- 537 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
A.Ş.K
Ben mutluluğu başka gözlerde aramadım.ne sesim ne yüzüm yalandı sana.her tuzla buz oluşumda topladım eteğime kırıklarımı astım kalbimin duvarına.ben aşkı senin gözlerinden başka yerde aramadım. Annem gibi değil annen gibi değil ama sevdim işte…. Nasıl deme.. öyle işte.. başka koku duymadım. Yatağım buz gibi sen kokar. Buram buram avuçlarımdan akar gider kokun. Ben başkasının yakınlığından çekindim sadece. yağmur yüklü buluttum ellerin dudaklarıma değince gözlerim…. Her halim gibi tutamaz kendini. Olduğu gibi olanca. Herkes gibi ama sadece “o”.. tarifi marifet gerektirmeyen bir aşkla sevdim seni. Bir huzurdu istediğim aşktı sevişmen sevmendi mutluluktu aileydi kavga etmekti yatağındı sıcağındı ellerindi yaşlı gözlerin yüreğin mutsuzluğun nefretin şarabın köhnen hüznün biraz da… yazındı istediğim kışından ayırmadan. Sonbaharda ellerine sığınıp ilkbaharda gözünü açıp ilk seni gören o genç kız gibi hala sana aşığım..ölürcesine… saçlarının telinden buğday tenine burnun dişlerin.. ben sevmek istedim. Yağmur damlası gibi.. sen ve ben.. ikimiz birleşip daha hızlı akmalıydık. Ta ki şoför camı açana kadar.. dokunmadan dokunamadan sevmeyi öğrendim ben sende. Hiç dokunmadan ama gözlerimi kapatınca her şeyini hatırladığım güzelliğinle sevdim. ah aşk…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.