DA SİZ HİÇ BİR PERİYE AŞIK OLDUNUZ MU? İŞTE ÖYLE BİR ŞEYDİR AŞK.
KUTSAL TOPRAK
YORUMLAR
AŞKKKKKKKK
İLAHİ DUYGULARIN KALPTEN GELEN SERZENİŞİDİR AŞKKK
AŞKKKKKKKK
iNSANI İNSANA YÖNELTEN SEVGİ DENEN DUYGUNUN BÜTÜNÜDÜR AŞKKKK
AŞKKKKKKKK
EN MUTSUZ ANINDA YÜZÜNDEKİ TEBESSÜMÜN MİMARIDIR AŞKKK
AŞKKKKKKKK
ÇÖLLERDE SUSUZ KALSANDA SERAP MİSALİ YUDUM YUDUM İÇTİĞİN SUDUR AŞKKK
AŞKKKKKKKK
CENNETLE CEHENNEMİN İLAHİ VE ULVİ AŞKLA BEZENMİŞ YEGANE SAHİBİDİR AŞKKK
Aşkın evrensel ve duygusal bir açılımıydı okuduğum yazınız, candan kutluyorum yazan yüreği.....
SEVGİYLE....
kutsaltoprak
Çünkü ona yazmıştım ama hala anlayabildiğini
Zannetmiyorum.
Belkide iyi bir şeyler yapabilmek için biraz acı
Çekmek gerekiyor :)