Bazen beklemek lazım ama gelecek olanı.
2 adam var.Evet 2 tane adam var,aslında biri yok ama olsun.İkisi de uzakta,ama diğeri daha bir uzakta.Aşılamayacak uzaklıklarda.İkisinin de fotoğraflarına bakıyorum hep,birinin yüzü hep aklımda diğerininkisini unutmak üzereyim.Birinin sesini duymam bile yetiyor bazen ama diğerinin sesini unuttum desem yeridir.Yüzünü unutmaktan da korkuyorum sesi gibi.O kadar kötü bir şey ki,anlamadığınız için susuyorsunuz şu an hissediyorum.Hatta kendinizi kötü bile hissedebiliyor olabilirsiniz ama anladığınızı söyleyemezsiniz,bundan eminim.
Bir parça var diyor ki sözlerinde
" işe yaramaz olsa bile gel demek en yararlısı " ..
Gelmeyecek bir adam var,biliyorum.Sadece düşlerime geliyor ama olsun.Bazen gel diyorum gelmiyor.
Sonra bir parçada da diyor ki;
"Rüyalarıma aşık oldum gücünden ötürü,sana ağlamak zevk-ü sefa gülersem ölürüm. "
Rüyalarıma aşık olmayı çok istedim ama yapamadım.Ağlamak aşık olmaksa belki yapmış olabilirim,bilmiyorum.Bilmek istemiyorum.
Şu anda ise o hep iyi ki var dediğim 7. parça çalıyor.Huzur ve hüzün bir arada notalarda.Önceleri yazdığım defterimi açtım.İçinde bir şiir şöyle diyor;
"Yalnızım çünkü sen varsın.Gel desen gelirdim."
Devam ediyor sonrası ise şöyle;
"Diyorlar ki ’kendini dinleme hiç bir şey söylemiyorsun’ ,oysa ’gel’ desen gelirdim,biliyorsun."
Sahi gel desen gelir miydim,sahi gel diyebilir miydin?Diyemezdin.Oraya giden biri konuşabilir mi hiç..Dedim ya sesini unuttum diye.Kendim yerine o adamı dinliyorum ben,evet hiç bir şey söylemiyor.Ama gel dese giderdim sanırım.Ama demiyor,diyemiyor.Beklemedim hiç,beklemiyorum.Ama yine de gel dese giderdim.
Diğer adamın susmaları bu yüzden çok dokunuyor bazen,o hep konuşsun ben dinlerim diyorum.Ya da o hep çalsın sabaha kadar çalsın konuşsun ben dinlerim.Çünkü o adam huzur,o adam sevgi,o adam uzak ama o adam aşk.Bazen susuyor,bazen konuşuyor.O sustukça ben kendimi dinliyorum hiç bir şey demiyorum,diyemiyorum.Ama o da biliyor gel dese gidebilsem giderdim.Ama gidemiyorum sadece bekliyorum.Beklediğim tek şeyi beklemeye devam ediyorum.
Hayatındaki adamların kıymetini bilen ve bilemeyenlere...