terör
yaşadıkları her sorunu sırf kürt oldukları için yaşadıklarını sanmalarından kaynaklanır. Mesela ishal olduklari zaman bunun mit tarafindan organize olmus olmasi gibi
yada kaçak elektrik kullanirken yakalandigi zaman ;ay bunlar bizi sevmiyorlar, onun için ; gibi
yada 4 karisi olan bir aganin yanasmasi olarak ve 45 kisilik bir mahallede yasarken ;dövlet bize boksien ; diyen hirlar devleti ; ;kütler sitmadan kirilsin diye dövlet aile planlamasi yapmadigi için dogal seleksiyon anamizi belliyor ; bir ahirda bir inek ve 25 çocuk, güçlü olan kazansin Bogdan zihniyetinde olduklarindan olabilir
amerika’da da bir polis bir zenciyi dövse zenci ;ben zenciyim diye dövdü ırkçı polis ; der. oysa 2 dakka önce vitrinin camını kırıp televizyon çalarken ya da kıçına soktuğu yarım kilo eroinle yakalanmıştır.
doğudaki kürt ;biz kürdüz diye eziliyoruz ; der. doğudaki fakirliğin geri kalmışlığın ezilmenin ve sorunların tek nedeninin kürt olmasından kaynaklandığına inanır,
çünkü oradaki agalari, feodalleri devlet oraya sokmustur, asirlardir süren kan davalarini dövlet icat etmistirde ondan.
inandırılmıştır. sanki devlet o yöredeki türk köylerine ayrı muamele yapmaktadır. oysa doğunun kalkınmamasının sebebi yine orada suların durulmasına izin vermeyip dağa çıkıp devlete baş kaldıran kendi ırkından olanlardır.
biz türküz demek irkçiliktir, ama ;biz kürdüz ; demek hak aramaktir da ondan.
memlekette misafir gibi ;bedava ; yasamaya çalismak, yan gelip yatmak, çalmak, cebi para görünce çeteler kurup mafyalar organize etmek, terör estirmek, çocuklari kaçirmak ve eski eslerini ayaklarindan vurmak geleneklerindendirde ondan.
devletin yillarca yaptigi, isim degistirmek ki adamin ismi "roja" Rana demis nüfus memuru. ismi degistirilen sehirler, dersim=tunceli vs vs.
Mezopotamya genis bir ülke, bir sürü medeniyetin dogus noktasi. bir sürü dilin, bir sürü medeniyetin baslangiç noktasi. hala Kürtçe bir sürü kelimede latincedir. kullanilan "w,q, x" kelimelerini fransizlardan önce kullanmistir mezopotamya insani. Diyelimki Hurriler, Etiler, Frigyalilar, Asurlular... hepsi Kürtür. Apdullah öcalan bile diyorki "Kürtler neolitik çagin insanidir, kendi kültürünü yasamak için agalik, feodal sistemi seçmistir"
ordunun yaptigi, devletin yaptigi, ama hepimize yaptigi yanlislari biliyorum. ve bunlari onaylamiyorum. ben 7 yasinda doktora gittigimde ki ilk defa doktor görüyorum, annem beni 27 km sirtinda tasidi, araba yoktu, yol yoktu. Hala karadenizde köyümüzde araba yolu yoktur, olan esek yolunuda biz kendimiz yaptik.
Annemin ismi TOMRiStir, nufusa Zekiye diye geçmistir. Kalesnikof alip daga çikmadik, karakol basmadik, çocuk vurmadik.
bes kardesim öldü sebebini biemedik. seker yoktu bakkalda
halkali sekeri ilk abim getirdi eve.
O KAHVALTI EDERKEN bakan bes aç insandik
anam papates dileniyordu komsudan?
sofraya buyur edildiginde " ben çocuklarimla yerim" diyordu
Okula gittik, "yokari" demedik" yukariyi" ögrendik. bu ülkeyi sevdik. sevinilecek yer olsun diye hala gece gündüz çalisan ben, bir kardesim astsubay, digeri deniz subayi, yegenim jandarma basçavus, yani doguyu iyi bilenlerdeniz.
ilyas salman dediki" ankarada kürtler var, çöpten ekmek topluyorlar, gülörende türkler var aksam ne yiyecegiz diye düsünüyorlar. bu bir SINIF sorunudur. bir hak sorunudur. "
Türkiyede kürt sorunu yoktur: sosyal adalet, sosyal hukuk devleti sorunu vardir.
hos görü diyorsun, fransada Strasbourg ta bana geliyorsun, "Türkler anami öldüdü, biz aslinda amasya kürtlerindenim, babami asker ariyor, kürtleri devlet sevmiyor" diyorsun, ve ben senin vatandas olabilmen için kagitlarini hiç kimseden ayirmadan yapiyorum, söyledigin seylerin yalan oldugunu bilsemde.
bir ülke varmi kürtlerin türkiyeden daha insanca yasadigi, bakan, basbakan, cumhur baskani oldugu?
Oturup insan gibi yasabilecek, mavi bir ülke yapsak vatani, cehaletimizi yensek, sen uzay astronotu olsan, ben yeni bilgi iletisim sistemi gelistirsem.
Hastaneyi niye bombaliyorsun ULANNNNNNNNNNNNNNNNNN
sadece doğuda değil büyük şehirlerde de uyuşturucudan hırsızlığa gaspa cinayete her haltı yiyip sonra ;kürtler suç işliyor ; dendiğinde sadece kürt oldukları için bunların başlarına geldiğini iddia ederler.
konu dönüp dolaşıp türkiye’deki kürtlerin kendilerini zenci sanmaları sorunsalına gelip dayanıyor anlaşılan. başlarına gelen her şeyi kürt oldukları için sanmalarından ötürüdür bu mevzu.
türk askerine taş atar, kurşun atar, esrar uyuşturucu satar, hırsızlık yapar araba ev kundaklar. sonra da tepesine binildi mi ;vele vele vele vele ama bizi dövüyolar sırf kürdüz diye; diye vıyaklar.. sanırım mevzu bundan ibaret.
noldu bok rengi dantelli t.rörist dilber zoruna mı gitti?
bu ülkenin size artik tahammül etmesinin tek sebebi iktidardaki partinin sizin entel dantel seyhlerinizle olan dirsek temasi.
is yapin, çalisin, üretin veya hasikt.rinn gidin bi çay yapin